Transparent

Open Brief Roda JC fans voor 'koehandel' Kon

18 december 2004 14:36 - Rodajcfans.nl

Verslaggever: JV

De West Side Ultras, een supportersvereniging van Roda JC, heeft een open brief naar het bestuur van de club gestuurd waarin zij haar afgrijzen uitspreken over de aangeboden verhuur van Arouna Kon? aan PSV. De WSU vindt het aanbieden van je beste speler (ooit) om er een half jaar later meer geld mee te verdienen een economische kronkelredenering. "Alleen de roze spotlights en witte 'sjarretels' ontbreken. Zorgwekkend, schrikbarend en beangstigend! Hoe kunnen wij als supporters van spelers loyaliteit, betrokkenheid en identificatie met de club verwachten als diezelfde club hen louter als ordinaire handelsproducten beschouwen?", aldus de bestuurders van de WSU.

Klik hier om de gehele brief te lezen.

Meer op Rodajcfans.nl

Tags

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.

PSV E-zine

Meer dan 27.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!