Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 92 pagina's: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92

Ik vermoed dat er kwa verdedigers alleen nog iets gebeurt als Silldillian of Flamingo nog verkocht wordt. Maar dat zou dan wel heel snel moeten gebeuren, en het lijkt er vooralsnog niet op. Misschien vergeet ik nog iemand, maar kwa verdedigers zijn er nu:

Dest
Sildillian
Geertruida
Flamingo
Merien
Obispo
Gasiorowski
Kostic
Mauro

Waarbij Mauro tevens een middenveld optie is.

Sildillian lijkt echt iets te zwak, Flamingo is net niet, Gasiorowski wisselt goede periodes met hele matige, en Obispo blijft ergens een 'loose canon' maar bezijdens dat wel ok. Bruikbare spelers maar geen sterkhouders, en je had liefst 1 of 2 van hen vervangen.

Dest is m.i. wereldtop. Mauro een prima betrouwbare back, opbouwend top maar wel ietwat kwetsbaar 1v1. Geertruida en Kostic, we gaan het zien, maar je gaat er van uit dat ook zij sterkhouders zullen zijn.

De grote vraag misschien is of Gasiorowski, die recentelijk buiten de basis valt, uiteindelijk naast Geertruida wel over een langere periode zijn nivo weet te halen. Of dat Obispo zijn plekkie meer definitief inneemt.

+1/-0

Ik denk het wel B O M M E L E N, dat Gaspiepe gaat groeien aan de hand van Trui.
Sil de foutenjutter moet toch te verpatsen zijn richting Frankrijk?
En dan den Tezert halen! Kan RB, kan centraal is thuis gegroeid en kent het Boszbal

+1/-0

Ik zou er zo voor tekenen wethouder!

Misschien Teze huren (Monaco staat daar naar verluidt voor open) en Sil verhuren (er lijken geen kopende clubs voor hem).

Kijken of Teze, die ongetwijfeld het liefst een mooi salaris in de PL of Serie A gaat opstrijken, terug zou willen bij ons, met Dest en Trui aan boord.

Er zijn dacht ik geen geluiden geweest over Teze/PSV, dus het is niet te verwachten.

+1/-0

Jinx het nou niet B O M M E L E N!
Hoewel Den Dest natuurlijk voor een back best duur is in deze fase van het transferwindow, maar de internationale scouts hebben wel liggen pitten!!
Ze vooral niet wakker maken, Den Showvink ervoor!
Oh, en Bruls! :ja :ja

+1/-0

Bruls?

Ik ben er nu wel gerust op eigenlijk. Dest blijft. Sorry for the jinxing!

Maar komt Eintracht nog met een koffer vol Frankfurter Würstchen om Bakterie oostwaarts te luren? Daar kan ie mooi de nieuwe Doan worden.

+1/-0

forumillustratie
Bruls....Hubert Bruls!
007 en heul veul bietjes!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 29 augustus 2026 om 12:30:

Bruls?

Ik ben er nu wel gerust op eigenlijk. Dest blijft. Sorry for the jinxing!

Maar komt Eintracht nog met een koffer vol Frankfurter Würstchen om Bakterie oostwaarts te luren? Daar kan ie mooi de nieuwe Doan worden.

Bakterie schijnt ook naar Zagreb te kunnen, op huurbasis.

+1/-0

En er liggen naar verluidt biedingen uit Italie (Lazio, Fiorentina). Die slipt dus wel langs Showvink & Bruls denk ik.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 92 pagina's: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)