Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Jammer dat psv nu de dupe wordt van het vragen van lage transferbedragen ze zouden net als ajax moeten zeggen 85 miljoen voor gakpo net zoals ajax doet bij antonie.

Dat is naast de vele miljoenen verdiensten van ajax ook een groot verschil met psv. Hun durven en kunnen zulke dingen doen door te zeggen 85 miljoen graag of niet.


Kijk maar hoe ze dat gedaan hebben met martinez.

Wie moet psv nu kopen als vervanger van gakpo?

Ik hoopte persoonlijk op memphis depay maar die schijnt naar Juventus te gaan.

Wie is jullie suggesties als vervanger van gakpo?

 

+1/-0

Die is niet nodig. Wat speelt 'ie zwak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 09 augustus 2022 om 21:57:

Die is niet nodig. Wat speelt 'ie zwak.



Misschien juist wel nodig, want zo speelt ie nog geen lantaarnpaal voorbij.
Volgens mij wilt hij veels te graag, waardoor het juist niet lukt.

Gewoon lekker simpel weer gaan voetballen en simpele combinaties aangaan.

 

+1/-0

Als ik net zo mag spelen als Cody gisteravond, kan ik hem wel vervangen. Doe het voor 75% van zijn salaris 😉

Aan psv kant de slechtste op het veld..
Hopelijk volgende wedstrijden wat gelukkiger in zijn spel..

 

+1/-0

Als Cody vertrekt, zou Jesper Karlsson van AZ een goeie vervanger zijn. Verder hoop ik dat onze scouts inmiddels een lijstje met mogelijke vervangers klaar hebben liggen.

 

+1/-0

Een vd weinige potjes waarin bijna alles fout ging. Verdedigers zaten er bovenop en wisten hem goed lam te leggen.

Meestal laat ie nog wel wat moois zien, ook als ie er niet lekker inzit. Zat er niet in dit keer. Misschien toch teveel met transfer perikelen bezig geweest de afgelopen weken. Had wel een wissel verdiend.

Maar volgens mij blijft ie als we de CL ingaan. Dit soort tegenstand krijgt ie wekelijks in de Premier League. En hij is verstandig genoeg om te weten dat ie daar nog net niet aan toe is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 10 augustus 2022 om 08:28:

Als Cody vertrekt, zou Jesper Karlsson van AZ een goeie vervanger zijn. Verder hoop ik dat onze scouts inmiddels een lijstje met mogelijke vervangers klaar hebben liggen.



Je zou zeggen van wel, maar met moet AZ doorgaans vraagt, weet ik niet of je dat wilt willen. Ik zou niet graag richting de 20 miljoen betalen, bijvoorbeeld.

 

+1/-0

Het is iets te makkelijk om af te geven op Gakpo gisteren. Hij werd continu door 3 man verdedigd, waardoor Saibari vaak 1 tegen 1 kwam, maar die deed daar vrij weinig mee. Als je dan aan de andere kant een fitte Madueke hebt is het feest. Dan moeten zij als verdediging ook keuzes maken, maar dat hoefde ze nu niet.

Qua opvolgers dacht ik ook aan Memphis als eerste keus. Maar Barcelona wil 20 miljoen voor hem hebben en hij zal minimaal 5 miljoen per jaar willen verdienen. Dat is vergelijkbaar met Bergwijn, maar die is 4 jaar jonger en kan dus nog een keer voor de hoofdprijs verkocht worden.

Karlsson lijkt me een prima alternatief. Vorig seizoen goed voor 20 goals in 43 wedstrijden. Maar AZ vraagt voor hem ook 15 miljoen en Celta de Vigo schijnt dicht bij een akkoord te zijn.

 

+1/-0

Die Wilfried Gnonto misschien een optie? Zijn naam circuleert ook al langer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Giga_Popescu schreef op 10 augustus 2022 om 09:52:

Die Wilfried Gnonto misschien een optie? Zijn naam circuleert ook al langer.



Als zelfs Feyenoord hem niet als versterking ziet, dan heb ik twijfels.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 10 augustus 2022 om 10:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Giga_Popescu schreef op 10 augustus 2022 om 09:52:

Die Wilfried Gnonto misschien een optie? Zijn naam circuleert ook al langer.



Als zelfs Feyenoord hem niet als versterking ziet, dan heb ik twijfels.



Feyenoord ziet hem wel als versterking. Ze hadden zelfs al een persoonlijk akkoord. Ze wilden alleen de vraagprijs van Zurich niet betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 augustus 2022 om 10:06:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 10 augustus 2022 om 10:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Giga_Popescu schreef op 10 augustus 2022 om 09:52:

Die Wilfried Gnonto misschien een optie? Zijn naam circuleert ook al langer.



Als zelfs Feyenoord hem niet als versterking ziet, dan heb ik twijfels.



Feyenoord ziet hem wel als versterking. Ze hadden zelfs al een persoonlijk akkoord. Ze wilden alleen de vraagprijs van Zurich niet betalen.



O, dan zit ik ernaast. Ik dacht dat ze niet doorpakten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 10 augustus 2022 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 augustus 2022 om 10:06:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 10 augustus 2022 om 10:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Giga_Popescu schreef op 10 augustus 2022 om 09:52:

Die Wilfried Gnonto misschien een optie? Zijn naam circuleert ook al langer.



Als zelfs Feyenoord hem niet als versterking ziet, dan heb ik twijfels.



Feyenoord ziet hem wel als versterking. Ze hadden zelfs al een persoonlijk akkoord. Ze wilden alleen de vraagprijs van Zurich niet betalen.



O, dan zit ik ernaast. Ik dacht dat ze niet doorpakten.



Die voorzitter van Zurich had woedend op tv gereageerd omdat die onderhandelingen waren uitgelekt hier in de Nederlandse media en heeft zich vervolgens keihard opgesteld en eiste minstens 12 miljoen euro. Die vraagprijs heeft hij later overigens wel laten zakken, maar toen was Feyenoord al geswitched naar andere opties.

Ik vraag me overigens af hij wel zo veel beter is dan wat we momenteel hebben rond lopen, al heb ik hem zelf nog nooit zien spelen. Maar hij heeft pas vanaf dit seizoen een basisplaats bij Zurich. Vorig jaar was hij grotendeels invaller (32 duels, maar 9 basis).

Als je nu iemand haalt, moet hij beduidend beter zijn dan Saibari en Bakayoko (en de andere alternatieven die er wellicht nog zijn in de selectie). Nu miljoenen betalen (vorige week werd een vraagprijs van 8 miljoen gemeld) zou je alleen moeten doen als het om een serieuze kwaliteitsimpuls gaat. Zeker in de wetenschap dat na het WK ook Madueke weer aan zal sluiten. Maar degenen bij PSV zullen ongetwijfeld een 'iets' beter beeld hebben van zijn kwaliteiten dan ik, dus ze zullen zelf ook beter in kunnen schatten of hij iets toe kan voegen :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Het is iets te makkelijk om af te geven op Gakpo gisteren. Hij werd continu door 3 man verdedigd,



Dat hoort ook bij de ambitie van het grote meneer worden, herkennen dat het er op een avond individueel niet meer inzit en dan maar in dienst van het elftal spelen. Beter dan elke keer balverlies inleiden en het team met een omschakeling opzadelen.

Op een begeven moment moet je toch inzien dat je beter bij elke inspeelbal waar je onder druk staat gelijk kan terugkaatsen en bv zonder bal diepgaan ipv telkens met bal het duel aangaan tegen 2 of 3 verdedigers. (tenzij je Mbape heet). Dan trek je die verdedigers met je mee en komt er voor Luuk, Til of Saibari meer ruimte.

Hij is wel de ster die individueel het meest in zich heeft om in een 1 tegen 1 iets te creëren, samen met Madueke, maar bij Monaco liepen bepaald geen koekenbakkers achterin. Die rechtsback was zeer sterk bv. Dan moet ie soms zijn meerdere erkennen omdat ie niet de vorm vd dag heeft. Denk trouwens dat ze straks vooral Savio op die plek gaan laten wennen aan het voetbal hier, als Gakpo gespaard moet worden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 augustus 2022, 12:30:44.

 

+2/-0

Januzjai een optie? Is transfervrij, kan op links, op rechts en ook op 10….. vorig seizoen nog bij Sociedad speelde hij veelal op rechts, scoorde ook nog tegen ons! Is gewoon goede aanvulling op ons team, ook al blijft Gakpo

 

+1/-0

Een echt goede vervanger zou Depay zijn natuurlijk maar de kans lijkt me groter dat je terecht komt in de categorie
"even op het 2e plan geraakt" en dan moet je gewoon wat mazzel hebben dat je een dergelijke speler weer aan de praat krijgt, dat je de juiste benadering kiest. Je kunt denken aan een type als Paulinho van Leverkusen of wer wat minder Bruun Larsen van Hoffenheim waarbij aan de eerste best nog een stevig prijskaartje zal hangen.
In het goedkopere segment misschien Konradsen Ceide van Sassuolo, die had in Noorwegen goede stats qua assists.
Als ik heel eerlijk ben, hoop ik toch dat ze met een betere vondst komen dan ik, we zullen zien.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?