Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 4.570
Reg.: 28 juli 1999
Favoriete opstelling: geen
Ik ben helemaal niet zo kapot van de aankopen van Ajax. Hij haalt spelers terug die 3 jaar geleden al niet goed genoeg waren, of die al jaren geblesseerd zijn, of nog minder goals maken in de woestijn dan Wijnaldum. Ik heb het al eerder gezegd, als Brands en Stewart hiermee aan waren komen zetten hadden we ze helemaal de tering gescholden.
De enige waar je over zou kunnen twijfelen als je er objectief naar kijkt is Julian Brandt. Alleen kan ik daar niet objectief naar kijken. Ik zit al meer dan 40 jaar bij Dortmund op de tribune. Brandt is een geniale voetballer. Die het alleen in 9 van de 10 wedstrijden niet, of veel te weinig laat zien. Dortmund verlengde zijn contract niet. Hij heeft dus geen nieuwe aanbieding gehad. Het is dus niet dat hij niet wilde bijtekenen. Er viel niets te tekenen. Meneer verdiende 8 miljoen per jaar. Ik daag je uit om 2 mensen gevonden te krijgen in Dortmund die het zonde vinden dat hij weg is. Hij wilde graag naar de Premier League of de Primera Division. Niemand wilde m daar hebben. En dan vragen wij op tv hoe komt het toch dat je in een Ajax shirt speelt? Nogmaals, niemand wilde m hebben. Dat is de enige reden dat hij bij Ajax zit. En God zij dank. Had er niet aan moeten denken dat hij naar PSV zou komen.
En dat ze allin gaan daar geef ik ze groot gelijk in. Je moet dit jaar kampioen worden. Als tweede ga je weer die vervloekte voorrondes in. En we weten allemaal hoe succesvol we daar zijn. Niet alleen PSV, ook Ajax en Feyenoord hebben het daar zelden of nooit kunnen bolwerken. Maar als je geen kampioen wordt heb je dus een mega groot probleem. In ieder geval op financieel vlak. Dus nogmaals ik geef ze gelijk. Is dat een risico? Dat denk ik zeker. Als het niet lukt kan je zo maar jaren weg zijn...
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 4.570
Reg.: 28 juli 1999
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 07 augustus 2026 om 10:24:
open/sluit de onderstaande quote:Almere vak V schreef op 07 augustus 2026 om 09:36:
Nou, dat was weer genieten gisteravond! Een ouderwets Ajax wat weer eindeloos door het midden loopt te breien. Wat achterin minstens net zo lek is als die verdediging van ons. En ik hoop voor ze dat het Braziliaantje wat ze "in de aanbieding" gekocht hebben zn schoenen verkeerd om aan had. En dat allemaal tegen het briljante en in Europa gevreesde Shelbourne. Ik heb het ff aan AI gevraagd maar dit is niveau onderkant Eerste divisie bovenkant Tweede divisie.
Hoop dat die paniekzaaiers hier op het forum ook hebben gekeken en iets meer vertrouwen hebben in onze clubleiding dan het het volgende ongeleide projectiel wat het nu weer in Amsterdam voor het zeggen heeft.
Twente won gisteren met 6-0 van een andere club die er niks van kan. Terwijl de 2 potjes tegen Ferencvaros aantoonden dat er daar een heleboel mis gaat als de tegenstand ook maar ietsje wordt opgeschroefd.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.680
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:SouBavaria schreef op 07 augustus 2026 om 10:39:
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 07 augustus 2026 om 10:24:
open/sluit de onderstaande quote:Almere vak V schreef op 07 augustus 2026 om 09:36:
Nou, dat was weer genieten gisteravond! Een ouderwets Ajax wat weer eindeloos door het midden loopt te breien. Wat achterin minstens net zo lek is als die verdediging van ons. En ik hoop voor ze dat het Braziliaantje wat ze "in de aanbieding" gekocht hebben zn schoenen verkeerd om aan had. En dat allemaal tegen het briljante en in Europa gevreesde Shelbourne. Ik heb het ff aan AI gevraagd maar dit is niveau onderkant Eerste divisie bovenkant Tweede divisie.
Hoop dat die paniekzaaiers hier op het forum ook hebben gekeken en iets meer vertrouwen hebben in onze clubleiding dan het het volgende ongeleide projectiel wat het nu weer in Amsterdam voor het zeggen heeft.
Mika Godts was volgens de media weergaloos en heeft laten zien dat PSG toch echt de portemonnee iets dieper open moet trekken. Leonardo wordt langzaam aan al met argusogen bekeken door zowel de media als de supporters.
Verder helemaal eens met de posters hierboven. Het is echt bij de beesten af hoe de hosannastemming rondom Ajax momenteel weer geëtaleerd wordt in de geschreven en gesproken media. Ze spelen voorronde conference league en men gaat conclusies trekken over hoe goed Ajax de boel op de rit heeft.
Twente won gisteren met 6-0 van een andere club die er niks van kan. Terwijl de 2 potjes tegen Ferencvaros aantoonden dat er daar een heleboel mis gaat als de tegenstand ook maar ietsje wordt opgeschroefd.
Zondag de uitwedstrijd tegen PEC. Eens kijken of Ajax tegen onderkant eredivisie ook zo goed voor de dag komt als tegen onderkant eerste divisie.
Echt he, sterker nog....in de Conference League kom je min of meer tot de kwartfinale louter tegenstanders tegen die er niets van kunnen....
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax