Transparent
Inloggen
Sluiten

Lodeweges: oppassen voor opportunistisch spel FC Groningen

20 februari 2009 14:56

Op PSV.nl liet Dwight Lodeweges weten dat zijn elftal vooral moet oppassen voor het opportunistische spel van de tegenstander. "FC Groningen speelt opportunistisch, ze willen vooruit, het publiek achter zich krijgen. Als je niet goed oplet, lopen ze je zo onder de voet. Ik denk dat we daar vooral voor moeten waken."




Tags

groningen lodeweges dwight oplet opportunistische

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afellay basarnhem bayern bosz constructie crockett dest dumfries eredivisie feyenoord forza groningen james mauro mertens passievrucht pepi perisic post saibari sano schouten sonny steunpilaar stewart uitgroeien utrecht vaio veerman vessem