Transparent
Inloggen
Sluiten

Cocu: 'we gaan pas voetballen als we achterkomen'

18 december 2016 19:20

Phillip Cocu was na afloop bij Fox Sports tevreden over de manier waarop de ploeg zich terugknokte. De eerste helft was volgens de PSV coach echter ondermaats. 'We gaan pas voetballen als we achterkomen. Dat is iets wat we echt moeten verbeteren. Je moet wel durf en lef hebben om tegen Ajax te spelen. Je ziet dat zodra je het wel doet, zij de ballen achterin weg gaan schieten. Zoals wij in de eerste helft een half uur deden, veel te lang natuurlijk. Uiteindelijk knokken we ons goed terug in de wedstrijd en maken we de verdiende gelijkmaker.'




Tags

achterkomen cocu durf fox ondermaats terugknokte

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers PSV E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 28.507 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

arena arensman basarnhem bayern blind bommel cadeau conference dest down driouech ehvdgxt forza gee groningen jersey marino onzin pep perisic playoffs saibari san twente under utrecht vaio volendam voorronde wijs