Reis op de training in de basis
16 september 2009 07:43
Gedurende een deel van de training gisteren stond Jonathan Reis in de basis van het eerste elftal, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller lijkt steeds dichter bij een echte kans te komen.

Gedurende een deel van de training gisteren stond Jonathan Reis in de basis van het eerste elftal, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller lijkt steeds dichter bij een echte kans te komen.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
afellay basarnhem bayern bosz constructie crockett dest dumfries eredivisie feyenoord forza groningen james mauro mertens passievrucht pep pepi perisic saibari sano schouten sonny steunpilaar stewart uitgroeien utrecht vaio veerman vessem