Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic

Deze normale topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 72 73 74 75 76

Hoewel we juist dit weekend geen programma hebben, toch maar vast de aftrap van het OJK eredivisietopic.

Mark mag hier vooraf lezen hoe hij de volgende wedstrijd aan moet treden.
En hier ook vellen we het oordeel als het laatste fluitsignaal heeft geklonken.
Over de wedstrijd, de spelers, de scheids, de sfeer en wat dies al niet meer zij.
Uiteraard alles in OJK'se georganiseerde chaos. :ja

 

+1/-0

Synomiem voor "beste stuurlui staan aan wal topic"? Want dan heb ik eindelijk mijn thuis gevonden.

 

+1/-0

Volgens mij wordt de komende speelronde de meest versnipperde ooit in de geschiedenis van de eredivisie. 9 verschillende aanvangstijden en je kunt er 8 live op tv kijken zonder 1 minuut te missen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 23 augustus 2019 om 21:33:

Synomiem voor "beste stuurlui staan aan wal topic"? Want dan heb ik eindelijk mijn thuis gevonden.



Dat vat het aardig samen tijn den nulsten.
Waarbij aangetekend dat historisch gezien, de trainer hier altijd mee leest en iets doet met de dingen die we hem aanreiken :ja :ja

 

+2/-1

Perfect, ik heb veel wijsheden vergaard in de loop der jaren waar Mark weet van moet hebben. Zolang het maar geen probleem is dat ik consequent inconsequent ben, anders moet ik ineens bewust na gaan denken als ik iets plaats en dat kan de bedoeling niet zijn.

 

+2/-1

Dit weekend dus een "normale" competitieronde.
Benieuwd of von Belmel dit weekend Ibi jr laat staan.
Benieuwd mocht little Stevie nog niet kunnen spelen, of hij den baard in de spits basis durft te zetten vanaf de aftrap.
Benieuwd ook hoe het voor zal staanals Stevie wél speelt...
Haalt hij dan den baard naar het middenveld ipv Jimmy en blijven de 3 voorwaartsen staan zoals ze stonden aan de aftrap in Cyprus van de week?

 

+2/-1

van Bommel denkt nog steeds vooral aan een invalbaard vermoed ik.

Ihattaren is op dit moment eigenlijk niet meer uit het elftal weg te denken.

There is some superstition going round on Stevie.

 

+1/-0

Daar had ik van de week al een soort gutsfeeling over! :denk
Mag toch hopen dat de prijs in deze fase van het transferwindow op Chucky-achtige hoogte ligt :ja

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 31 augustus 2019 om 10:10:

van Bommel denkt nog steeds vooral aan een invalbaard vermoed ik.

Ihattaren is op dit moment eigenlijk niet meer uit het elftal weg te denken.

There is some superstition going round on Stevie.



Mo is niet instaat elke wedstrijd te spelen op dit niveau . Daar is hij nog te jong voor, hij is net 17 en zijn lichaam is nog niet volgroeid. We hebben niet voor niets een flinke bezetting mits we geen blessures hebben . De jeugd gaat aan bod komen . Catic maakte ook zijn debuut en hoe kun je dat beter doen dan met een assist, speelde trouwens heel goed naar mijn mening. En de '' invalbaard'' , beetje respect aub , Kostas Mitroglou, heeft al in een hele korte tijd zijn diensten bewezen zij het als invaller.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 augustus 2019, 15:43:01.

 

+1/-1

Kommas, BroGi, de kommas moeten op de juiste plek. Net als dat invalbaard altijd op de goede plek staat! snaptwel? :denk

Voor de duidelijkheid: Ihattaren ('Lange ibi' maar nooit 'ibi', die is 33) is m.i. niet weg te denken uit het elftal op basis van wat hij momenteel toevoegt. Je nuancering klopt hoor, maar de verdere draai die je er aan geeft (de jeugd gaat aan bod komen) beantwoordt denk ik een denkbeeldig standpunt.

Mocht je niet in de gaten gehad hebben dat je je op het OJK bevind, here's the memo:

Zinnig reageren is geen vereiste, wel altijd weloverwogen en doordacht.

snaptewel? :denk

 

+2/-0

Ibi junior is nou net het type speler wat de fysiek heeft om te spelen.
En de invalbaard is inderdaad niet zo netjes uitgedrukt door B O M M E L E N, beter noemen we hem Rene Eijkelbaard! Maar dat is volstrekt liefdevol hoor.
:ja :ja

 

+1/-0

Ja mag ik ook eens een bijnaam geven ja wethouder :kwaad

Inderdaad geheel liefdevol. :ja invalbaard in de basis! (OK, OK I might have to re-think that slogan)

Of is dat een recht van een wethouder, en van een wethouder alleen?

Maar vervalt dat recht niet na hem in eerste instantie Harry (apres la lettre) te noemen??? :schrik :bang :verlegen :O

Waar is spatiebrother om de ongeschreven tussen-de-regels regels nog eens uit leggen!?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 augustus 2019, 15:25:16.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 31 augustus 2019 om 15:10:

Kommas, BroGi, de kommas moeten op de juiste plek. Net als dat invalbaard altijd op de goede plek staat! snaptwel? :denk

Voor de duidelijkheid: Ihattaren ('Lange ibi' maar nooit 'ibi', die is 33) is m.i. niet weg te denken uit het elftal op basis van wat hij momenteel toevoegt. Je nuancering klopt hoor, maar de verdere draai die je er aan geeft (de jeugd gaat aan bod komen) beantwoordt denk ik een denkbeeldig standpunt.

Mocht je niet in de gaten gehad hebben dat je je op het OJK bevind, here's the memo:

Zinnig reageren is geen vereiste, wel altijd weloverwogen en doordacht.

snaptewel? :denk




Bedankt voor de tip BOMMEL . Uiteraard bedoelde ik Mo en geen Ibi. Ik heb de naam gecorrigeerd. Jammer , Zinnig reageren vind ik wel zo prettig , althans ik doe mijn best. Er wordt al zoveel onzin geschreven op psv.supporters. Daar bedoel ik jou niet mee beste BOMMEL.

 

+1/-0

B O M M E L E N, ik vind dat den bankbaard eigenlijk den basisbaard is! :denk
Maar om het neutraal te houden is Barbatulous wel een optie.

The unshoven one als variant op de chosen one zou ook kunnen. Maar dan krijg je direct showvink- associaties en daar gaat Klumpke dus pontificaal voor liggen. :denk

Ik vind dit echter wel een serieus vraagstuk en dat wij hier dus en zinvolle boom voor op moeten zetten.
Moet ik als erkend topicopener, er een topic over openen. Of doen we dat gewoon hier? :denk

 

+1/-0

Ow jottem, de verwachting is dat morgen ons beproefde middenveld Rosy-Jimmy weer samen de tikkies breed gaat geven.
RKC uit, altijd lastig :denk

 

+1/-0

Maar heeft het AD bedacht dat Doan kan aantreden voor PSV tegen RKC?

Het zou me wat verbazen als we Guti weer op AM zien.

Weet iemand of Bergwijn al weer fit is geacht na de training gister?

 

+1/-0

Guti is meer en meer Andres jr aan het worden. Buffelt, verovert ballen, staat positioneel steeds beter en ziet direkte oplossingen naar voren.
Als van Belmel hem weer slachtoffert, gaan we hier een campagne voeren :kwaad :kwaad

Ik zie trouwens dat Bas mijn verzoek heeft ingewilligd onze berichten niet meer boven aan de pagina te laten zien bij nieuwe postings!
Iets van de luwte terug! Beter!
Dank Bas! :ja

B O M M E L E N, durf jij nu weer onbevreesd bijnamen te typen??! :denk :schrik :schrik

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 september 2019, 10:47:01.

 

+1/-0

Met frisse moed, wethouder:

--------------BasisBaard-------------
GokPaard-----IHadToRun------DoorMalen
---------Ericckk-----Picasso---------
TeLaato---Boskamp---Baumbi---Doemfris

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 72 73 74 75 76

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic