Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het groot (vanzelfsprekend) OJK zwetsen over de rest topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Savio keert geblesseerd terug. Staat ook de nodige weken aan de kant.

 

+1/-0

Nee, Savio heb je niet veel aan zo. Toch wel een aardig talent overigens.

Ja, Mauro en Aanholt back, Guti PNA. Maar dan gaat de drieman-centeaal-opbouw-speelwijze weer op de schop.

Niemand die geïnteresseerd is in het 'nieuwe' OJK dus?

 

+1/-0

Nieuwe Jongens Krentebrood? waar?

 

+1/-0

Op het showvink massahysterie forum.

Waar ze wetties maatschappelijke discussie probleem wat rigoreuzer hebben aangepakt. Die discussies zijn namelijk gewoon carrement verboden.

 

+1/-0

Ik heb daar niks van meegekregen, ik lees hier alleen het OJK. Was er wat gebeurd? Was ie weer drammerig, eigenwijs en koppig?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 08 februari 2023 om 09:18:

Nieuwe Jongens Krentebrood? waar?



Zie pb. Maar ik blijf hier ook gewoon komen hoor, als jullie dat doen. Hier is het zeker rustiger :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 07 februari 2023 om 18:02:

Nee, Savio heb je niet veel aan zo. Toch wel een aardig talent overigens.

Ja, Mauro en Aanholt back, Guti PNA. Maar dan gaat de drieman-centeaal-opbouw-speelwijze weer op de schop.

Niemand die geïnteresseerd is in het 'nieuwe' OJK dus?




Gezien de resultaten en het stroperige spel mag heel die "nieuwe tactiek" vandaag nog door de plee getrokken worden. Met Xavi en Hazard op de flanken vraagt je spel ook om opkomende backs.

 

+1/-0

Eensch. Twee vliegen in een klap, want ruimte voor een goed functionerend middenveld Gu-Sa-Ve.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 08 februari 2023 om 10:07:

Eensch. Twee vliegen in een klap, want ruimte voor een goed functionerend middenveld Gu-Sa-Ve.




Inderdaad! Had ik niet eens zo bedacht. Wel jammer voor Guuje Til. Die mag dan weer naar de zijoverkant (het is Til, aan de overkant)

Wally
Mauri
Rammi
Bosci
Patri
Guti
Ibi
Joeyi
Xavi
Luki
Tor - gani

 

+1/-0

Perfect, geef maar door aan Ruud: number8@psv.nl

 

+1/-0

Cody 2x trefzeker tegen Ten Hag & co. 7-0. Goeiedag zeg!

 

+1/-0

Heerlijk Krankzinnig Subliem!

 

+1/-0

Hartstikke kei super!

 

+1/-0

Roger's Top-Top-Top-Level Benfica gaat als de brandweer tegen Brugge.

 

+1/-0

Ik moet toegeven toch wel een beetje jaloers te zijn. Het had toch vast beter gegaan dit seizoen al Herr Schmidt nog één jaar was gebleven.

Ook op AZ ben ik een beetje jaloers trouwens. In het klein(er) geven ze toch het voorbeeld voor PSV qua beleid.

 

+1/-0

7-0 voor tegen Shakhtar. Petje af voor Feyenoord.

 

+1/-0

Slot is echt top.

Overigens, Zerrouki in beeld is als opvolger van Sangare, zo wordt gemeld. Maar Zerrouki halen doe je alleen als Veerman vertrekt. Toch? Booth zou meer een vervanger zijn van Sangare.

Als het aan mij ligt zouden we Matusiwa terughalen naar de eredivisie. Guti vertrekt waarschijnlijk ook.

 

+1/-0

Guti aanvoerder bij Mexico gisteren. Hier op de bank. "Het kan verkeren", aldus Guti.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 24 maart 2023 om 10:29:

Guti aanvoerder bij Mexico gisteren. Hier op de bank. "Het kan verkeren", aldus Guti.


Was dat niet die jonge knul van AZ die dat zei.. Lord Myron?

 

+1/-0

"we hadden het tot nu toe niet beter kunnen doen" aldus Ruud.

Ja je moet ergens in geloven.

Dit is m.i. een reden voor ontslag. De trainert geeft duidelijk aan dat ie geen meerwaarde kan en zal brengen.

En dan kunnen de lui, Brands voorop, die Fred & Ruud hebben aangesteld ook maar mooi meteen opstappen.

Van de zomer de bezem er doorheen. Er is geen vertrouwensbasis meer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het groot (vanzelfsprekend) OJK zwetsen over de rest topic