Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV wil stappen zetten op Mexicaanse markt

8 oktober 2017 23:27 - Eindhovens Dagblad

Het benefietduel voor de slachtoffers van de aardbeving in Mexico staat niet op zichzelf. PSV wil nadrukkelijk meer doen om de Mexicaanse markt te benaderen..Commercieel kan en wil PSV in de toekomst nog stappen zetten in Mexico, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De club denkt onder meer aan de verkoop van tv-rechten voor een wekelijks PSV-item op een Mexicaanse zender, met focus op de Latijns-Amerikaanse spelers van PSV. Daarnaast denkt PSV eraan om partnerschappen te sluiten met Mexicaanse merken en houdt de clubleiding oren en ogen open voor een mogelijke commerciële trip met de selectie.

De distributie van PSV-shirts, die in enkele Mexicaanse warenhuizen op de (virtuele) schappen liggen, is nu nog minimaal. Samen met kledingsponsor Umbro wil PSV proberen de verkoop de komende periode te verbeteren, zo stelt manager marketing en media Guus Pennings van PSV.

Meer: Eindhovens Dagblad

Meer op Eindhovens Dagblad




Tags

mexico aardbeving benefietduel distributie kledingsponsor latijns marketing partnerschappen pennings schappen umbro warenhuizen zender

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meer dan 27.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

ado akpom basarnhem berghuis blind boscagli brobbey crockett enz eredivisie feyenoord graafschap heitinga james keizer koen mendy modric perisic psvrijnwoude romario sonny sosa stewart sutalo tadic taylor topper vaio weghorst