Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » AZ

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Wat een spelers mensen. Wat een effectiviteit. Ik durf alvast een ding zeker te zeggen: PSV gaat ook geen tweede worden.

Koopmeiners, Wijndal, Midtsjø, Stengs, Swensson en Boadu zouden bij ons allemaal in de basis staan. Wat een elftal.

Als De Jong dat geld van Bruma toch in Koopmeiners had gestoken. sodeju :schrik

 

+2/-1

Als je de elftallen naast elkaar zet zou dit mijn opstelling zijn, zo beroerd is PSV bezig....


Unnerstall; Svensson, Baumgartl, Viergever, Wijndal; Koopmeiners, Midtsjø, Ihattaren; Malen, Boadu, Stengs

Zorgwekkend.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 23 november 2019 om 19:48:

Wat een spelers mensen. Wat een effectiviteit. Ik durf alvast een ding zeker te zeggen: PSV gaat ook geen tweede worden.

Koopmeiners, Wijndal, Midtsjø, Stengs, Swensson en Boadu zouden bij ons allemaal in de basis staan. Wat een elftal.

Als De Jong dat geld van Bruma toch in Koopmeiners had gestoken. sodeju :schrik



Of de 12 miljoen voor Bruma en iets meer voor Promes ;-)

Helpt dit ons verder? Nee.

Dit bericht is gewijzigd op 23 november 2019, 20:55:23.

 

+1/-1

Een herhaling van 2007? :B

Ik teken ervoor.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

D 22 43 schreef op 23 november 2019 om 20:25:

Een herhaling van 2007? :B

Ik teken ervoor.



Als dat zou kunnen... ;)
Het zou goed zijn als mensen zich realiseren dat het seizoen nog lang duurt en er nog van alles kan veranderen.
Te beginnen morgen als we de drie punten pakken.
Want welk team krijgt nooit een terugval na een flow?
Ook Ajax en het nu tijdelijk gehypte AZ zijn echt niet onaantastbaar.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 23 november 2019 om 22:26:

open/sluit de onderstaande quote:

D 22 43 schreef op 23 november 2019 om 20:25:

Een herhaling van 2007? :B

Ik teken ervoor.



Als dat zou kunnen... ;)
Het zou goed zijn als mensen zich realiseren dat het seizoen nog lang duurt en er nog van alles kan veranderen.
Te beginnen morgen als we de drie punten pakken.
Want welk team krijgt nooit een terugval na een flow?
Ook Ajax en het nu tijdelijk gehypte AZ zijn echt niet onaantastbaar.


Ik heb nieuws voor je.
AZ verwacht ik nog wel een terugval krijgen,helaas is Ajax onaantastbaar in Nederland.

 

+1/-2

Beste VHTLsaw, ik probeer met alle macht de positivo uit te hangen.

Maar de keiharde werkelijkheid, u weet wel, datgene wat voor ons hoofd gewoon gebeurt en explodeert, die werkelijkheid, die leert mij dat wij blij mogen zijn met een derde plek .

AZ en 020 staan mijlenver voor .

Punt.

Learn to live with it.

Utrecht en Vitesse.

Dat is ons niveau anno 2020.

 

+1/-0

Denk ik ook. AZ is een beetje vergelijkbaar met PSV. Ajax heeft veel meer ervaring en vastigheden. AZ krijgt ook wel een terugval. Als iedereen fit is doen we echt niet voor ze onder.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 23 november 2019 om 22:26:

open/sluit de onderstaande quote:

D 22 43 schreef op 23 november 2019 om 20:25:

Een herhaling van 2007? :B

Ik teken ervoor.



Als dat zou kunnen... ;)
Het zou goed zijn als mensen zich realiseren dat het seizoen nog lang duurt en er nog van alles kan veranderen.
Te beginnen morgen als we de drie punten pakken.
Want welk team krijgt nooit een terugval na een flow?
Ook Ajax en het nu tijdelijk gehypte AZ zijn echt niet onaantastbaar.



:D :D :D

Terugval is wat anders dan een instorting.

 

+1/-0

Heerlijk weer dit. Al dat optimisme. Waar he op gebaseerd is is mij een raadsel. Realisme is hier amper aanwezig.

 

+1/-0

AZ is PSV op alle fronten voorbij gestreefd. Ze halen zelfs voortaan spelers weg uit Eindhoven Aboukhlal. We strijden met Utrecht,Vitesse en Feyenoord om plaats 3. Dat is de realiteit maar wat wil je ook met deze staf en scouting. Let maar op dat ajax in de winter spelers bij PSV probeert weg te halen. Toontje boek had het goed gezien psv moet structureel bij de beste 32 van Nederland zijn. Nou dat lukt hem wel.

 

+1/-0

Spelen echt als een volwassen ploeg. Heel balvast. Kordaat in de duels en altijd de diepte zoekend.

 

+1/-0

Het doet me pijn te moeten zeggen, maar heeft PSV sinds 1-1-2019 al een wedstrijd zo goed gespeeld als AZ vandaag? Ontzettend knap gevoetbald. Tweede gaan we niet worden, lijkt me. Stengs en Boadu zullen wel vertrekken (naar Amsterdam).

 

+1/-0

Nou, dat moet ik nog maar zien. Of Ajax moet 60 miljoen aftikken.

 

+1/-0

Zou het je verbazen? Personeelskosten zijn er in 2 jaar al verdubbeld, kan nog wel wat aan afschrijvingen bij.

 

+1/-0

Gezien de paniek die daar nu uitbreekt, zullen ze er daar nu ongetwijfeld vol voor gaan

 

+1/-0

Az speelde zich ontzettend makkelijk onder de druk uit, bleven rustig en bleven tikken (ook als de bal zeldzaam een keertje niet goed viel). Waren heer en meester gisteren.

 

+1/-0

AZ kon zo goed spelen omdat Ajax naief, slecht, onvolwassen en zonder vertrouwen speelde. Maar het is geen toeval dat ze winnen bij PSV Feyenoord en Ajax zonder doelpunt tegen te krijgen. Dat is één van de meest indrukwekkende wat ik in jaren heb gezien in de Eredivisie.

En bij winst vind ik die Slot toch aangenaam om naar te luisteren. Lijkt me wel iemand die met een groep jonge jongens kan werken maar ik vind hem ook heel stug in zijn eigen visie. Dus een fijne en leuke trainer, die eigenlijk niet eens bij Ajax zou passen, maar daar waarschijnlijk wel terecht gaat komen. Ik vind het in ieder geval nog veel te vroeg om hem nu naar PSV te praten.

Stengs en Boadu zijn voor ons niet te betalen en voor Ajax wel, maar ik zou me verbazen als zij dat gaan betalen wat nodig is om ze los te weken.

 

+1/-0

We hoeven hem in elk geval niet meer naar PSV te praten;).

Opmerkelijke berichtgeving vandaag. En ondanks al het commentaar kan ik me het besluit van AZ wel voorstellen om Arne Slot de laan uit te sturen. Zelfs als zijn het maar een paar verkennende gesprekjes geweest. Dan heeft Arne er toch blijkbaar oren naar. Je had ook kunnen zeggen dat je geen interesse hebt en goed op je plaats zit. Dan waren die gesprekjes er uberhaupt niet geweest.
Verder denk ik, maar dat is een aanname, het bestuur ook heeft gedacht: we geven je het vertrouwen en de kans om zelfstandig hoofdtrainer te zijn bij een top 4 club. In die boot stappen we samen. En dan nu al dit soort dingen doen?
Nog lees even van kennis die Arne heeft van talenten/contracten/ of het een stap hogerop is

 

+1/-0

Vreemd , als een speler aangeeft naar een andere club te willen sturen we hem niet de laan uit. Er zijn meerdere coaches die ook naar Feyenoord willen , niets mis mee. Fey. is een topclub en een mooie club met een geweldige historie. Waarom zou Arne het niet als een uitdaging kunnen zien nu Dick aangeeft te stoppen aan het eind van dit seizoen ? Zelf vind ik het behoorlijk lomp van AZ vlak voor belangrijke wedstrijden .Ik moet nog maar zien of ze de EL fase nog halen. Seizoen kan uitgaan als een nachtkaars.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Nederlandse competities » AZ