Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Linksback

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

Patrick van Aanholt moet de nieuwe linksback van PSV worden. Dat meldt Voetbal International. De Eindhovenaren hebben een bod neergelegd bij Crystal Palace.

Het is geen geheim dat PSV naarstig op zoek is naar een nieuwe linksback en ziet in Van Aanholt de 'ideale kandidaat' om het hoofdpijndossier op te lossen. Een akkoord is nog niet aan de orde, maar de geplaagde club heeft zich volgens VI wél bij Crystal Palace gemeld.

Van Aanholt moet naar verluidt tussen de zeven en tien miljoen euro kosten. Het openingsbod van PSV kan daar niet aan tippen. In 2018 waren de Eindhovenaren ook in de markt voor Van Aanholt, maar de negenvoudig Oranje-international zei toen 'nee' vanwege het kunstgras in de Eredivisie.

Het contract van Van Aanholt bij Crystal Palace loopt nog achttien maanden door. Op dit moment kampt hij met een blessure, waardoor hij nog wacht op zijn eerste minuten van 2020. Van Aanholt verliet de jeugdopleiding van PSV in 2007 voor die van Chelsea.



Apart. Natuurlijk wel een speler om enthousiast van te worden, maar waarom zou je in godsnaam Crystal Palace inruilen voor PSV? Zelfde geldt voor Palace, waarom zou je je basis linksback voor 7 a 10 miljoen verkopen? Komt ook nog bij dat Van Aanholt al en maand eruit ligt, dus die is misschien pas mid/eind feb inzetbaar.

 

+1/-0

Van Aanholt waarom zou hij willen komen, en ga je 10 miljoen geven voor een back als het niet meer is

Dit bericht is gewijzigd op 26 januari 2020, 21:50:46 door een mod.

 

+1/-1

Vreemde gang van zaken natuurlijk.

Je bent in eerste instantie van plan om te huren. Richt je eerst je pijlen Rodriguez en daarna op Ouwejan om vervolgens voor een permanente oplossing te gaan in de vorm van Van Aanholt.

 

+1/-0

Het eerste wat PSV nodig heeft is echt geen linksback.
Nodig zijn voetbalhersens om de bal naar een medespeler te tikken die voor een lege goal staat.
Wat bezielt zo'n Gakpo?
Hij had ons vanavond al op de derde plaats van de Eredivisie gebracht met uitzicht op meer.

PSV heeft doelpunten en overwinningen nodig in deze fase en niets anders.
Een linksback kopen moet pas gebeuren bij de grote schoonmaak deze zomer.

 

+2/-0

Als van Anholt niet fit is,niet aan beginnen.
Deze week zal uitwijzen of JdJ in deze crisis de juiste spelers kan halen.
B linssen zou ik halen,loopt uit zijn contract scoort veel en kent de eredivisie,harde werker frisse jongen,denk 1 miljoen.
Proberen een goede middenvelder te huren ,die snel naar voren kan spelen en voor de goal komt.
Lb kopen als dat iemand is waar toekomst inzit,anders iemand ervaren huren.
Deze spelersgroep is bedorven,zag bet gisteren weer,iedereen gaat voor eigen succes.
Schelden op elkaar,ongenoegen uiten.
Zullen leiders moeten bijkomen zodat de hiërarchie wordt hersteld en de jonge spelers op hun plaats worden gezet.
Tot nu toe werkt de aanpak van Faber tegendraads,hoop gezeiver over cultuur vanuit de academy etc.
Ontslag van Mark heeft niets opgeleverd.

 

+1/-0

Volgens blick.ch is de kans groot dat Rodriguez aan de slag gaat bij Napoli. Daar kunnen we dan wel definitief een streep door zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gica_Popescu schreef op 28 januari 2020 om 23:40:

Volgens blick.ch is de kans groot dat Rodriguez aan de slag gaat bij Napoli. Daar kunnen we dan wel definitief een streep door zetten.



Het kan verkeren :B

 

+1/-0

Rodriquez lijkt mij een prima versterking en brengt gelukkig ook wat ervaring mee. Constructie van huur met optie tot koop is verder natuurlijk ideaal.

 

+1/-0

Ja, hopelijk een versterking. En valt mee met kosten, 6 miljoen, als hij gekocht wordt.

Dat men 11 miljoen wilde betalen voor de 29-jarige Van Aanholt vind ik wel ver gaan, voor iemand zonder doorverkoop mogelijkheid. Deze Rodriguez is nog wat jonger.

 

+2/-0

Uiteindelijk lijkt dit een prima versterking. Hopen dat het goed uitpakt.
Met name blij dat er geen 11 miljoen is betaald voor een 29 jarige linksback met nog maar 1,5 jaar contract. Dat is waanzin.

 

+1/-0

Ik vraag me af wat zo'n optie tot koop waard is als Rodriguez een dermate hoog salaris heeft dat PSV het niet in z'n geheel op kan hoesten.

 

+2/-0

Nou John de jong opbokken.

Het blijkt te gaan om huur zonder optie tot koop. Dus hij kan nu een half jaar ballen voor een miljoen huur en dan fors salaris en in de zomer na het ek kan hij vertrekken waar hij maar naar toe wil.

Of te wel je betaald nu incl. salaris 2.5 miljoen voor 15 wedstrijden.

Mag hopen dat er wel optie tot koop bij zit maar volgens de laatste berichten niet

 

+3/-1

Zonder optie tot koop niet erg aantrekkelijk. Kent het NL voetbal niet en zal waarschijnlijk dan een dure passant zijn. Allicht een tweede poging voor van Aanholt in de zomer ...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 29 januari 2020 om 21:14:

Zonder optie tot koop niet erg aantrekkelijk. Kent het NL voetbal niet en zal waarschijnlijk dan een dure passant zijn. Allicht een tweede poging voor van Aanholt in de zomer ...



Ik vind dit juist een prima oplossing, mits Rodriguez fit genoeg is om bijv. volgend weekend te starten. Ik heb 't idee dat PSV pas onlangs te horen heeft gekregen dat van Aanholt wel interesse heeft in NL vanwege prive-redenen. Paar boden gedaan, Crystal wilde niet meewerken, dus werd er nogmaals doorgeschakeld naar Rodriguez.

In de zomer gaat PSV nog een poging wagen voor van Aanholt. De kans dat Crystal toestemt lijkt me dan een stuk hoger dan een paar last-minute pogingen vlak voor de winter-deadline. Laten we wel wezen, Patrick is een prima back voor Crystal, maar als die in de zomer 8 a 9 miljoen vangen (met een 1-jarig contract) dan halen ze vervolgens ergens weer een prima back vandaan voor het dubbele bedrag.

 

+1/-0

Sla dit op en haal het na dit seizoen weer terug.

Je weet dat Rodriguez een korte termijn oplossing is. Dat wil ook zeggen dat je meteen moet gaan zoeken naar een tweede linksback die je komende zomer definitief in kunt lijven. Eens kijken of John z'n huiswerk doet of dat we weer achter de feiten aan gaan lopen.

 

+1/-0

De enige reden die ik kan bedenken om te huren, is dat er een gentlemens agreement ligt met Palace en van Aanholt. Als dat zo zou zijn, dan is dit een aanvaardbare oplossing. Als dat in de zomer niet zo blijkt te zijn, dan faalt de Jong hier keihard.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 29 januari 2020 om 22:05:

De enige reden die ik kan bedenken om te huren, is dat er een gentlemens agreement ligt met Palace en van Aanholt. Als dat zo zou zijn, dan is dit een aanvaardbare oplossing. Als dat in de zomer niet zo blijkt te zijn, dan faalt de Jong hier keihard.



Dit lijkt sowieso een goede oplossing, want er moet op korte termijn iets gebeuren om de 2e , eventueel 3e plek veilig te stellen.
Elke versterking is welkom, dus deze ook.
Hoe het van de zomer verder gaat vind ik nu niet van belang in deze huurovereenkomst.

 

+1/-0

Het is gewoon heel moeilijk om nu een juiste kandidaat voor de lange termijn vast te leggen. Ik lees namelijk ook dat veel mensen Van Aanholt een goede linksback vinden, maar dat 11 miljoen te veel is gezien zijn leeftijd. En dat vind ik ook. Clubs willen niet verkopen in de winter waardoor lage termijnoplossingen gewoon heel erg moeilijk zijn.

Dan heb je twee opties: iemand huren zodat je alsnog een oplossing hebt voor de korte termijn of niks doen. Ik ben blij dat PSV voor het eerste gaat, er is nog wel degelijk wat om voor te spelen. Sommigen willen ook gewoon graag De Jong afzeiken, als die geen linksback zou halen zou het ook niet goed zijn 'want hij heeft een half jaar de tijd gehad om iemand te vinden'. Ik kan hier goed mee leven.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 29 januari 2020 om 21:13:

Nou John de jong opbokken.

Het blijkt te gaan om huur zonder optie tot koop. Dus hij kan nu een half jaar ballen voor een miljoen huur en dan fors salaris en in de zomer na het ek kan hij vertrekken waar hij maar naar toe wil.

Of te wel je betaald nu incl. salaris 2.5 miljoen voor 15 wedstrijden.

Mag hopen dat er wel optie tot koop bij zit maar volgens de laatste berichten niet



Dat lijkt mij ook. 2,5 miljoen voor 6 maanden. Die anderhalf miljoen verzin je er zelf bij.

Er wordt gesproken over 1 miljoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

stan.040 schreef op 30 januari 2020 om 11:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 29 januari 2020 om 21:13:

Nou John de jong opbokken.

Het blijkt te gaan om huur zonder optie tot koop. Dus hij kan nu een half jaar ballen voor een miljoen huur en dan fors salaris en in de zomer na het ek kan hij vertrekken waar hij maar naar toe wil.

Of te wel je betaald nu incl. salaris 2.5 miljoen voor 15 wedstrijden.

Mag hopen dat er wel optie tot koop bij zit maar volgens de laatste berichten niet



Dat lijkt mij ook. 2,5 miljoen voor 6 maanden. Die anderhalf miljoen verzin je er zelf bij.

Er wordt gesproken over 1 miljoen.



Salaris ? Krijgt bij Milaan 4 miljoen per jaar

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Linksback