Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Ik schrok ervan inderdaad.
Opbouw is 58 euro voor een wedstrijdkaartje (auto) en 25,80 voor de bus.
Ook geeft de supportersvereniging op haar site aan dat :
De bekerfinale staat los van het contract met de busleverancier voor de eredivisiewedstrijden. De prijsstijging wordt o.a. veroorzaakt doordat het eerste Paasdag is, er veel bussen elders uit het hele land moeten worden ingezet én de brandstofprijzen enorm zijn gestegen.
We hanteren daarnaast een prijs die gelijk is voor leden en niet-leden. Op die manier is de prijs voor iedereen hopelijk nog betaalbaar, of je nu lid bent, of niet lid.
open/sluit de onderstaande quote:napo schreef op 24 maart 2022 om 14:19:
De prijsopbouw is ook bijzonder. Voor hetzelfde kaartje maar dan met de bus betaal je in plaats van €58,- nog maar €25,80
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
De prijsopbouw is ook bijzonder. Voor hetzelfde kaartje maar dan met de bus betaal je in plaats van €58,- nog maar €25,80
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 24 maart 2022 om 18:06:
Is het ook echt hetzelfde kaartje? Of heb je bij de autocombi betere plaatsen? In het eerste geval slaat het nergens op.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Ik zou het er voor over hebben mits ik garantie krijg dat niet álle grote beslissingen van de arbitrage in het voordeel van de thuisclub vallen.
Stel je eens een wereld voor dat Tadic bij zijn eerste opzichtige schwalbe geel krijgt. Dromen mag altijd.
Mocht PSV op achterstand komen dan mag je blij zijn als je een half uur speeltijd te zien krijgt.
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 24 maart 2022 om 19:06:
Ik zou het er voor over hebben mits ik garantie krijg dat niet álle grote beslissingen van de arbitrage in het voordeel van de thuisclub vallen.
Stel je eens een wereld voor dat Tadic bij zijn eerste opzichtige schwalbe geel krijgt. Dromen mag altijd.
Mocht PSV op achterstand komen dan mag je blij zijn als je een half uur speeltijd te zien krijgt.
tezzyunited
Fan van PSV
Sterspeler WK
Forumreacties: 59
Reg.: 28 april 2012
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 24 maart 2022 om 19:06:
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 24 maart 2022 om 19:26:
Uitclub in dit geval, wij spelen thuis! ;-)
Uit: Sweet Lake City
Vak: Noord - U
Forumreacties: 2.515
Reg.: 23 mei 2000
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 24 maart 2022 om 14:08:
Welke idioot heeft in hemelsnaam die prijzen voor de bekerfinale verzonnen? 66,50 om met de auto naar De Kuip te mogen
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.364
Reg.: 23 december 2000
En wie heeft dat verzonnen van die hoge aantallen die op moeten stappen in Raalte, Goes enz.
De opstap in cluster 1 en 2 Eindhoven zitten al bijna vol. Deze wedstrijd gaan wij nooit uitverkopen met deze idiote regeling, want nu moeten straks duizenden supporters uit de regio Eindhoven nog een eind rijden om op een bus te stappen...
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Sweet Lake City
Vak: Noord - U
Forumreacties: 2.515
Reg.: 23 mei 2000
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 24 maart 2022 om 16:52:
Maar de belangrijkste vraag is; wat kost de randstadboot door de Maas?
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Bekerfinale