'Nieuwe shirt verkoopt goed, sponsorinkomsten stijgen licht'
17 juni 2009 07:37
Verslaggever: RvN
In een interview in De Telegraaf laat commercieel directeur Van den Bunder weten dat het nieuwe uitshirt uitstekend verkoopt. "In het nieuwe uitshirt is de Brabantse vlag verwerkt. Dat is een succes. Zo veel bestellingen als we nu al kregen, hebben we nog nooit gehad. We merken dat ook de grote, nationale bedrijven de beruchte Brabantse gemoedelijkheid waarderen. Dat mensen ons een provincieclub noemen is helemaal niet erg. Dat zijn we ook, we proberen dat gastvrije gevoel dat bij ons hoort juist te benadrukken. Ik kom pas in opstand als ze ons een provincieclubjé noemen. Dat zijn we namelijk niet!"
De commercieel directeur meldt verder dat de sponsorinkomsten ondanks de crisis licht stijgen. "We praten over een paar procent en we zijn nog bezig met enkele nieuwe, grote sponsors." Volgens contract betaalt Philips echter minder, aangezien eerder is afgesproken dat ze de eerste twee jaar van het contract meer betaalden.
Meer: De Telegraaf