Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 61 62 63 64 65

We krijgen nog een paar roerige weken aan het in- en uitgaande trandferfront!
Reden genoeg deze,deze, deze, dit topic weer snel op te tuigen.

Maar meteen de eerste koe bij de horens pakken:
PSV schijnt interesse te hebben in Ritsie Bie, Ritsie Ba Ritsie Doan :nee

Ik kan nu een lang verhaal houden, maar daar gaan wij dus gewoon geen geld aan uitgeven.Punt!!
Kunnen we de Showvink er weer ouderwets voorleggen?
Of moet het in dit geval Dikke Leo worden.
Ritsie Bie, Ritsie Ba..... :nee

Dit bericht is gewijzigd op 15 augustus 2019, 19:03:35.

 

+1/-0

weet ook niet zo 1,2,3 wat Doan heeft dat Ihattaren en Affelay niet hebben.

Niet doan dus.

 

+1/-0

Het zou slimmer zijn om een nieuwe middenvelder te halen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 14 augustus 2019 om 19:25:

weet ook niet zo 1,2,3 wat Doan heeft dat Ihattaren en Affelay niet hebben.

Niet doan dus.



Voor wat die laatste betreft in ieder geval een aardige fysieke gesteldheid.

 

+1/-0

Buddy Holly and the Crickets, ook weer hier! :I

 

+1/-0

Ik ben meer voorstander van een type Van Ginkel (Vd Beek) op het middenveld. Iemand die loopvermogen heeft, 16 tot 16 speelt en de boel aan jaagt.
Bij dat profiel past Doan niet

Zoals het er nu voorstaat, zie ik geen voordeel in bij Doan tov bijv Ihattaren, Pereiro, Afellay en Thomas. Weggegooid geld dan dus.
Helemaal voor de 10 miljoen die ik links en rechts lees.
Ik krijg bij Doan een beetje een Maher/Ramselaar gevoel: goede speler voor een subtopclub maar zeer twijfelachtig of hij de stap naar de top kan maken.


Als Lozano vertrekt, dan moet je ook niet een zelfde type halen. We hebben immers Malen, Bruma en Bergwijn al voor de zijkant. Doan voor aan de zijkant is derhalve dan ook geen optie.

 

+1/-0

De transfer van Chucky was er eentje in de lijn waar ik hier; voor de tent plat ging, uitgebreid voor pleitte.
Soms moet je eens vooruit durven investeren.
Ik straf zelf mijn woorden wel af met te wijzen op onze Argentijnse vriend; dat lijkt een debacle te worden. Waarbij ik het vreemd vind dat zo een dure aankoop met een fysiek die blijkbaar al rammelde zo door de keuringen is gekomen.
Maar dat is een ander verhaal.

Maar we hadden deze transferperiode kunnen weten dat we minimaal 1 cashcow zouden melken deze zomer. Dus ik vind dat er al eerder iets pro-actiever op voorgesorteerd had moeten worden en dat geld al in een serieuze middenveldversterking geïnvesteerd had moeten zijn.
Hopelijk hadden we goede shortlists en lopende contacten en kunnen we nu met het geld wat binnen gaat stromen, die broodnodige aank(o)op(en) nu dan snel doen.

Chucky heeft een uitstekend jaar gehad, een van de fundamenten onder dat kampioenschap.
Maar de koek was op. Hij speelde eigenlijk alleen nog voor zichzelf en was ook een echte zeverboks geworden in het veld.
Zijn transfer is dus wat mij betreft dikke prima

 

+1/-0

Dat laatste ben ik met je eens...maar hebben we met Bruma al geen vervanger voor Lozano aangetrokken?

 

+1/-0

Dat klopt.
Maar hebben we de voorronde CL niet mede verloren door een paar hiaten in de selectie?!
Ik vind dat we pro actiever en sneller hadden moeten reageren en een beetje vooruit-investeren was tamelijk risicoloos met de wetenschap dat er zeker een dikke uitgaande transfer zou zijn.

 

+1/-0

Dat ben ik ook wel met je eens. Ik denk zelfs dat ze er bij PSV vanuit gingen dat Bergwijn ook wel eens verkocht zou kunnen worden.

Het probleem nou is alleen dat het voorin teveel hetzelfde is. Allemaal spelers die dribbelend een man of 2/3 willen passeren en zich vervolgens vastlopen. Bruma trekt naar binnen, Bergwijn (als hij al op de flank staat) trekt naar binnen.
Teveel van hetzelfde zonder verrassing.

Ik geloof dat de grootste verrassing em zat in het vertrek van De Jong en Angelino.
En nou zitten we opgescheept met een selectie die uit balans is.
En dan is er ook nog interesse in Doan, een speler die ook niks nieuws toevoegt.

Zet Bergwijn en Malen op de flanken, Ihattaren op 10, Thomas/Sadilek en Rosario daar achter.
En investeer dan in een echte afmaker voorin.

 

+1/-0

Little Stevie (without his discipels of soul) blijft dus!
Hele goede zaak. MITS en MAAR....indien en als, ingezet op de positie van vleugelaanvaller.
Maar we zijn hier zo hard aan het lobbyen, daar kan van Belmel niet omheen, dus dat komt zeker goed.
Na de vette verkoop van Chuck is er geen nood ook hem te verkopen. Ik denk dat zowel hij als PSV toch niet gelukkig waren met de clubs en aanbiedingen die kwamen. Aan hem dus de taak om dit seizoen de pannen van het dak te spelen en zich volgend seizoen te revancheren.

 

+1/-0

8 Miljoen voor Ritsie bie, ritsie ba, ritsie Doan.
Gekkenwerk!
Toch vrees ik dat we de volgende estafette -stokjesdrager gaan krijgen na Hiljemark, Chip Ramstein, Lucky ass en een hele rij aankopen meer die veel geld kosten en precies niet voorzien in de behoeftes die het elftal heeft.

Noem het overigens maar weer ouderwets een gutsfeeling maar ik zal niet schrikken als uit de hoge hoed ook in een klap Bas Dost rolt :denk

 

+1/-0

Stop hou op met dat Bos Dast gedoe.

 

+1/-0

Den Showvink is hier blijkbaar niet meer actief, dus kunnen we hem nu helegaar mooi voor zowel Dost als Duan leggen.
Wij blocken Double D!
Voetbaltechnisch gezien dan he, verder geen bezwaar! :cool

 

+1/-0

Heb jij eigenlijk al bedankt voor oranje, wettie?

 

+1/-0

Das Bo(s)t naar Frankfurt, warscheinlich.

 

+1/-0

Klumpke, ik heb al lang geleden bedankt. Net voor Riesjaard Wietsje bedankte.
Ik wilde perse niet het risico lopen met hem in een team te moeten spelen. :kwaad

B O M M E L E N, dat zou goed nieuws zijn. Mooi dat wij hier op tijd weer los zijn gegaan en den Showvink voor dit soort ongewenste aankopen kunnen leggen.
Nu hem nog eens goed voor Den Doan leggen :C

 

+1/-0

Maar wie moeten we eigenlijk halen, wethouder?

Welke speler moet den shoving niet voor gaan liggen?

 

+1/-0

Misschien Biseswar iets voor Psv.
Ervaren,speelde goed tegen Ajax en 31 jaar.
Verdedigt,valt aan en kan scoren en assist geven.

 

+1/-0

B O M M E L E N,

Een Guardado 2.0
Een rechtsback die de concurrentie met Densel in and out of distress aan kan
En vwb een spits....tja....ik baal wel gruwelijk dat we niet weten hoe lang Lam Sammers uit de running is. Als het een kwestie van weken is, dan zeg ik, geen dure aankoop want ik geloof in Sammers!
Bony zou transfervrij dan beslist het overwegen waard zijn.
Is Lam heel lang uit de roulatie, zeg, de hele eerste seizoenshelft, moet je de portemonnee iets steviger rammelen laten.
Wellicht kunnen we bij de topclubs nog iemand huren die net buiten de boot valt. Verhuren wij onze topaankoop Romero, en huren er zelf weer ergens eentje terug.....

Dit bericht is gewijzigd op 18 augustus 2019, 12:10:27.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 61 62 63 64 65

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)