Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 456
Reg.: 27 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
Enkele weken geleden was er een soort van frustratie bij Noa Lang in een uitwedstrijd, waarbij hij mede-spelers mee naar de kleedkamer wilde trekken, terwijl zij de meegekomen fans aan het bedanken waren. Om eerlijk te zijn, vond ik dat niet zo’n punt.
Echter, vandaag had diezelfde Lang twee hof meer?) keer een reactie, waarbij hij soort van gefrustreerd naar het publiek reageerde, door “aan te geven” dat ze stil moesten zijn.
Guus Til begon ook al van die frustraties te tonen, door te reageren met “wat nou?”, tegen het publiek….
Trouwens… ik vond het heel raar om te zien dat Lang, toen Malacia hem kwam feliciteren na z’n doelpunt, hij ineens gestresst of vijandig reageerde … waarna hij daar zelf van leek te schrikken, en Malacia toen op z’n hoofd kuste ….
Wat moet Malacia (als nieuwkomer binnen het team) wel niet hebben gedacht?
Wat is er toch aan de hand met deze spelers? Ervaren ze teveel stress en druk om te presteren? Of heeft social media een grote invloed (doordat ze toch teveel lezen en opslaan)??
Ik denk dat de club dit toch eens goed moet onderzoeken en er werk van moet maken. Zou me niet verbazen als dit een grote invloed heeft op het presteren van dit team.
Vak: -
Forumreacties: 3.056
Reg.: 28 december 2005
Favoriete opstelling: geen
Wat je zegt viel mij ook op vandaag. Moet zeggen dat ik er bij beiden niet heel zwaar aan til. (no pun intended) Lang blijf ik buiten een heel goede voetballer ook een hele rare snuiter vinden. Kan mij voorstellen dat Til wellicht te weinig waardering voelt gezien we op zijn positie(s) gewoon veel smaken hebben en hij dus niet altijd de eerste (of populairste/spectaculairste) keuze is (bij Bosz en misschien ook supporters?) maar wil niet blijven verzanden in vermoedens, aannames etc.
Maak mij er dus niet niet zo druk om. Ik maak mij wel drukker om de enorme zelfingenomenheid die het team eigenlijk dit hele seizoen al een beetje uitstraalt. Na de winterstop vallen de resultaten erg tegen waardoor het erg opvalt maar ik vond het voor de winterstop ook regelmatig erg mwah.
Doet mij erg denken aan het seizoen na het kampioensjaar 2014/15. Toen werd PSV ook overtuigend kampioen waarna het jaar erop het team regelmatig apatisch aan de aftrap leek te staan.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Reacties van spelers