PSV vindt nieuwe sponsor in ondergoedmerk
25 juni 2025 13:32 - PSV
Foto: Pro Shots
.jpg)
PSV heeft woensdag bekendgemaakt in "ON THAT ASS" een nieuwe Official Sponsor te hebben aangetrokken. Het ondergoedmerk heeft zich voor minimaal één jaar verbonden aan de club. De fanbeleving van de PSV-supporters moet door de samenwerking een extra waarde krijgen door de nieuwe samenwerking, zo meldt de club op zijn officiële kanalen.
"ON THAT ASS" biedt abonnementen op het maandelijks ontvangen van ondergoed en is inmiddels al in achttien Europese landen actief met meer dan zeshonderdduizend leden. Dit jaar viert het bedrijf zijn tienjarig jubileum, een decennium waarin het merk is uitgegroeid tot een internationaal succesverhaal, zo meldt PSV.
Commercieel directeur Frans Janssen is blij met de nieuwe partner: "We zijn trots op deze nieuwe samenwerking met ON THAT ASS. Het is een innovatieve, internationaal groeiende onderneming met een sterke digitale marketingstrategie. Ze heeft ook nog eens Brabantse roots. Voor supporters krijgt deze samenwerking nog een leuke twist, maar daarover volgt later meer", aldus de commercieel directeur van PSV.
Mede-oprichter en eigenaar van het bedrijf Jorn Besselink: "Wij zijn trots op deze samenwerking met PSV, een club waar we ons sterk verbonden mee voelen. We delen niet alleen dezelfde ambitie, maar ook onze Brabantse thuisbasis. Samen brengen we de perfecte ASS-ist voor succes."

