Transparent
Inloggen
Sluiten

Virtuele advertenties in Korea

11 januari 2003 19:38

Verslaggever: RvW

PSV tekende vanmiddag naast het contract met Young-pyo Lee ook het marketingcontract met Skycomm (zie eerder deze week voor details van Skycomm). ??n van de nieuwe dingen die vanmiddag bekend werd was het feit dat er ook de virtuele advertentiemogelijkheden zullen worden ge?xploiteerd, hetgeen in Nederland zelf nog niet is toegestaan. Een voorbeeld daarvan is waar Feyenoord mee bezig is, door middel van virtual reality een Japanse sponsor tonen voor de Japanse televisie op de plaats waar de eigen shirtsponsor zichtbaar is op het shirt.

Zie voor een verslag van de persconferentie PSV.nl

Er werd niet gesproken over de komst van nog een Koreaan Chun-soo Lee in de zomer, waarover een medewerker van Skycomm zich deze week uitliet. Tegen Koreaanse media ontkende Hiddink de komst van de tweede Lee. Vanuit Skycomm was daarvoor inmiddels al gemeld dat de ontkenning verwacht mocht worden, aangezien PSV het moment wil bepalen waarop dat naar buiten komt. We zullen waarschijnlijk dus nog wel even moeten wachten om er achter te komen wie de waarheid spreekt.

Meer op




Tags

skycomm lee advertenties korea advertentiemogelijkheden chun feyenoord hiddink koreaan marketingcontract medewerker nederland ontkenning pyo reality shirtsponsor soo sponsor uitliet verslag virtual waarheid xploiteerd

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meer dan 27.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afspelen arena bah basarnhem bayern benfica bosz brobbey circa computermodellen feyenoord girona hendrikus jans koen modellen petrovic praag psvrijnwoude ron rots saibari salzburg scenarios schouten shaktar tillman utrecht veerman verspelen