Transparent
Inloggen
Sluiten

Kezman verlaat training na warming-up

8 december 2003 19:19

Mateja Kezman heeft maandag uit voorzorg en op uitdrukkelijk verzoek van trainer Guus Hiddink de training na de warming-up al verlaten. De aanvaller heeft last van zijn kuit en lies maar zal zoals het er nu uitziet woensdag de belangrijke Champions-Leaguewedstrijd gewoon kunnen spelen.




Tags

kezman hiddink kuit lies mateja uitdrukkelijk voorzorg

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


PSV E-zine

Meer dan 28.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afellay basarnhem bayern bosz constructie crockett dest dumfries eredivisie feyenoord forza groningen james mauro mertens passievrucht pepi perisic post saibari sano schouten sonny steunpilaar stewart uitgroeien utrecht vaio veerman vessem