Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Sven Mijnans

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

De man van 13 miljoen.
Kon vandaag vanaf de 11 meter zijn eerste doelpunt maken voor ons PSV,de bal raakte de paal.
Hij herpakte zich razendsnel eiste de bal op en peerde hem alsnog binnen.

Ik denk dat het wel goed zit.
Wat jullie?

+1/-0

Sven heeft tijd nodig om te wennen aan de speelstijl van dit PSV.
Die komt er wel

+1/-0

Wordt knokken voor dat derde plekkie op het middenveld, naast Sano en Fernandez. Hoewel we natuurlijk zo veel wedstrijden spelen dat iedereen zijn wedstrijden mee zal pikken.

+1/-0

Dit is er wel eentje hoor. Wat hebben we een godsgruwelijk goede selectie. Sano ook uitstekend en doet me denken aan Park. De eredivisie moet dit jaar een formaliteit zijn met dit soort spelers..

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 30 augustus 2026 om 18:52:

Wordt knokken voor dat derde plekkie op het middenveld, naast Sano en Fernandez. Hoewel we natuurlijk zo veel wedstrijden spelen dat iedereen zijn wedstrijden mee zal pikken.

Ik zou het vooral niet zien als een vaste top 3, want het zijn allemaal spelers met een verschillende speelstijl. Juist dat is een luxe voor Bosz: hij kan per wedstrijd kijken welke kwaliteiten hij nodig heeft.

Fernandez zou ik bijvoorbeeld vooral opstellen tegen gesloten ploegen, waarbij veel beweging, dynamiek en creativiteit nodig zijn. Wanner en Mijnans kun je juist goed gebruiken in wedstrijden waarin wat meer controle nodig is en je voetballend onder de druk uit moet komen, bijvoorbeeld tegen de zwaardere tegenstanders.

Mijnans en Til kunnen daarnaast ook goed samen spelen als twee nummers 10. Ze kunnen elkaar afwisselen in het induiken richting de spits. Dat deed je vorig seizoen ook met Saibari en Til, waarbij ze elkaar goed konden afwisselen.

Kortom: er is gewoon ontzettend veel keuze. Je hoeft helemaal niet vast te houden aan een vaste top 3. Juist de mogelijkheid om per wedstrijd te bepalen welke combinatie het beste past bij de tegenstander en het gewenste spel, maakt deze groep zo interessant.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Spelers » Sven Mijnans