Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 17 januari 2023 om 10:43:
. Een uitzondering dat het team lekker loopt, een goede lichting spelers en een goede trainer maakt dat je een keer kampioen kan worden. Dat is meer een incident.
Voor dit seizoen moet PSV ten koste van alles minimaal 2e worden. Nu gaat Feyenoord fantastisch op koers richting het grote geld en PSV niet. De huidige selectie levert daarnaast te weinig. Hierin valt de technische staf en de spelers ook veel in te verwijten. Maar is dat misschien het euvel? Onze selectie is gewoon niet zo goed.
PSV als topclub wordt je pas weer met een veel grotere begroting en budget. Een goede speler komt niet naar PSV als je elders meer verdient. Een gemiddelde club in een grote competitie bouwt ook beter faciliteiten. Geld genoeg dus PSV onderscheid zich op den duur niet meer.
Arriba Atiba
Fan van PSV
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: -
Forumreacties: 274
Reg.: 26 februari 2009
Ik vind het vooral kwalijk dat we nog steeds geen technisch manager hebben. Dat valt officieel onder de bevoegdheid van Brands als AD maar kan me voorstellen dat hij nu meer tijd kwijt is met aan- en verkoopbeleid. Misschien dan maar statutair een tweede (technisch) directeur ernaast zodat de RvC direct verantwoordelijk is voor de aanstelling. Alleen is de vraag of de RvC wel een goed netwerk en kennis van zaken heeft om zo iemand aan te stellen...
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 17 januari 2023 om 11:20:
Ik kan er simpelweg niet bij dat je een recordverkoop moet doen, en nog niets kunt investeren. Dan gaat er volgens mijn simpele brein iets fundamenteel verkeerd.
Overigens snap ik je uitleg, RIS. Het is dan ook geen kritiek op jou.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Raad van Commissarissen