Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Kaartverkoop PSV - Borussia Dortmund 1/8 Finale CL

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Hatsikidee, wat een prijzen voor de thuiswedstrijd tegen Dortmund, mag wat kosten hoor... :O

Prijzen tot en met donderdag 25 januari
Oost, West, U € 62,50
Vak M € 68,75
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT €77,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS € 88,75
Vak CC, DD, PP en RR € 111,25
Vak CD en PR € 120,00
Vak C, D, P en R € 132,50
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) € 150,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) € 62,50
Family Corner voor kinderen tot en met 14 jaar € 27,50

 

+1/-0

Pffff, wat een prijzen. Maar ik ga toch en dat weet de afdeling finance ook....

 

+3/-0

Gezien de wachtlijst en het feit dat we de groepsfase door zijn gekomen kunnen ze vragen wat ze willen.
Wanneer je het terug gaat rekenen op Oost/West is er een fikse verhoging ten opzichte van de PP voor de CL. €125 voor 3 kaartjes. Nu zou je daar 2 wedstrijden voor kunnen bezoeken.

 

+1/-0

En goedkoper dan een los kaartje voor de wedstrijd tegen Arsenal

 

+1/-0

Bizarre prijzen. Stel we gaan nog een rondje door. Wordt een kaartje op Oost en West dan 100 euro?

 

+2/-0

Een verhoging van 33%.
Als dat zich doorzet:
Kwartfinale: 83,-
Halve finale: 110,-
:B

 

+1/-0

Die prijzen kan ik wel mee leven, we hebben immers de keuze gehad om all-in te gaan. Maar wat ik krankjorum vind is dat er voor vak ZZ twee verschillende tarieven berekend zijn. € 62,50 en € 42,50 en dat je daar zelf weer een mail over moet sturen. Ook het vooraf niet communiceren van tarieven vind ik wel bijzonder.

 

+1/-0

gisteren via een paar sites gekeken voor kaarten uit tegen Dortmund. Die prijzen gaan helemaal nergens meer over.
Ik kom voor 2 kaarten rond de 600 euro uit.
Dan ga ik liever in het centrum van Eindhoven kijken met een paar biertjes.
Ben er bang voor dat ik geen kaarten kan krijgen via PSV.nl.

 

+1/-0

Prijzen gaan nergens over. Ik sla daarom al jaren de CL over. Gaat mij om het principe. 10tje goedkoper en het levert PSV 300k minder En hebben ze nog 59,7m verdiend ipv 60m.

Against modern football.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NMGN PSV schreef op 12 januari 2024 om 13:00:

gisteren via een paar sites gekeken voor kaarten uit tegen Dortmund. Die prijzen gaan helemaal nergens meer over.
Ik kom voor 2 kaarten rond de 600 euro uit.
Dan ga ik liever in het centrum van Eindhoven kijken met een paar biertjes.
Ben er bang voor dat ik geen kaarten kan krijgen via PSV.nl.



Had deze optie ook bekeken, want heb geen punten voor de uitwedstrijden. Enige wat ik nog kon bedenken is een VPN op een ander land zetten en opnieuw zoeken. Dat ze de tickets aan een Nederlander voor 300 willen slijten, terwijl ze een Engelsman maar 150 vragen (gaat ook minder snel naar deze pot).

 

+1/-0

Uit 3.800 kaarten, waarschijnlijk voorrang vanaf 10 loyaliteitspunten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SouBavaria schreef op 12 januari 2024 om 08:56:

Die prijzen kan ik wel mee leven, we hebben immers de keuze gehad om all-in te gaan. Maar wat ik krankjorum vind is dat er voor vak ZZ twee verschillende tarieven berekend zijn. € 62,50 en € 42,50 en dat je daar zelf weer een mail over moet sturen. Ook het vooraf niet communiceren van tarieven vind ik wel bijzonder.



Dat de prijzen niet voor de start van de VVK al bekend gemaakt zijn (zoals eigenlijk altijd gebruikelijk is) is inderdaad niet heel erg transparant en doet vermoeden dat men zelf ook wel weet dat de bedragen die de kaarten nu kosten bijzonder stevig zijn. Beetje jammer dat PSV zich ook van dat soort geintjes meent te moeten bedienen, past niet vind ik, ben gewoon open en eerlijk.

 

+2/-0

De prijzen zijn gestegen! 12,50 duurder dan gecommuniceerd. Fraai.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SouBavaria schreef op 12 januari 2024 om 08:56:

Die prijzen kan ik wel mee leven, we hebben immers de keuze gehad om all-in te gaan. Maar wat ik krankjorum vind is dat er voor vak ZZ twee verschillende tarieven berekend zijn. € 62,50 en € 42,50 en dat je daar zelf weer een mail over moet sturen. Ook het vooraf niet communiceren van tarieven vind ik wel bijzonder.




Is dat niet altijd zo voor vak ZZ bij (CL) wedstrijden?
ZZ is de jongerenrang t/m 16 jaar. Jongeren t/m 16 jaar betalen een goedkoper tarief dan mensen boven de 16.
Herinner me dit van vroeger een 1/8 finale CL tegen Arsenal of OL. Lyon. Ik betaalde het goedkopere tarief, en mijn vader moest ook meer betalen.


open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 26 januari 2024 om 09:20:

De prijzen zijn gestegen! 12,50 duurder dan gecommuniceerd. Fraai.




Dat stond er al reeds bij. 'Reguliere tickets zijn vanaf €70,00 verkrijgbaar.'
Seizoenskaarthouders kunnen tegen geen goedkoper tarief de kaarten kopen. Wat er dan nog over blijft kan gekocht worden tegen het 'normale' tarief.

 

+1/-0

Voor de uitwedstrijd zijn de kaartjes 13 hele euro's!

Grote KLASSE Borussia Dortmund!!!

 

+1/-0

25,50 toch ?wat ook geen geld is natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JesperPSV schreef op 26 januari 2024 om 13:55:

25,50 toch ?wat ook geen geld is natuurlijk.



Inderdaad 25,50€ voor eigen vervoer staantribune.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JesperPSV schreef op 26 januari 2024 om 13:55:

25,50 toch ?wat ook geen geld is natuurlijk.



SORRY! Ik zie het nu, die €13,- was Zwolle uit, die is ook al gecommuniceerd. Maar alsnog spotgoedkoop!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Eindhoven 040 schreef op 26 januari 2024 om 10:44:

open/sluit de onderstaande quote:

SouBavaria schreef op 12 januari 2024 om 08:56:

Die prijzen kan ik wel mee leven, we hebben immers de keuze gehad om all-in te gaan. Maar wat ik krankjorum vind is dat er voor vak ZZ twee verschillende tarieven berekend zijn. € 62,50 en € 42,50 en dat je daar zelf weer een mail over moet sturen. Ook het vooraf niet communiceren van tarieven vind ik wel bijzonder.




Is dat niet altijd zo voor vak ZZ bij (CL) wedstrijden?
ZZ is de jongerenrang t/m 16 jaar. Jongeren t/m 16 jaar betalen een goedkoper tarief dan mensen boven de 16.
Herinner me dit van vroeger een 1/8 finale CL tegen Arsenal of OL. Lyon. Ik betaalde het goedkopere tarief, en mijn vader moest ook meer betalen.


open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 26 januari 2024 om 09:20:

De prijzen zijn gestegen! 12,50 duurder dan gecommuniceerd. Fraai.




Dat stond er al reeds bij. 'Reguliere tickets zijn vanaf €70,00 verkrijgbaar.'
Seizoenskaarthouders kunnen tegen geen goedkoper tarief de kaarten kopen. Wat er dan nog over blijft kan gekocht worden tegen het 'normale' tarief.


Dan heb ik dat verkeerd begrepen.

 

+1/-0

In de podcast van het ED van deze week werden de prijzen ook besproken. PSV hanteert dezelfde prijzen die het ook in de groepsfase hanteerde voor seizoenkaarthouders. Alleen krijg je bij een passe-partout altijd een van de drie wedstrijden gratis.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Kaartverkoop PSV - Borussia Dortmund 1/8 Finale CL