Transparent
Inloggen
Sluiten

Derijck en Bouma hervatten groepstraining

23 september 2011 14:05

Wilfred Bouma en Timothy Derijck trainden vrijdag in het afsluitende partijtje van PSV voor het duel met Roda JC weer mee met de groep. Afgaande op de training zal Timothy Derijck morgen in de basis starten, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden. Hij zal dan een duo vormen samen met Marcelo. Bouma zal dan op de bank plaatsnemen.




Tags

bouma derijck groepstraining timothy marcelo partijtje roda wilfred

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afellay basarnhem bayern bosz constructie crockett dest dumfries eredivisie feyenoord forza groningen james mauro mertens passievrucht pepi perisic post saibari sano schouten sonny steunpilaar stewart uitgroeien utrecht vaio veerman vessem