Virtuele advertenties in Korea
Verslaggever: RvW
PSV tekende vanmiddag naast het contract met Young-pyo Lee ook het marketingcontract met Skycomm (zie eerder deze week voor details van Skycomm). ??n van de nieuwe dingen die vanmiddag bekend werd was het feit dat er ook de virtuele advertentiemogelijkheden zullen worden ge?xploiteerd, hetgeen in Nederland zelf nog niet is toegestaan. Een voorbeeld daarvan is waar Feyenoord mee bezig is, door middel van virtual reality een Japanse sponsor tonen voor de Japanse televisie op de plaats waar de eigen shirtsponsor zichtbaar is op het shirt.
Zie voor een verslag van de persconferentie PSV.nl
Er werd niet gesproken over de komst van nog een Koreaan Chun-soo Lee in de zomer, waarover een medewerker van Skycomm zich deze week uitliet. Tegen Koreaanse media ontkende Hiddink de komst van de tweede Lee. Vanuit Skycomm was daarvoor inmiddels al gemeld dat de ontkenning verwacht mocht worden, aangezien PSV het moment wil bepalen waarop dat naar buiten komt. We zullen waarschijnlijk dus nog wel even moeten wachten om er achter te komen wie de waarheid spreekt.