Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Transferperiode januari 2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Tweede seizoenshelft zal ook wisselvallig verlopen..uit tegen Ajax maken we geen schijn van kans.
We missen op elke linie een echte kwaliteitsspeler,we missen scorend vermogen voorin nu Malen er uit ligt,Lammers zal ook tijd nodig hebben.
Zal niet veel beter gaan als onder Mark.

 

+2/-0

Inderdaad. Te zuinig kost ook weer geld (niet halen CL-voorronde).

Een nieuwe linksback huren kost sowieso niets extra omdat het geld al voor Lato gereserveerd was.

Maar met lichtgewicht De Jong verwacht ik ook verder weinig. Dan is een redelijke linksback erbij al heel wat. Misschien ook wel goed om niemand verder te halen. Kan hij ook geen miskopen doen. ;)

 

+2/-0

Het is elke keer wachten wachten wachten, ik ken dit verhaal wel nu.

- In de winter is het 'Nee we doen geen winteraankopen'
- Voor de eerste training is het 'transfermarkt komt niet op gang'
- Na de eerste training is het 'we wachten tot de club bereid is de speler te laten gaan'
- Net voor de deadline 31 augustus is het 'we houden de ogen en oren open voor buitenkansjes'

Voor je het weet is het 31 augustus en moet je het doen met Boscagli. Het tijdig binnen hebben van je versterkingen wordt zwaar onderschat.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 10 januari 2020 om 17:33:

Het is elke keer wachten wachten wachten, ik ken dit verhaal wel nu.

- In de winter is het 'Nee we doen geen winteraankopen'
- Voor de eerste training is het 'transfermarkt komt niet op gang'
- Na de eerste training is het 'we wachten tot de club bereid is de speler te laten gaan'
- Net voor de deadline 31 augustus is het 'we houden de ogen en oren open voor buitenkansjes'

Voor je het weet is het 31 augustus en moet je het doen met Boscagli. Het tijdig binnen hebben van je versterkingen wordt zwaar onderschat.



Toontje praat alweer of als het lek boven is, die denkt die supporters in Eindhoven pikken toch alles. En van de zomer is het weer hetzelfde liedje. Maar zonder scouting kom je nergens. Misschien moeten ze gaan samenwerken met een club die wel een scoutingsapparaat heeft.

 

+1/-0

Dat zou mooi zijn. Pereiro weg, en een nieuwe aanvaller halen.

Echter is de kans dat Pereiro weg gaat niet zo groot, en zal de transfersom ook niet heel hoog zijn.

 

+2/-0

Snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze Pereiro zo aan de kant hebben gezet. Vonder het altijd een behoorlijk technische voetballer

 

+2/-0

Technisch ja, maar dan heb je het ook meteen gehad

 

+2/-1

Ik vind het zo kortzichtig geredeneerd om Pereiro voor pak m beet 2 a 3 mln nu weg te doen. Voor dat geld kun je toch veel beter hem hier houden, hij heeft iig scorend vermogen, iets wat nogal schaars is momenteel!
Misschien wel essentieel om nog wat te maken van dit seizoen: huidige seizoen opgeven betekent dat je nog veel meer moet inhalen tov onze vrienden uit Adam...

NB
Wilfred Bony is beschikbaar en transfervrij...

Zou ik graag zien komen!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 januari 2020, 20:05:11.

 

+3/-0

Denk ook dat de opbrengsten van loon besparing Lato en Zoet en het vertrek van Pereiro het mogelijk moet maken om Rodriquez te halen.
Zonder deze financiële injectie zijn we misschien niet in staat om deze te halen

John de jong heeft er nog al wat geld doorheen gebrast

 

+1/-0

Toch zie ik ook graag nog een aanvaller erbij. Linksback kopen (of nog beter huren met optie tot koop) en nog een aanvaller huren. Iemand die een goal kan maken.

 

+1/-0

Ik verheug me nu alweer op die zaadpartijen die we de komende maanden gaan zien.....
Het zal in ieder geval tegen de meeste clubs moeilijk worden de volle buit te pakken met zo'n
zootje middelmaat. Alleen Ihattaren en Bergwijn zijn nog krenten in de pap, de rest is middelmaat of geblesseerd.
Ik hoop dat er nog wat bij komt maar het kan nooit genoeg zijn om alle zwakke plekken bij te pleisteren.

 

+4/-0

Nee dat ga je idd niet redden in de winterstop om al die middelmaat te vervangen.
Gewoon een verloren seizoen punt.
Niks laten zien in Europa en kunnen blij zijn dat er ek is komende zomer zodat onze spelers zich zelf kunnen laten zien en stijgen in transferwaarde.
Je hebt nu vakmensen nodig om ervoor te zorgen dat PSV aansluiting behoudt met Ajax en geen prutsers zoals Jdj.

 

+2/-0

Dit seizoen zal eindigen in mineur. Ook Rodriguez gaat niet lukken. Weer eens te afwachtend geweest, hij had aanvankelijk blijkbaar een voorkeur voor PSV.

Nu maar de jeugd kansen geven. Madueke, Teze, Gakpo, Lammers. Spelers waarmee we verder kunnen. Veel zal afhankelijk zijn van de nieuwe trainer (en diens netwerk) voor volgend seizoen.

 

+2/-0

Maar goed ook! Een koopverplichting voor 6 miljoen plus een jaarsalaris voor 4 miljoen is absurd voor een linksback die niet eens een basisplaats heeft. Voor dat geld zou je er 4 moeten kunnen betalen.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 15 januari 2020 om 13:28:

Ik verheug me nu alweer op die zaadpartijen die we de komende maanden gaan zien.....
Het zal in ieder geval tegen de meeste clubs moeilijk worden de volle buit te pakken met zo'n
zootje middelmaat. Alleen Ihattaren en Bergwijn zijn nog krenten in de pap, de rest is middelmaat of geblesseerd.
Ik hoop dat er nog wat bij komt maar het kan nooit genoeg zijn om alle zwakke plekken bij te pleisteren.



En geloof maar dat deze ellende ze ook veel kaarten gaat kosten voor volgend jaar. Je zag het de laatste 4 thuiswedstrijden al. We mochten blij zijn als er nog 22000 zaten overal zaten gaten in het stadion.

 

+1/-0

Ik vind ook dat er een fatsoenlijke linksback moet komen, maar 6 miljoen van de zomer en 4 miljoen per jaar aan salaris voor een bankzitter van een Italiaanse middenmotor (10e plek), lijkt me totale waanzin.
Als John dat gedaan had was het commentaar ook flink geweest - en terecht ook.
Ik neem aan dat er nu direct doorgeschakeld gaat worden naar plan B.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 16 januari 2020 om 08:04:

Ik neem aan dat er nu direct doorgeschakeld gaat worden naar plan B.



Ik niet. Ik denk dat dit het was. En gelet op het feit dat we niet meer meedoen om het kampioenschap ook wel begrijpelijk.

 

+1/-0

Volgens mij is er helemaal geen plan B en was er ook geen moment écht de wil om iemand te halen.
Anders had je veel sneller doorgepakt.
Heel dit circus van pappen en nathouden is alleen maar bedoeld om de supporters de indruk te geven dat men er alles aan doet, terwijl men in feite pas komende zomer echt wil saneren en kopen.
Nu wil men gewoon het seizoen uitpruttelen met de huidige selectie en hoopt men op een vormpiekje bij eendagsvliegen als Bruma en op wat tegenslag bij AZ.
Met wat mazzel haal je dan toch wat puntjes om AZ onder druk te houden
Toch mooi als je met het kopen van een vliegticket Milaan iedereen een rad voor ogen kan draaien.
Mooie theorie of volslagen lulkoek ? Zeg het maar............

 

+1/-0

Ik denk dat er alleen naar dit soort buitenkansjes wordt gekeken, mits er echt kans is.
Wat bijvoorbeeld te denken van Jeffrey Bruma, die bijna nooit speelt, en die er nu een concurrent van 10 miljoen bij krijgt?
Misschien zijn er wel meer spelers die speeltijd willen met het oog op het EK.

Maar het is lastig te zien waar we staan op dit moment. Iedereen zag er slecht uit vorig jaar. Malen en Angeliño waren de enige uitzonderingen. Om nu al 4 miljoen aan een linksback uit te geven terwijl je acht of negen spelers wil vervangen is waanzin.

 

+1/-0

Niet als je je huiswerk hebt gedaan en de kans doet zich voor om een gewenste versterking binnen te halen. Voor Angelino was de linksback positie ook al een zorgenkindje.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Transferperiode januari 2020