Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Maar je gaat maar op één manier spelen. Als het niet loopt en de opbouw van achteruit is ruk, dan wordt het wel heel verleidelijk om die bal lang op Dost te geven. Ik vind het prima om zo'n type er bij te nemen, maar dan haal je een goedkoop alternatief die content is om als pinchhitter te fungeren.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Malen is nr 1 spits, Lammers nr 2. Dat is het kapitaal wat we hebben en wat we moeten behouden. Nu Lammers geblesseerd is moeten we een nieuwe nr 2 hebben en als ik gisteren zo'n Necid zie dan denk ik dat we een vergelijkbare spits moeten vinden die niet zo duur is als Dost. Stel na dit seizoen gaat Malen weg, en Dost zit daar nog steeds en wil eventueel terug DAN zie ik het wel zitten. Zeker met Gakpo (assistkoning) op links.
Justifier
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: -
Forumreacties: 1.107
Reg.: 22 april 2001
Zou een zeer welkome aanwinst zijn. Kopsterk, goede drive/mentaliteit, en tenminste niet nog een dribbelaar. Ik vermoed ook beter in de kaats de dan Luuk de Jong.
15 miljoen is een prima prijs, de markt is nu eenmaal opgeblazen. 30 is ook een prima leeftijd.
Vrees alleen dat hij ook naar clubs kan die wel CL spelen. Als wij de EL niet halen ben je helemaal kansloos voor de lzecategorie.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Vreselijke suggestie vind ik. Bedankte voor oranje terwijl hij blij mag zijn dat hij geselecteerd wordt. Bleef doodleuk bij Sporting nadat hij werd aangevallen door hooligans op de training. Bovendien denk ik niet dat we op een mindere versie van Luuk de Jong zitten te wachten, das het tegenovergestelde van doorselecteren.
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 17 augustus 2019 om 12:48:
Vreselijke suggestie vind ik. Bedankte voor oranje terwijl hij blij mag zijn dat hij geselecteerd wordt. Bleef doodleuk bij Sporting nadat hij werd aangevallen door hooligans op de training. Bovendien denk ik niet dat we op een mindere versie van Luuk de Jong zitten te wachten, das het tegenovergestelde van doorselecteren.
Kykinson
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 24
Reg.: 20 mei 2018
https://twitter.com/Eintracht/status/1162771988009672705link
Bas Dost gaat naar Eintracht Frankfurt
open/sluit de onderstaande quote:Bas Dost staat op het punt Sporting Portugal te verlaten voor een avontuur bij Eintracht Frankfurt en gaat de Portugese club nog een fraaie transfersom opleveren. BILD weet zondagmiddag namelijk te melden dat de komst van de dertigjarige centrumspits Eintracht Frankfurt ongeveer negen miljoen euro gaat kosten.
10.Diego
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: Nuenen
Forumreacties: 1.142
Reg.: 7 oktober 2001
Ik baal hier best behoorlijk van, vooral voor het bedrag waarvoor hij nu lijkt te vertrekken. In mijn ogen de perfecte opvolger van Luuk. Niet alleen qua goals, maar ook qua gif en het type speler dat hij is icm de al aanwezige buitenspelers.
Daarnaast heeft hij in zijn carrière al wat bekers gewonnen, maar is nog nooit kampioen geworden. Ik denk dat PSV hem daarmee had kunnen/moeten overtuigen.
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
open/sluit de onderstaande quote:10.Diego schreef op 19 augustus 2019 om 11:35:
Ik baal hier best behoorlijk van, vooral voor het bedrag waarvoor hij nu lijkt te vertrekken. In mijn ogen de perfecte opvolger van Luuk. Niet alleen qua goals, maar ook qua gif en het type speler dat hij is icm de al aanwezige buitenspelers.
Daarnaast heeft hij in zijn carrière al wat bekers gewonnen, maar is nog nooit kampioen geworden. Ik denk dat PSV hem daarmee had kunnen/moeten overtuigen.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
open/sluit de onderstaande quote:cabriet schreef op 21 augustus 2019 om 00:43:
alternatief als pinchhitter wellicht lars veldwijk,voor een paar ton op te halen bij sparta en als lammers weer ok is doorverkopen aan wie hem wil hebben.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Bas Dost