Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Kaartverkoop PSV - Borussia Dortmund 1/8 Finale CL

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

JelleB040 schreef op 26 januari 2024 om 14:04:

open/sluit de onderstaande quote:

JesperPSV schreef op 26 januari 2024 om 13:55:

25,50 toch ?wat ook geen geld is natuurlijk.



Inderdaad 25,50€ voor eigen vervoer staantribune.



Ja, zo kan het dus inderdaad ook, heel wat fanvriendelijker dan de uitmelk prijs die we thuis betalen.

 

+1/-0

Rond 12:00 uur waren er nog ongeveer 900 van de 3.800 kaarten over voor BVB uit. Loopt storm zoals te verwachten was.

 

+1/-0

Vanmorgen gingen er nog 600 kaarten voor Dortmund uit in de verkoop. 15.000 geïnteresseerden. Kaarten werden verkocht met wachtrij-principe en loten. Kaarten waren in een mum van tijd weg. Ik had het idee dat je per persoon meerdere kaarten kon kopen. Want zelfs vrienden die binnen 600 in de wachtrij startten grepen mis.

 

+1/-0

Je kan inderdaad meerdere kaarten kopen. Die kun je vervolgens toekennen aan vrienden als je die gekoppeld hebt aan je account. Uit mijn hoofd is het maximum 10, maar dat weet ik niet helemaal zeker. De laagste in onze groep had 214 en dat was al niet genoeg om nog een kaart te kunnen krijgen.

 

+1/-0

Die wachtrij was idd per account en niet per ticket. In feite hadden nummer 2 t/m nummer 600 mis kunnen grijpen wanneer die ene persoon 600 tickets in zn mandje had gedaan

 

+1/-0

Blijf het onbegrijpelijk vinden dat al die mensen die een uitkaart na de loting hebben aangevraagd (2000 mensen wat ze in de Rood-Wit podcast aangaven) dezelfde kans hadden als mensen die 9 punten hadden...

 

+1/-0

Je kunt het nooit goed doen voor iedereen.

Wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat je voor een wedstrijd naar Bodo vorig jaar 2 punten krijgt, terwijl je voor Racing Genk bijvoorbeeld ook 2 pnt zou krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JesperPSV schreef op 02 februari 2024 om 09:50:

[...]

Wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat je voor een wedstrijd naar Bodo vorig jaar 2 punten krijgt, terwijl je voor Racing Genk bijvoorbeeld ook 2 pnt zou krijgen.


Ook daarvoor geldt dat je het nooit goed kunt doen. Misschien zou het eerlijk zijn als je 0,1 punt per gereisde kilometer krijgt. Dat je voor Groningen uit 26 punten krijgt en voor RKC uit 5 punten. En als je het dan helemaal zuiver wil doen, moet je rekenen vanaf de woonplaats van de supporter.

Maar ja, dan krijg je dat mensen een kaartje kopen voor Bodo uit, alleen maar voor de 260 punten en vervolgens helemaal niet gaan.

Uiteindelijk valt er voor iedere methodiek wel iets te zeggen. En dan heb ik het er nog niet eens over of het wel eerlijk is dat steeds dezelfde groep mag gaan. De een zal zeggen van wel, de ander van niet. Blijft een eindeloze discussie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JelleB040 schreef op 02 februari 2024 om 09:28:

Blijf het onbegrijpelijk vinden dat al die mensen die een uitkaart na de loting hebben aangevraagd (2000 mensen wat ze in de Rood-Wit podcast aangaven) dezelfde kans hadden als mensen die 9 punten hadden...



Dat is inderdaad schandalig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 02 februari 2024 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JesperPSV schreef op 02 februari 2024 om 09:50:

[...]

Wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat je voor een wedstrijd naar Bodo vorig jaar 2 punten krijgt, terwijl je voor Racing Genk bijvoorbeeld ook 2 pnt zou krijgen.


Ook daarvoor geldt dat je het nooit goed kunt doen. Misschien zou het eerlijk zijn als je 0,1 punt per gereisde kilometer krijgt. Dat je voor Groningen uit 26 punten krijgt en voor RKC uit 5 punten. En als je het dan helemaal zuiver wil doen, moet je rekenen vanaf de woonplaats van de supporter.

Maar ja, dan krijg je dat mensen een kaartje kopen voor Bodo uit, alleen maar voor de 260 punten en vervolgens helemaal niet gaan.

Uiteindelijk valt er voor iedere methodiek wel iets te zeggen. En dan heb ik het er nog niet eens over of het wel eerlijk is dat steeds dezelfde groep mag gaan. De een zal zeggen van wel, de ander van niet. Blijft een eindeloze discussie.



Je krijgt die punten pas nadat je daadwerkelijk de wedstrijd hebt bezocht (na omwisselen in de desbetreffende speel stad) maar dat terzijde. Ik ben wel fan van de Engelse methodes bij clubs. Daar zijn veel meer verschillende (voorrang) groepen.

 

+1/-0

Ik ben het ook volledig eens met de kritiek dat het belachelijk is dat degenen die pas een uitkaart hebben aangevraagd na de loting net zoveel kans maakten als degenen die 8 of 9 loyaliteitspunten hadden. Er had op z'n minst een extra voorrang groep moeten zijn voor degenen die net te weinig punten hadden.

Ik kan me sowieso herinneren dat een paar jaar geleden je alleen maar kon boeken indien je voor de loting al een uitkaart had geregistreerd. Geen idee waarom ze daar nu opeens vanaf moeten wijken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JesperPSV schreef op 02 februari 2024 om 11:03:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 02 februari 2024 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JesperPSV schreef op 02 februari 2024 om 09:50:

[...]

Wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat je voor een wedstrijd naar Bodo vorig jaar 2 punten krijgt, terwijl je voor Racing Genk bijvoorbeeld ook 2 pnt zou krijgen.


Ook daarvoor geldt dat je het nooit goed kunt doen. Misschien zou het eerlijk zijn als je 0,1 punt per gereisde kilometer krijgt. Dat je voor Groningen uit 26 punten krijgt en voor RKC uit 5 punten. En als je het dan helemaal zuiver wil doen, moet je rekenen vanaf de woonplaats van de supporter.

Maar ja, dan krijg je dat mensen een kaartje kopen voor Bodo uit, alleen maar voor de 260 punten en vervolgens helemaal niet gaan.

Uiteindelijk valt er voor iedere methodiek wel iets te zeggen. En dan heb ik het er nog niet eens over of het wel eerlijk is dat steeds dezelfde groep mag gaan. De een zal zeggen van wel, de ander van niet. Blijft een eindeloze discussie.



Je krijgt die punten pas nadat je daadwerkelijk de wedstrijd hebt bezocht (na omwisselen in de desbetreffende speel stad) maar dat terzijde. Ik ben wel fan van de Engelse methodes bij clubs. Daar zijn veel meer verschillende (voorrang) groepen.



Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe zit het in Engeland dan qua voorrang?

 

+1/-0

Ik vind het ook wel cru voor de mensen die net tekort komen. Ik heb zelf al heel lang een uitkaart, maar slechts 3 loyaliteitspunten omdat ik dat vrijwel nooit doe. Dat ik vandaag achter het net vis vind ik jammer maar begrijpelijk; ik vind het voor de mensen met een punt of 9 wel zuur zeker omdat er dus mogelijk mensen die net een uitkaart aangevraagd hebben ten koste van hun nu wel kunnen gaan.

Ik begrijp wel dat het allemaal moeilijk is en je het nooit voor iedereen goed kunt doen, maar dit voelt wel vrij scheef.

 

+1/-0

Flink balen hiero.
Meer dan mijn halve leven een seizoenskaart en 9 loyaliteitspunten. Mijn vrienden hadden van de week al kaarten en we hebben met zijn allen voor mij proberen te bestellen vanochtend maar helaas.

mijn inziens:
Seizoenskaart zou standaard 5 punten moeten zijn.
Los daarvan had er vanochtend een tweede voorrangsverkoop moeten zijn van bijvoorbeeld 3 punten, dan moet je nog geluk hebben maar als je dan geen kaarten hebt is het draaglijker.

Voor degene die kaarten hebben heel veel plezier. Ik kijk daar wel ergens in het cafe :pul

 

+2/-0

Meer mensen die een kaartje voor Dortmund uit hebben gekocht in het thuisvak?

Rood omrand is het uitvak. Schijnbaar is het bij Dortmund wel gebruikelijk dat er uitpubliek zit in de vakken naast het uitvak (dus 56 en 59).

forumillustratie

forumillustratie

 

+1/-0

Ja, wij hebben kaarten voor vak 56.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 09 februari 2024 om 16:25:

Meer mensen die een kaartje voor Dortmund uit hebben gekocht in het thuisvak?

Rood omrand is het uitvak. Schijnbaar is het bij Dortmund wel gebruikelijk dat er uitpubliek zit in de vakken naast het uitvak (dus 56 en 59).

forumillustratie

forumillustratie




Ik heb een kaart gekocht in vak 59.

 

+1/-0

Als ik zo de verhalen overal lees en mensen die ik spreek, dan is de verwachting dat er, inclusief de 3-400 zakenrelaties een kleine 5k aan PSV-fans aanwezig zal zijn. Op Stuttgart, Milaan en Wembley na de grootste "verplaatsing" ooit. Laten we er een dag van maken die niemand ooit nog zal vergeten!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SouBavaria schreef op 10 maart 2024 om 10:54:

Als ik zo de verhalen overal lees en mensen die ik spreek, dan is de verwachting dat er, inclusief de 3-400 zakenrelaties een kleine 5k aan PSV-fans aanwezig zal zijn. Op Stuttgart, Milaan en Wembley na de grootste "verplaatsing" ooit. Laten we er een dag van maken die niemand ooit nog zal vergeten!



Dan heb je het over de mensen met kaartjes. Ik vermoed dat er ook nog een aantal zonder gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Kaartverkoop PSV - Borussia Dortmund 1/8 Finale CL