Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Toch met publiek ?

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Misschien wat laat, maar waarschijnlijk speelt ons clubke de rest van dit seizoen nog zonder publiek. Wat wij jiet meekrijgen door dat gemixt geluid, is dat de spelers in een muisstil stadion spelen en dat is erg.
Philips is toch zo high tech, dan heb ik wel een idee. In plaats van de spandoeken die nou op de tribunes liggen, witte doeken. Boven in de rand van de overkapping van de tribune een flink aantal projectoren. Die projecteren dan publiek op de tribunes, geluid op de achtergrond en voila. Heb je zowiezo meer sfeer dan dat er in de arena is met écht publiek. Voordeel daarbij dat je zo aanmoedigend mogelijk geluid kan afspelen en dat de volle 90 minuten nog wel.
Zou dit te realiseren zijn ? Zou toch wel in een weekje moeten lukken ?
Wa denkte gellie ?

 

+1/-0

Ik denk dat het een heel goed idee is om wat meer sfeergevoel in het stadion te krijgen.

Ik vraag me alleen af of het mag en uitvoerbaar (kostentechnisch) is.

 

+1/-0

Leuk idee inderdaad, bij Willem II hebben ze dit seizoen een wedstrijd gespeeld met supportersgeluid in het stadion. Het probleem is alleen dat de tegenpartij hiermee akkoord moet gaan wat geen enkele club zal doen. Je ben hierdoor immers in het nadeel.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Toch met publiek ?