PSV wil stappen zetten op Mexicaanse markt
8 oktober 2017 23:27 - Eindhovens Dagblad
Het benefietduel voor de slachtoffers van de aardbeving in Mexico staat niet op zichzelf. PSV wil nadrukkelijk meer doen om de Mexicaanse markt te benaderen..Commercieel kan en wil PSV in de toekomst nog stappen zetten in Mexico, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De club denkt onder meer aan de verkoop van tv-rechten voor een wekelijks PSV-item op een Mexicaanse zender, met focus op de Latijns-Amerikaanse spelers van PSV. Daarnaast denkt PSV eraan om partnerschappen te sluiten met Mexicaanse merken en houdt de clubleiding oren en ogen open voor een mogelijke commerciële trip met de selectie.
De distributie van PSV-shirts, die in enkele Mexicaanse warenhuizen op de (virtuele) schappen liggen, is nu nog minimaal. Samen met kledingsponsor Umbro wil PSV proberen de verkoop de komende periode te verbeteren, zo stelt manager marketing en media Guus Pennings van PSV.
Meer: Eindhovens Dagblad