Transparent
Inloggen
Sluiten

Commercieel directeur Janssen: 'de bescheidenheid afwerpen'

2 november 2017 17:20 - Eindhovens Dagblad

In gesprek met het Eindhovens Dagblad gaat de nieuwe commercieel directeur Frans Janssen in op zijn visie voor PSV. "We moeten goed onder de loep nemen welke rol wij in de Brainport-regio kunnen spelen. Dat kan in overleggen met bedrijven, gemeenten en provincie of gemeenschappelijke bijeenkomsten. PSV kan mensen, ondernemingen en overheden verbinden. We mogen soms de bescheidenheid wat afwerpen en ook iets internationaler denken."

Verder kan het sportieve ook meer vercommercialiseerd worden in het buitenland. "We denken nog meer te kunnen profiteren van onze naamsbekendheid in bijvoorbeeld Mexico, net zoals PSV dat eerder deed in Zuid-Korea en Brazilië. Daarbij moet je doortastend, creatief en origineel zijn. Met onze jeugdopleiding kunnen we in de toekomst misschien ook meer. Daar passen zeker sponsoren bij en er komen ook uitdagingen op ons af vanuit de markt voor sportweddenschappen en e-games. Daar zitten we bovenop en in het geval van e-sports zijn we er al volop mee bezig."

Meer van Janssen: Eindhovens Dagblad

Meer op Eindhovens Dagblad




Tags

janssen afwerpen bescheidenheid bijeenkomsten brainport creatief doortastend games internationaler korea loep mexico naamsbekendheid origineel overheden provincie sponsoren sportweddenschappen vercommercialiseerd

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.



PSV E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers PSV E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 27.845 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

alchemist bakayoko bastard bergwijn dichterbij eredivisie feyenoord flamingo hendrikus jong koen kou kroes madueke manolev praag psveldhoven ramalho renners romario rvc sandler shevchenko skipper slot soccernews tuchtcommissie vip waarheidsgehalte wedstrijdrapportage