Transparent
Inloggen
Sluiten

Tour PSV door Azie start van marketingcampagne Philips rond WK

9 mei 2002 11:19

Verslaggever: RvW

De tour die PSV komende weken door Azie maakt, met vriendschappelijke wedstrijden tegen de nationale elftallen van Thailand en China moet de start vormen van een grootscheepse marketingcampagne van Philips in de Aziatische regio, zo liet een woordvoerder van Philips ter plekke weten. Dat wordt de start van de campagne "Philips Salvo Bonus" waarmee Philips rond het WK de verkoop van TV sets met 20 tot 30% wil stimuleren.

Thailand en China zijn landen waar onze prioriteit ligt in Azie en dat tonen we ook met deze wedstrijden. aldus Chadil Chulinrak, general manager van Philips in Thailand, 'Philips is een belangrijk merk in Europa en is eigenaar van PSV Eindhoven, een van de beste voetbalclubs in Nederland.'

Meer op




Tags

azie marketingcampagne thailand tour china bonus campagne chadil chulinrak eigenaar general nederland salvo sets voetbalclubs

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers PSV E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 28.231 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

albert bananenschil bedacht benfica bosz community corinthians dood duizenden femke feyenoord forza groningen halsema heerenveen hendrikus knvb kovar liverpool mauro moed old psvrijnwoude side trestena utrecht vaio valente veerman vessem