Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 02 november 2020 om 18:46:

Ik ben benieuwd of de KNVB nu met twee maten gaat meten als Ajax uitstel gaat vragen. In Nederland geldt de regel dat je Twee keepers en 13 veldspelers moet hebben om te moeten spelen. In neem aan dat ze dan keepers bedoelen die bij het 1e elftal zitten. De wedstrijd van komend weekend kan dan om gegronde redenen afgelast worden. Iemand een idee hoe dit in de CL is?



Die Kotarski zit officieel ook bij de A-selectie. Zolang hij en Scherpen niks hebben kunnen ze volgens mij prima aantreden. Beetje hetzelfde alsof PSV nu zou moeten aantreden met Muller of Delanghe, wij hebben ook vier keepers officieel bij het eerste.

Wel apart dat PSV en Ajax een compleet andere 'stijl' hanteren; waar wij overal openheid van zaken geven, zitten deze spelers 'niet bij de selectie' of 'zijn afwezig'. Gezien het gezeik op Cyprus zou je bijna denken dat geheimzinnigheid loont..

 

+1/-0

De regel in Nederland is 12 veldspelers en 1 keeper, dezelfde regel die ook door de UEFA wordt gehanteerd

 

+1/-0

@Jasper, Dat is de standaard als het aankomt op zoiets melden. PSV vraagt vooraf toestemming aan de spelers om het te mogen publiceren. Één keer meldde PSV het ook zonder namen, uit privacyredenen. Misschien zijn de spelers bij PSV wat opener, misschien dat Ajax de moeite niet neemt, maar ik zou er persoonlijk niet te veel achter zoeken.

 

+1/-0

Bij Ajax dus hetzelfde probleem. Spelers mogen het land niet in vanwege een eerdere coronabesmetting. Tot zo ver het fabeltje wat hier rondwaait dat PSV hun mond had moeten houden over de besmettingen in de selectie.

 

+1/-0

Wat was het verschil tussen Zahavi en Teze dan in Cyprus?

 

+1/-0

Teze liep de besmetting een week eerder al op

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 02 november 2020 om 19:06:

Bij Ajax dus hetzelfde probleem. Spelers mogen het land niet in vanwege een eerdere coronabesmetting. Tot zo ver het fabeltje wat hier rondwaait dat PSV hun mond had moeten houden over de besmettingen in de selectie.


Lijkt me sowieso een verwerpelijke gedachte. Je gaat toch geen besmettingen stil houden in de hoop dat je de spelers alsnog mee kan nemen, zou schandalig zijn. Alsof je als besmette naar de supermarkt gaat, wie weet heeft niemand het door.

 

+1/-0

Nee maar je kunt wel zeggen dat ze "geblesseerd" of "niet fit" zijn.

 

+1/-0

Zoals een wijs man altijd zei; Geduld duurt het langst..............tot je er bent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Super Mario schreef op 02 november 2020 om 19:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 02 november 2020 om 19:06:

Bij Ajax dus hetzelfde probleem. Spelers mogen het land niet in vanwege een eerdere coronabesmetting. Tot zo ver het fabeltje wat hier rondwaait dat PSV hun mond had moeten houden over de besmettingen in de selectie.


Lijkt me sowieso een verwerpelijke gedachte. Je gaat toch geen besmettingen stil houden in de hoop dat je de spelers alsnog mee kan nemen, zou schandalig zijn. Alsof je als besmette naar de supermarkt gaat, wie weet heeft niemand het door.



Als ze daarna weer negatief testen en vervolgens kunnen spelen wel. Het argument is niet om positief geteste spelers op te te stellen maar om ze na een negatieve test direct weer in te kunnen zetten zonder afhankelijk te zijn van externe factoren.

 

+1/-2

Ik kan het mis hebben maar volgens mij kan je niet 'onterecht positief' getest worden. Bij een positieve test moet je gewoon in quarantaine lijkt me.

Ik vraag me af hoe de uefa en de KNVB hier mee omgaan.

Hoe dan ook, de punten voor Nederland in Europa zijn hard nodig. Het zou een slechte zaak zijn als Ajax 4e wordt in de poule.

Mydjiland is een fysiek sterke ploeg en Ajax mist morgen een paar sterke jongens. Ben bang dat het middenveld overlopen gaat worden.

 

+1/-0

Men doet eigenlijk altijd 2 tests.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 02 november 2020 om 20:28:

Ik kan het mis hebben maar volgens mij kan je niet 'onterecht positief' getest worden. Bij een positieve test moet je gewoon in quarantaine lijkt me.

Ik vraag me af hoe de uefa en de KNVB hier mee omgaan.

Hoe dan ook, de punten voor Nederland in Europa zijn hard nodig. Het zou een slechte zaak zijn als Ajax 4e wordt in de poule.

Mydjiland is een fysiek sterke ploeg en Ajax mist morgen een paar sterke jongens. Ben bang dat het middenveld overlopen gaat worden.


Welnu ik kan je gerust stellen, Ajax gaat niemand missen , let maar op . De berichtgevingen spreken elkaar tegen. Zal mij niet verbazen als men de tegenstander zand in de ogen wil strooien, maar dat mag. We zijn gebaat met een resultaat van Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 02 november 2020 om 20:28:

Het zou een slechte zaak zijn als Ajax 4e wordt in de poule.

Mydjiland is een fysiek sterke ploeg en Ajax mist morgen een paar sterke jongens. Ben bang dat het middenveld overlopen gaat worden.



open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 02 november 2020 om 22:43:

Zal mij niet verbazen als men de tegenstander zand in de ogen wil strooien, maar dat mag. We zijn gebaat met een resultaat van Ajax.



Ik dacht dat ik op het PSV forum zat. :crap

 

+1/-0

Echt he, ik hoop gewoon dat ze worden weggespeeld.

 

+1/-0

Onana, Tadic en Gravenberch reizen toch nog af, maar Ajax gaat geheimzinnig doen of ze kunnen/mogen spelen.

Wat een sneuneuzen zijn het toch ook. Zeg gewoon dat ze er straks in staan, want waarom reizen ze anders af!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 03 november 2020 om 08:42:

Onana, Tadic en Gravenberch reizen toch nog af, maar Ajax gaat geheimzinnig doen of ze kunnen/mogen spelen.

Wat een sneuneuzen zijn het toch ook. Zeg gewoon dat ze er straks in staan, want waarom reizen ze anders af!



Ze hadden iets teveel van een bepaalde waarde in hun uitslag. Wat ze willen is straks opnieuw testen in de hoop dat ze negatief genoeg zijn om te mogen spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 03 november 2020 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 03 november 2020 om 08:42:

Onana, Tadic en Gravenberch reizen toch nog af, maar Ajax gaat geheimzinnig doen of ze kunnen/mogen spelen.

Wat een sneuneuzen zijn het toch ook. Zeg gewoon dat ze er straks in staan, want waarom reizen ze anders af!



Ze hadden iets teveel van een bepaalde waarde in hun uitslag. Wat ze willen is straks opnieuw testen in de hoop dat ze negatief genoeg zijn om te mogen spelen.



Ik verwacht dat ze wel mogen spelen, omdat ze waarschijnlijk in een veel eerder stadium al Corona gehad hebben.
Het wordt allemaal een beetje vaag omdat je als club met de huidige privacyregels niet zomaar iets mag communiceren en daarnaast Ajax er blijkbaar voor gekozen heeft om niks omtrent Corona bij spelers te zeggen, ook niet als de speler in kwestie het niet bezwaarlijk vindt.

Wat ik overigens tot nu toe mis is het vingertje van vorige week; toen hoorde ik diverse analisten zeggen dat PSV beter de geldende regels van Cyprus had moeten checken. Nu zou je denken dat een gewaarschuwd mens voor 2 telt, maar dat is blijkbaar geen Amsterdams gezegde. ;)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 november 2020, 10:10:18.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 02 november 2020 om 23:16:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 02 november 2020 om 20:28:

Het zou een slechte zaak zijn als Ajax 4e wordt in de poule.

Mydjiland is een fysiek sterke ploeg en Ajax mist morgen een paar sterke jongens. Ben bang dat het middenveld overlopen gaat worden.



open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 02 november 2020 om 22:43:

Zal mij niet verbazen als men de tegenstander zand in de ogen wil strooien, maar dat mag. We zijn gebaat met een resultaat van Ajax.



Ik dacht dat ik op het PSV forum zat. :crap


Zeker en vast maar een resultaat voor Ajax is ook een resultaat voor het Nederlandse voetbal. Maarreh dat en ook niet meer , het blijven arrogante neuzen :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 03 november 2020 om 10:20:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 02 november 2020 om 23:16:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 02 november 2020 om 20:28:

Het zou een slechte zaak zijn als Ajax 4e wordt in de poule.

Mydjiland is een fysiek sterke ploeg en Ajax mist morgen een paar sterke jongens. Ben bang dat het middenveld overlopen gaat worden.



open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 02 november 2020 om 22:43:

Zal mij niet verbazen als men de tegenstander zand in de ogen wil strooien, maar dat mag. We zijn gebaat met een resultaat van Ajax.



Ik dacht dat ik op het PSV forum zat. :crap


Zeker en vast maar een resultaat voor Ajax is ook een resultaat voor het Nederlandse voetbal. Maarreh dat en ook niet meer , het blijven arrogante neuzen :D


Laat AZ en Feyenoord die coëfficiëntpunten maar binnenhalen. De arrogantie van Ajax, de arrogantie van de media (over Ajax) en de hoogte van hun bankrekening zijn ondertussen dermate hoog dat het in het belang van PSV (en de spanning in de Eredivisie) is als ze helemaal niks meer winnen in Europa.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax