James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.309
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Ik ben het eens met het commentaar van Overtoom die hem technisch te beperkt vind voor het voetbal op een hoger niveau. Schijnbaar ziet PSV dat anders. Dan hoop ik maar dat zij gelijk hebben, maar ik had graag een ander type gezien. Hij heeft zijn leeftijd voor op Lang, maar ik vind Lang een veel betere voetballer.
Vak: -
Forumreacties: 3.059
Reg.: 28 december 2005
Ik zie zelf niet helemaal in wat PSV in hem ziet voor het bedrag dat circuleert in de media. (15-20m) Dat hij potentie heeft, dat moge duidelijk zijn. Ik denk echter dat hij op dit moment te kort komt en (inderdaad) technisch beperkt is. Ik vind hem qua speelstijl vergelijkbaar met Lozano, maar dan wel een beduidend mindere versie van...
Ik vind het heel veel geld. Kan mij haast niet voorstellen dat er niet voor hetzelfde, of minder, een ander haalbaar is die verder is in zijn ontwikkeling.
Maar zoals mensen zeggen, schijnbaar ziet PSV dit anders. Laten we hopen dat we het allemaal mis hebben.
Armada Sur
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Forumreacties: 106
Reg.: 14 oktober 2017
Ik mag toch hopen dat dit een grap is. 15-20 miljoen euro voor een speler die 6 doelpunten heeft gemaakt in de eredivisie. Slechts een paar miljoen minder dan wat wij gaan vangen van Napoli voor een international met ruime CL ervaring. Feyenoord koopt voor 13 miljoen euro Sem Steijn die er 24 heeft ingeschoten vorig seizoen. Dan koop je enige zekerheid. Van Bommel is een pure gok. Die jongen heeft best wat potentie, maar hij kan ook zomaar de nieuwe Driouech zijn. Voor dit soort bedragen mag je toch verwachten dat hij bij AZ de absolute sterspeler is, maar hij is gewoon een grillige buitenspeler die af en toe wat aardigs laat zien. Ik vraag me echt af waar Stewart en co hier mee bezig zijn.
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 216
Reg.: 1 januari 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Armada Sur schreef op 08 juli 2025 om 20:05:
Ik mag toch hopen dat dit een grap is. 15-20 miljoen euro voor een speler die 6 doelpunten heeft gemaakt in de eredivisie. Slechts een paar miljoen minder dan wat wij gaan vangen van Napoli voor een international met ruime CL ervaring. Feyenoord koopt voor 13 miljoen euro Sem Steijn die er 24 heeft ingeschoten vorig seizoen. Dan koop je enige zekerheid. Van Bommel is een pure gok. Die jongen heeft best wat potentie, maar hij kan ook zomaar de nieuwe Driouech zijn. Voor dit soort bedragen mag je toch verwachten dat hij bij AZ de absolute sterspeler is, maar hij is gewoon een grillige buitenspeler die af en toe wat aardigs laat zien. Ik vraag me echt af waar Stewart en co hier mee bezig zijn.
psv-freak
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 52
Reg.: 20 januari 2019
open/sluit de onderstaande quote:El_Profesor schreef op 08 juli 2025 om 17:14:
open/sluit de onderstaande quote:Haroldinho schreef op 08 juli 2025 om 16:25:
"Naar verluidt zou Ruben deels af willen zien van een clausule die hem recht geeft op een kwart van de transfersom. Dat zou de partijen al behoorlijk dichter tot elkaar brengen in de onderhandelingen."
Bron: AD
Als het écht gaat om een bedrag van 15-20 miljoen zou dat betekenen dat hij daarmee afziet van 4-5 miljoen euro...
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.106
Reg.: 30 augustus 2005
Paar jaar geleden vertrokken voor nop en nu de hoofdprijs; 16 miljoen. Tja, ik hoop wel dat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Uiteraard heeft elke situatie zijn ins en outs en eigen verhaal, maar jeetje dit kost geld.
Ik ben erg benieuwd hoe ie het bij PSV gaat doen. Zal wel zorgen voor diepte in het spel, dreiging, fysiek en drive, maar rendement in de vorm van assists en goals en voetballen in de kleine ruimte vind ik twijfelachtig voor niveau Champions League.
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 8.766
Reg.: 18 oktober 2003
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 736
Reg.: 17 augustus 2005
Een uitstekende aankoop. In de huidige transfermarkt is dit bedrag allesbehalve overdreven voor een jonge jeugdinternational met een natuurlijke gedrevenheid om elke wedstrijd voluit te gaan. Hij is pas 20 jaar en heeft nog volop ruimte om zich verder te ontwikkelen. De kans is groot dat je hem over drie à vier seizoenen – als zijn groei zich doorzet – voor minstens hetzelfde bedrag, maar waarschijnlijk aanzienlijk meer, kunt doorverkopen.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 216
Reg.: 1 januari 2006
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.068
Reg.: 9 juli 2006
Ruben van Bommel bij PSV is toch een mooi verhaal. PSV haalt hem omdat ze erg veel vertrouwen in hem hebben. Hij is een prima speler en kan nog beter worden. Dat moet lukken met de huidige selectie.
Leuke bijkomstigheid is dat hij de zoon is van een clubicoon. Hij moet gewoon bij PSV spelen. Het is iedereen gegund dat Ruben gaat slagen bij PSV.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.871
Reg.: 26 april 2007
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV