Transparent
Inloggen
Sluiten

VI: Wigan vraag 3,5 miljoen euro voor Ronnie Stam

14 mei 2012 23:11

Volgens Voetbal International heeft Ronnie Stam van Wigan Athletic te horen gekregen dat de Engelse club drie miljoen euro vraagt voor een transfer van de rechtsback. Dat is dezelfde prijs die de Engelse club twee jaar geleden ook aan FC Twente moest betalen. Stam is bij PSV in beeld als versterking voor de rechtsbackpositie.




Tags

stam ronnie wigan athletic rechtsbackpositie twente

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



PSV E-zine

Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

arensman basarnhem bayern blind bommel bonus conference dest down driouech dumfries ehvdgxt eredivisie feyenoord forza groningen hendrikus pep pepi perisic saibari sparta steunpilaar twente uitgroeien utrecht vaio vessem volendam voorronde