Ik verwacht dat Ajax de beker pakt. Het is het niet bij PSV dit seizoen. Op de momenten dat ze er moeten staan, staan ze er niet. Dat was niet zo in de voorronde Champions League, niet zo in de Europa League, niet in de Conference League en ook niet in de grotere wedstrijden in de Eredivisie. De wedstrijden tegen de kleintjes verloopt over het algemeen soepel, maar tegen wat pittigere tegenstanders laat PSV het helaas liggen. Tel daarbij op dat Ajax prima uitgerust is, en 1 en 1 is 2. Maar ik hoop uiteraard dat ik het mis heb.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 15 april 2022 om 13:17:
Ik verwacht dat Ajax de beker pakt. Het is het niet bij PSV dit seizoen. Op de momenten dat ze er moeten staan, staan ze er niet. Dat was niet zo in de voorronde Champions League, niet zo in de Europa League, niet in de Conference League en ook niet in de grotere wedstrijden in de Eredivisie. De wedstrijden tegen de kleintjes verloopt over het algemeen soepel, maar tegen wat pittigere tegenstanders laat PSV het helaas liggen. Tel daarbij op dat Ajax prima uitgerust is, en 1 en 1 is 2. Maar ik hoop uiteraard dat ik het mis heb.
Uit: Ophemert
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 539
Reg.: 8 juli 2005
open/sluit de onderstaande quote:Timmeke schreef op 13 april 2022 om 08:20:
Hallo! Ik heb een kaart Randstadbus (Woerden) over. Iemand interesse?
Bram Witvliet
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 1
Reg.: 15 april 2022
Hoi! Mijn broer en ik hebben een autoticket maar geen auto. Zouden we misschien in Rotterdam met iemand kunnen carpoolen naar het omwisselpunt? Ik heb gebeld met PSV en dat is voor hen geen probleem. Het handigste is dan als we ergens vlakbij die parkeergarage worden opgepikt.Zou tof zijn, alvast bedankt. Groet, Bram
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
Zie net dat Ihattaren bij de ajax-selectie zit. Als hij inzetbaar is dan is hij toch nog snel redelijk fit geworden en zal psv zich zich nog wel eens achter de oren krabben. Nu klaar voor een invalbeurt betekent na de zomer volop inzetbaar als hij de focus houdt. En dat hij talent heeft weten we al. Nu nog rancune erbij en hij kan ons pijn doen. Over zijn waarde na een seizoen ajax heb ik t maar niet.......
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Red Bastard
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 2.113
Reg.: 27 oktober 2001
open/sluit de onderstaande quote:Guppie schreef op 15 april 2022 om 21:25:
Zie net dat Ihattaren bij de ajax-selectie zit. Als hij inzetbaar is dan is hij toch nog snel redelijk fit geworden en zal psv zich zich nog wel eens achter de oren krabben. Nu klaar voor een invalbeurt betekent na de zomer volop inzetbaar als hij de focus houdt. En dat hij talent heeft weten we al. Nu nog rancune erbij en hij kan ons pijn doen. Over zijn waarde na een seizoen ajax heb ik t maar niet.......
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Guppie schreef op 15 april 2022 om 21:25:
Dit bericht is gewijzigd op 16 april 2022, 07:55:34.
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Ik ben er morgen ook bij, maar eerlijk; ik heb er weinig vertrouwen in.
Onze spelers hebben zich helemaal gegeven afgelopen donderdag en zij hebben een weekje rust gehad.
Blijft toch idioot, zo een bekerfinale nog midden in de competitie.
Verplaats dan alle wedstrijden en speel de bekerfinale op de dag dat nu de laatste competitiewedstrijd staat.
Maar ja, plannen schijnt nogal moeilijk te zijn.
Thomas Witvliet
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 2
Reg.: 2 maart 2022
Probleem is dat PSV iedere wedstrijd tegen Ajax speelt na een donderdagavond wedstrijd. Laatste half uur waren ze iedere keer vermoeid. Waardoor Ajax eroverheen kon. Omderzoek heeft dat ook uitgewezen. Als Ajax Europees gespeeld had was de wedstrijd opzeker verzet. Naar bijv. maandag of dinsdag.
tilbopsver
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 18
Reg.: 15 januari 2022
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:cocufan1 schreef op 16 april 2022 om 10:00:
Probleem is dat PSV iedere wedstrijd tegen Ajax speelt na een donderdagavond wedstrijd. Laatste half uur waren ze iedere keer vermoeid. Waardoor Ajax eroverheen kon. Omderzoek heeft dat ook uitgewezen. Als Ajax Europees gespeeld had was de wedstrijd opzeker verzet. Naar bijv. maandag of dinsdag.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
Ik heb PSV er zelf ook niet echt een punt van zien maken. Het had mij wel leuker geleken, als je een meer uitgerust PSV aan de start had gehad, maar als de maandag geen optie was (wat me leuk leek i.c.m. met damesvoetbal), dan houdt het op.
Verder is het "maar" een bekerfinale. Daarin hebben we de laatste paar keren telkens verloren van Ajax, in de jaren '90 zelfs erg ruim. Onze club is dat altijd wel weer te boven gekomen.
Nou goed, schouders eronder, hopen op een leuk potje voetbal en daarna een weekje bijkomen van wat ongetwijfeld een teleurstellende maand zal blijken.
Aan de andere kant is Ajax de laatste tijd slecht, dus misschien willen ze het tempo ook wel laag houden en krijg je een tergend vervelende wedstrijd, met weinig kansen, en dan krijg je in elk geval geen oorwassing en misschien schiet je er wel weer een paar in.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Bekerfinale