Transparent
Inloggen
Sluiten

Basisplaats voor Depay, Ojo en Willems

25 oktober 2011 13:13

Fred Rutten liet weten dat Memphis Depay, Funso Ojo en Jetro Willems tegen FC Lisse vanaf de aftrap zullen spelen, zo meldt PSV.




Discussieer mee op de forums


Tags

depay ojo willems aftrap funso jetro lisse rutten

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afellay basarnhem bayern bosz constructie crockett dest dumfries eredivisie feyenoord forza groningen james mauro mertens passievrucht pepi perisic post saibari sano schouten sonny steunpilaar stewart uitgroeien utrecht vaio veerman vessem