Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 62 63 64 65 66

B O M M E L E N, de geschiedenis leert, dat een Ruud Geelstype, niet harig is.
Dit is meer een Charisteas! :nee

 

+1/-1

De Baard is binnen wethouder.

 

+1/-0

Tja..... welkom Charisteas, Charisteas , Charisteas figaro magnifico.. :C

Maar als dan nu Den Doan van de baan is, is er toch nog een sunny side aan de hele zaak :ja

 

+1/-1

Harry scoorde structureel minder dan Konstant.

De vraag is of de Baard niet al een beetje uitgerangeerd is. Even wat beelden afwachten. Hij kwam iig door de medische keuring, *en* wist Shoving te omzeilen.

 

+1/-0

Konstant is een Harrie avant la lettre vrees ik. Zonder Harrie geen Konstant

 

+1/-0

Après la letrre dan.

 

+1/-0

(excusez les petit lettres)

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 22 augustus 2019 om 06:17:\[/small

Maar als dan nu Den Doan van de baan is, is er toch nog een sunny side aan de hele zaak :ja



Johan Baks is nu in beeld voor de Den Doan rol.

Die brengt wel wat anders dan Ihattaren.

Ben benieuwd of dit om huur of koop gaat.

 

+1/-0

Interessant, hoewel een aardig bord-op-schoot-wat-spelen-die-AZers-toch-goed gehalte.

Dus als het huur of koop wordt nog even afwachten of het kuur of hoop wordt.

 

+1/-0

Nou, in de rijke traditie van overjarige, overharige Griekse (niet scorende) spitsen hebben we een nieuwe genomineerde voor de Machlas- Charisteas wisselbokaal. :O

Maar goed, het is allicht beter dan grote Berg of de Kin, dus dat geeft troost.

Jan Bakx? :huh
Wie in het rijtje Malen, Bruma, Gakpo, little Stevie moet dan het slachtoffer worden?
Gakhpohidze is een makkelijk slachtoffer. Maar de andere 3 wordt toch een ander verhaal!
Of gaan we met 3 nummers 10 spelen? :denk

 

+1/-0

Het ziet er naar uit dat Johan Baks niet komt. Maar PSV schakelt dan weer door neem ik aan..

Malen en Mitro zijn nu puur voor de spits;

Dus dan heb je eigenlijk met Bruma, Bergwijn, Gakpo, Ihattaren en AANKOOP, 5 spelers voor drie posities. Lijkt me op zich redelijk gebalanceerd.

OK als Lammers terug is, is Malen ook weer meer een optie voor de 3 posities achter de spits, en dan is het wellicht iets te veel van het goeie. Maar je weet nu niet hoe lang het duur voordat Sam weer wedstrijdfit is.

 

+1/-0

Ligt de Showvink solide voor Jan Bakx denk jij B O M M E L E N?
Maar is dan de kei voor de grot van Den Doan weer weggerold? :schrik :schrik
Gauw der weer voor met den Showvink!
Ik wil GEEN Den Doan! :kwaad

 

+1/-0

Als Malen meer een winger is, en vandaag lijkt dat er op, dan hebben we geen winger meer nodig.

 

+1/-0

Dus! Knip dicht vwb Jan Bakx en Den Doan

Maar graag wel nog een echte aanvulling voor de RB positie want dat is momenteel onze zorgplek! :denk

 

+1/-0

Chip Ramstein hebben we dus echt voor ein Trinkgeld gehen lassen.
Hoe zit het nou met die transfer van Jimmy?
Ik vrees dat we geen afscheid kunnen nemen van Peero en Lucky ass. Niet omdat wij emotioneel zover niet zouden zijn...maar ik denk dat ze beiden erg kritisch zijn en anderzijds de clubs waar ze wel heen willen niet op hen zitten wachten.
Sainsbury mag van mij ook weg. En van Bommel zich nooit meer bemoeien met aankopen nu we het daar toch over hebben.
Wie moeten we nog meer kwijt deze transferronde?

 

+1/-2

Prima beleid. Take your losses.
Van Sainsbury, Pereiro, Hendrix en Aus der Reihe moeten er minstens 2 weg voordat er een speler bij mag. Eerste prio een middenvelder, tweede de rechtsback.

 

+1/-1

voor welke positie een middenvelder?

en voor de basis neem ik aan?

nu een breedte-aankoop voor het middenveld zou wel erg Behichtend zijn.

Maar met een rake aankoop zou het onduidelijk zijn waar we dan Afellay voor hebben gecontracteerd.

Is Luckassen een acceptabele optie als back-up voor Dumfrisch op RB of hadden we dat al afgeschreven?

 

+1/-0

Alles kan B O M M E L E N , maar was het niet Luckyasss zelf die een paar seizoenen terug een beetje liep te muiten omdat hij zichzelf middenvelder en geen verdediger vond? Laat staan dat hij nu van CV naar RB moet :schrik

Hij zal inmiddels wel door hebben dat zijn kwaliteiten wellicht iets minder hoogdravend zijn dan hij zelf dacht; en zo ook zijn kansen om naar andere (top)clubs te gaan.
Maar ik ben groot voorstander van hem verkopen. Dit heeft geen heden en geen toekomst.
Ik ben erg geschrokken van Teze! Daar had ik hogere verwachtingen van maar die is door het ijs gezakt zeg! Misschien is het wel een trent om Sainsbury als noodverband achter de hand te houden voor RB positie?
Maar het is allemaal lappen...een serieuze kandidaat om Denzel het vuur aan de schenen te leggen of voor hem in te vallen als hij in distress is, is de eerste prio nu aan de aankoopkant! :ja

 

+1/-0

Ik neig naar dezelfde conclusies rondom Herr Derrick, wethouder, maar ik kan me ook herinneren dat ie het bij AZ het aardig deed op RB.

Ik ben al jaren gecharmeerd van Klaiber (Utrecht) maar die heeft net bijgetekend, en we zoeken denk ik toch een jongere, meer aanstormende speler.

Teze was zoekende tegen Saughund, maar zo begon Arias ook bij ons, ooit. Moeilijk in te schatten of we hem niet juist het vertrouwen moeten schenken, en hem naar het gewenste nivo te Brenetten.

 

+1/-0

B O M M E L E N, al wat het bij AZ deed, bleek in kat in de zak bij ons! Daarom ook dat we showvink stevig voor Jan Bakx moeten leggen :kwaad

Ik had origineel best hoge verwachtingen van Teze, dus misschien schrijf ik hem te snel af...maar ik kreeg wel erg veel bad gutsfeeling bij zijn optreden.
Zeker nu wij de laatste jaren verwend zijn met vleugelstormers, hebben we de lat in eens hoog liggen vwb de backposities!
Misschien sneuvelt hij dus in dit geval door de lat! :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 24 augustus 2019 om 08:34:

voor welke positie een middenvelder?

en voor de basis neem ik aan?



Een 10 die verdedigend wil meewerken.
Maar als Thomas en Afellay binnen een week wedstrijdfit zijn dan is het wellicht niet nodig.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 62 63 64 65 66

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)