Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Linksback

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Linksback Mauro . Liever een upgrade op rechts.

 

+1/-0

Aké mag weg bij City……

 

+1/-0

Alsof dit soort spelers te betalen zijn voor PSV

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 01 juni 2022 om 22:44:

Alsof dit soort spelers te betalen zijn voor PSV



Wie had 2 jaar geleden gedacht en verwacht dat ene Mario Goetze bij PSV zou voetballen.
Romario en Ronaldo werd ook van verwacht dat ze niet zouden willen komen of betaald konden worden.

Zinchenko en Ake gewoon benaderen en kijken wat mogelijk is.
Nooit geschoten is altijd mis!

Dit bericht is gewijzigd op 2 juni 2022, 01:33:09.

 

+1/-0

Met het verschil dat Götze transfervrij was en Aké en Zinchenko allebei een flinke transfersom moeten opleveren, zeker voor Nederlandse begrippen. City heeft twee jaar terug nog 45 miljoen betaald voor Aké en hij heeft nog een contract voor drie seizoenen. Laten we vooral lekker reëel blijven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Peejay schreef op 02 juni 2022 om 01:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 01 juni 2022 om 22:44:

Alsof dit soort spelers te betalen zijn voor PSV



Wie had 2 jaar geleden gedacht en verwacht dat ene Mario Goetze bij PSV zou voetballen.
Romario en Ronaldo werd ook van verwacht dat ze niet zouden willen komen of betaald konden worden.

Zinchenko en Ake gewoon benaderen en kijken wat mogelijk is.
Nooit geschoten is altijd mis!



Nog niemand hier in deze regio of misschien wel heel Nederland had voor hun komst van Romario en/of Ronaldo gehoord, dat waren nog andere tijden zonder internet, dus dat lijkt me een vergelijking die niet klopt.

 

+1/-0

De komkommertijd is hier ook weer aangebroken

 

+1/-0

Als Mauro blijft die lekker laten staan op links. Heeft het daar toch goed gedaan? Als Max vertrekt zou ik gaan voor Brenet als back up. Kan op beide flanken uit de voeten.

 

+1/-1

PSV moet maximaal gaan voor Maximilian Wittek en anders voor El Karouani, Zinchenko of...?
Wat te denken van Mickey vd Ven?? (als linksback is hij ook sterk).
En ik zou Mauro op rechts doen!! (Mwene verhuren/verkopen + voor dat geld heb je Milan van Ewijk erbij).

 

+1/-0

Willems is transfervrij, mischien kan psv hem eerst laten meetrainen en dan kijken of hij het niveau nog aankan en dat geldt ook voor arias. Kan mij niet voorstellen, dat ze minder zijn dan hoever, max, mwene en ook teze is eigenlijk niet goed genoeg als rechtsback.

 

+1/-0

Willems zat op de bank bij Greuter Furth in de 2.Bundesliga. De vraag of hij het niveau nog heeft is daarmee ook meteen beantwoord.

 

+1/-0

Je bent mij net voor. Ik zou Willems in ieder geval mee laten trainen en dan kijken of je hem een contract aanbiedt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 01 september 2022 om 16:07:

Willems zat op de bank bij Greuter Furth in de 2.Bundesliga. De vraag of hij het niveau nog heeft is daarmee ook meteen beantwoord.


Zou Max daar wel in de basis staan denk je ? ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 01 september 2022 om 16:07:

Willems zat op de bank bij Greuter Furth in de 2.Bundesliga. De vraag of hij het niveau nog heeft is daarmee ook meteen beantwoord.


Zou Max daar wel in de basis staan denk je ? ;)



Ja. Ook bij meerdere clubs uit de onderkant van de Bundesliga. Als Mauro weer fit is zal hij neem ik aan weer vrij snel in de basis verschijnen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Linksback