Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » AZ

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

https://nos.nl/artikel/2468652-az-vraagt-om-onderzoek-naar-handelen-knvb-vanwege-achterkamertjespolitieklink

Heel goed dit.
Kan me niet voorstellen dat er hier binnen de knvb geen dubieuze spelletjes gespeeld worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 24 maart 2023 om 12:07:

https://nos.nl/artikel/2468652-az-vraagt-om-onderzoek-naar-handelen-knvb-vanwege-achterkamertjespolitieklink

Heel goed dit.
Kan me niet voorstellen dat er hier binnen de knvb geen dubieuze spelletjes gespeeld worden.



Alleen apart dat ze PSV ook noemen. Telkens als het om de knikkers gaat, worden wij weer eens genaaid.

 

+1/-0

Benieuwd of de KNVB op deze brief dan wél gaat reageren.. En zo ja, of dat onafhankelijk onderzoek dan ook wat gaat voorstellen, of dat er bevriende consultancy-firma's worden ingehuurd om argumentatie te verzamelen die een vooraf bepaalde conclusie te onderbouwen.

Als er ergens in dit hele proces verkeerde belangen hebben gespeeld (of nog steeds spelen), dan hebben de mensen binnen de KNVB er natuurlijk alle baat bij om ervoor te zorgen dat dit niet naar buiten komt. Ik zie dus, op basis van een eigen onderzoek, hier niet hele spannende dingen uitkomen. Eigenlijk ben ik zelfs benieuwd of we ooit nog iets in de media gaan horen als reactie op dit hele gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 29 maart 2023 om 12:15:

Benieuwd of de KNVB op deze brief dan wél gaat reageren.. En zo ja, of dat onafhankelijk onderzoek dan ook wat gaat voorstellen, of dat er bevriende consultancy-firma's worden ingehuurd om argumentatie te verzamelen die een vooraf bepaalde conclusie te onderbouwen.

Als er ergens in dit hele proces verkeerde belangen hebben gespeeld (of nog steeds spelen), dan hebben de mensen binnen de KNVB er natuurlijk alle baat bij om ervoor te zorgen dat dit niet naar buiten komt. Ik zie dus, op basis van een eigen onderzoek, hier niet hele spannende dingen uitkomen. Eigenlijk ben ik zelfs benieuwd of we ooit nog iets in de media gaan horen als reactie op dit hele gebeuren.



Zolang dat eventuele onderzoek niet echt onafhankelijk wordt uitgevoerd, wordt dit (en dat zal het ook wel worden) een gevalletje "Wij van WC eend...."

 

+1/-0

Het wordt wel interessant als AZ dit voor de rechter laat komen. In dat geval zal de KNVB toch in actie moeten komen.

 

+1/-0

De onder -19 heeft als eerste Nederlands team een finale-plaats in de youth-league behaald.
De halve finale werd na een reguliere 2-2 tegen Sporting Lissabon via strafschoppen winnend afgesloten.

Toch altijd weer mooi om te zien dat je met goed beleid en een gedegen organisatie heel wat kan bereiken.

 

+1/-0

En ook knap van het eerste elftal dat het de halve finale van de Conference League heeft behaald. AZ speelde donderdag tegen Anderlecht een uitstekende wedstrijd, die al eerder beslist had moeten zijn dan na de penalties. Leuk ook om te zien hoe zo'n jonge hond als Meerdink vol overtuiging die penalty binnen schiet.

Het probleem van AZ is dat hun bank kwalitatief niet goed genoeg is geweest om de titelstrijd lang vol te houden. Daardoor hebben ze teveel laten liggen. Met voor AZ nog wedstrijden tegen Ajax en PSV voor de boeg, zijn ze echter nog niet kansloos voor de 2e plaats. Hopelijk kunnen wij de komende wedstrijden winnend afsluiten, zodat het niet allemaal aan hoeft te komen op de laatste speelronde in Alkmaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 24 april 2023 om 11:39:

Hopelijk kunnen wij de komende wedstrijden winnend afsluiten, zodat het niet allemaal aan hoeft te komen op de laatste speelronde in Alkmaar.


Mooiste scenario is natuurlijk dat wij de komende 3 wedstrijden winnen en AZ ook, zodat wij AZ de laatste wedstrijd kunnen laten winnen en Ajax vierde wordt :B

 

+1/-0

Hele wedstrijd 'beter geweest'. 70% balbezit. 0 kansen. Nederlaag. Typische Hollandse pot :D

 

+1/-0

En wat een idioten weer naderhand.

 

+1/-0

Het ziet er uiteindelijk toch allemaal wat licht uit bij AZ, maar het lijkt me fijn om AZ supporter te zijn. Positief voetbal, rust in de organisatie en ieder seizoen weer wat leuke aankopen.

 

+1/-0

Smetje wel hoor deze week op wat in mijn ogen toch wel een sympathieke club was.
Verder qua beleid wat je zegt stabiel, verstandig.

 

+1/-0

Die smetjes zie je overal. Bij elke club heb je wel dat soort mafkezen.

 

+1/-0

Stel je hebt als AZ supporter een kaartje voor Legia uit. Lijkt me geen gezellige away-day te worden....

 

+1/-0

Je bent vooral levensmoe als je nu nog naar die wedstrijd zou willen gaan

 

+4/-0

Het is achterlijk wat daar gebeurd is. Met het gezeur vanuit Polen erbij.

Maar geheel verrassend is dit gedrag van Legia supporters niet.

 

+1/-0

Wat vervelend weer om AZ te kijken. Het lijkt weer op Nederlands-elftalvoetbal. Lekker de bal achterin rondspelen en verrast zijn dat je geen kansen krijgt. Je moet winnen en dan schiet je maar twee keer. Neem eens risico voorin en ga niet tig ballen op een keeper spelen die voor het eerst meedoet. Terecht als je er zo uit vliegt. Bijna moeilijk voor te stellen dat het zondag lastig wordt voor ons.

Edit, van zo'n assist buitenkant links is wel te genieten uiteraard.

Dit bericht is gewijzigd op 14 december 2023, 20:29:50.

 

+1/-0

Wedstrijd niet gezien. Maar wat ik er van lees is niet bepaald positief.
Als je daarbij op telt dat wij 2 dagen extra rust hebben gehad, een deel van onze basis opstelling rust hebben kunnen geven, en in een lekkere flow zitten, dan geeft me dat voor het eerst in een aantal jaren weer het vertrouwen dat we in Alkmaar 'gewoon' de drie punten gaan ophalen. De afgelopen jaren was het toch vaak 'hopen dat het maar weer niet mis gaat'.
Overigens geen garantie, want hoe lekker het ook gaat, ons eerste puntverlies komt iedere week dichterbij (hoe cliche dit ook klinkt...).

 

+1/-0

Wederom puntverlies van Az.
De trainerswissel Martens voor Jansen is duidelijk geen verbetering,hadden er beter aangedaan om extra versterkingen in de winterstop te halen nu blijft het een kwaliteitsarm elftal waar het er ook nog eens veel te vrijblijvend aan toe gaat.
De vierde plaats gaan ze verspelen lijkt mij.

 

+1/-0

Op Pavlidis na is het gewoon echt een heel matige ploeg. Als hij dan niet in vorm is, is AZ gewoon van het niveau onderkant linkerrijtje/bovenkant rechterrijtje.

Nederland heeft vijf directe tickets om Europa in te gaan. Ervan uitgaande dat Feyenoord de beker wint, krijgt de nummer vijf van de Eredivisie ook een ticket voor de Europa League. AZ moet vooral oppassen dat Go Ahead of NEC ze niet inhaalt zodat ze play-offs moeten spelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Nederlandse competities » AZ