Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Joël Drommel

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Onbegrijpelijke blunder, al had het wel wat weg van Gomes thuis tegen Vitesse en toen werden we alsnog kampioen.

 

+1/-0

Ik blijf erbij dat het geld voor Drommel weggegooid geld is.
We hadden met de aankoop van Unnerstall op dat moment een van de betere keepers binnengehaald die vorig jaar ineens op de bank moest zitten omdat de zogenaamd 'goed meevoetballende' Mvogo op de goal moest. Dat bleek eigenlijk een sof want hij heeft nauwelijks iets toegevoegd en amper eens een punt gepakt.
Dit jaar moet er dan ineens weer perse een keeper worden gekocht en valt de keuze op Drommel, die vorig jaar al liet ziet geen top te zijn en het ook nooit te worden. Tot dusverre voegt hij niets toe, sterker nog hij pakt niet eens alle houdbare ballen. Over eens een onmogelijke redding heb ik het nog niet eens. Gewoon een middelmatige keeper.
Ook Unnerstall is natuurlijk geen Onana maar als je hem in de goal had gezet had je al miljoenen bespaard en was je er echt niet minder op geworden.
Had je echt een stap willen maken qua keeper dan had je afgelopen zomer moeten proberen Bijlo los te weken bij Feyenoord.

 

+2/-0

Unnerstall heb je niks aan als je aanvallend wil gaan spelen. Ik vind het werkelijk bizar dat sommigen dat niet in willen/kunnen zien. Op de lijn is hij uitstekend. Speel je ver van het doel af zoals PSV nu doet en ook al jaren wil, dan gaat het helemaal mis. Unnerstall zou perfect zijn geweest in de speelstijl van Cocu in zijn laatste seizoen (maar toen was jij ongetwijfeld blij dat hij weg was omdat het voetbal niet om aan te gluren was). Nu zou je door een tegenstander heel makkelijk te kloppen zijn. Geef een bal achter de centrale verdedigers en je krijgt alle ruimte om op de keeper af te gaan en een hoek uit te kiezen.

Als je dan serieus wil gaan beweren dat Drommel niets toevoegt vraag ik me af of je serieus wel eens een wedstrijd krijgt of dat je nu heel goedkoop gaat proberen te scoren omdat hij nu twee fouten op rij maakt. Hij heeft dit seizoen al een paar keer punten voor je gepakt, maar dat benoem je dan weer niet.

 

+2/-0

Voetballend erg sterk maar de man pakt geen ballen en dat is juist essentieel voor een keeper om zich te onderscheiden, zijn waarde te bewijzen en vertrouwen aan de verdediging te geven. Hij is een zwakke schakel in de grote weggeefshow van de laatste maand. Dat zijn er nog een paar meer maar dit topic gaat over Drommel. Desondanks is hij wel eerste keeper van PSV bij gebrek aan beter maar dat is iets voor het John de Jong topic.

 

+1/-0

En ik maar denken dat hij alleen tegen Sociedad en Go Ahead (ondanks dat hij door zijn fout ook een goal weggaf) in een week tijd punten pakt :denk Maar nee, hij pakt geen ballen

 

+2/-0

Amen. Het standaard goedkoop scoren met nietszeggende clichés na een nederlaag is hier ook weer begonnen.

 

+2/-0

Is dat trouwens ook dezelfde Unnerstall die van de week tegen AZ een goal van buiten de 16 te verwerken kreeg? Want ik hoorde tot nu toe dat die er bij hem nooit in gingen, dus dat kan onmogelijk over dezelfde keeper gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ShinyAzurill schreef op 26 september 2021 om 09:35:

Unnerstall heb je niks aan als je aanvallend wil gaan spelen. Ik vind het werkelijk bizar dat sommigen dat niet in willen/kunnen zien. Op de lijn is hij uitstekend. Speel je ver van het doel af zoals PSV nu doet en ook al jaren wil, dan gaat het helemaal mis. Unnerstall zou perfect zijn geweest in de speelstijl van Cocu in zijn laatste seizoen (maar toen was jij ongetwijfeld blij dat hij weg was omdat het voetbal niet om aan te gluren was). Nu zou je door een tegenstander heel makkelijk te kloppen zijn. Geef een bal achter de centrale verdedigers en je krijgt alle ruimte om op de keeper af te gaan en een hoek uit te kiezen.

Als je dan serieus wil gaan beweren dat Drommel niets toevoegt vraag ik me af of je serieus wel eens een wedstrijd krijgt of dat je nu heel goedkoop gaat proberen te scoren omdat hij nu twee fouten op rij maakt. Hij heeft dit seizoen al een paar keer punten voor je gepakt, maar dat benoem je dan weer niet.



Heeft niet alleen met 2 serieuze zeperd na elkaar te maken al is dat al erg genoeg.
Daarnaast kun je ook nog zo 3-5 tegengoals terugkijken waarin hij weifelend optreedt en je jezelf af mag vragen of die echt niet houdbaar waren.
Kortom,
Hij pakt gewoon te weinig en is dus geen toegevoegde waarde want ook de andere namen pakken wel eens iets en maken wel eens fouten.
Het gaat mij erom dat als je een keeper koopt toch wel enige vooruitgang in het keepen verwacht en niet gelijkwaardig aan wat we al hebben/hadden.
Eerste taak is ballen tegenhouden en dat blijf ik tot dusverre niet meevallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 14:23:

open/sluit de onderstaande quote:




Heeft niet alleen met 2 serieuze zeperd na elkaar te maken al is dat al erg genoeg.
Daarnaast kun je ook nog zo 3-5 tegengoals terugkijken waarin hij weifelend optreedt en je jezelf af mag vragen of die echt niet houdbaar waren.
Kortom,
Hij pakt gewoon te weinig en is dus geen toegevoegde waarde want ook de andere namen pakken wel eens iets en maken wel eens fouten.
Het gaat mij erom dat als je een keeper koopt toch wel enige vooruitgang in het keepen verwacht en niet gelijkwaardig aan wat we al hebben/hadden.
Eerste taak is ballen tegenhouden en dat blijf ik tot dusverre niet meevallen.



Dan ben ik wel heel benieuwd bij welke keeper dat je vindt dat er alleen maar onhoudbare ballen in gaan? Die dus niet in jouw ogen weifelend is en echt heerst. Want in Nederland loopt hij zeker niet rond, maar internationaal zie ik ze in de topcompetities ook niet. Ook bij de beste keepers gaan er wel eens ballen in die houdbaar lijken. Dus wie had PSV dan precies moeten halen om wel een toegevoegde waarde te zijn volgens jou?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 26 september 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 14:23:

open/sluit de onderstaande quote:




Heeft niet alleen met 2 serieuze zeperd na elkaar te maken al is dat al erg genoeg.
Daarnaast kun je ook nog zo 3-5 tegengoals terugkijken waarin hij weifelend optreedt en je jezelf af mag vragen of die echt niet houdbaar waren.
Kortom,
Hij pakt gewoon te weinig en is dus geen toegevoegde waarde want ook de andere namen pakken wel eens iets en maken wel eens fouten.
Het gaat mij erom dat als je een keeper koopt toch wel enige vooruitgang in het keepen verwacht en niet gelijkwaardig aan wat we al hebben/hadden.
Eerste taak is ballen tegenhouden en dat blijf ik tot dusverre niet meevallen.



Dan ben ik wel heel benieuwd bij welke keeper dat je vindt dat er alleen maar onhoudbare ballen in gaan? Die dus niet in jouw ogen weifelend is en echt heerst. Want in Nederland loopt hij zeker niet rond, maar internationaal zie ik ze in de topcompetities ook niet. Ook bij de beste keepers gaan er wel eens ballen in die houdbaar lijken. Dus wie had PSV dan precies moeten halen om wel een toegevoegde waarde te zijn volgens jou?



Volgens mij doe je er alles aan om me niet te willen begrijpen. Waar heb ik het over een keeper die uitsluitend onhoudbare ballen doorlaat? Maar van die 3-5 in mijn ogen mogelijk houdbare ballen had hij er toch wel 1 of 2 kunnen hebben? Dan breng je wat extra's en ben je echt een toegevoegde waarde.
Heel simpel gezegd: Als je ca. 4 miljoen uitgeeft voor een keeper terwijl je al een redelijke keeper onder contract hebt staan die je transfervrij laat gaan, verwacht ik dat PSV er daadwerkelijk op vooruit gaat.
Als jij vndt dat we vooruit zijn gegaan, okay dan verschillen we van mening.
Ik vond Drommel vorig jaar namelijk geen geweldenaar en dit jaar zie ik het ook niet en ook al is hij voetballend beter dan bijv. Unnerstall of Mvogo, primair staat het tegenhouden van ballen en punten voor je ploeg pakken. Ik zie het nog niet, maar ik wil je nog wel matsen door te zeggen dat we slechts 2 maanden onderweg zijn. Het wordt dan langzaam wel tijd dat hij zijn eventuele talent laat zien.
In mij eerste post suggereerde ik dat we mogelijk beter voor wat meer geld hadden geprobeerd Bijlo los te weken bij Feyenoord. Volgens mij heeft die meer potentieel.
Maar van mij hadden we ook gewoon het geld in de zak kunnen houden, zeker nu er weinig goede keepers rondlopen.

 

+1/-0

Al in 2 wedstrijden verrast in de korte hoek. Een beslissende ketser. 4 goals tegen Fey. En geen enkele uitzonderlijke bal eruit prikken. Dan is je krediet snel op.

In feite is elke moeilijke bal een goal. Terwijl een PSV keeper juist regelmatig een moeilijke bal moet pakken.

Als je dan ook nog erbij optelt dat ie onzeker oogt, te weinig uitstraling toont en geen leiding toont van achteruit in woord en daad, dan weet je eigenlijk al dat ie het niet gaat redden qua druk. Want de matige prestaties verergeren dan zijn fragiele vertrouwen.

Een keeper vroegtijdig wisselen voor zijn concurrent is killing, maar het draait om PSV, niet om Drommel.

Ik weet bijna zeker dat ie op de training ook geen onuitwisbare indruk maakt, anders zat ie wel lekkerder in zijn vel. Als je dagelijks de bevestiging krijgt op de training dat je erg goed bezig bent, sta je anders in de goal. Ik denk dat het tegengestelde aan de hand is, en dat ie zelf ook twijfelt over zijn kunnen. Als dat zo is, moet je niet meer wachten en hopen op herstel ten koste van punten, maar Mvogo nu erin zetten, en Drommel voorlopig in de luwte stallen in de hoop dat ie zich herpakt.

Eerlijk gezegd vind ik Mvogo ook geen hoogvlieger, maar door de ervaring zal die misschien iets meer leiding en rust brengen achterin. En ook al pakt die ook weinig onmogelijke ballen, hij rijgt de blunders in ieder geval niet aan elkaar.

Het is waarschijnlijk te hard om hem gelijk donderdag te wisselen, hij zal zich mogen revancheren, maar ik denk dat het tegen beter weten in is. En een stapje terug is soms goed om er 2 vooruit te zetten.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 23:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 26 september 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 14:23:

open/sluit de onderstaande quote:










Volgens mij doe je er alles aan om me niet te willen begrijpen. Waar heb ik het over een keeper die uitsluitend onhoudbare ballen doorlaat? Maar van die 3-5 in mijn ogen mogelijk houdbare ballen had hij er toch wel 1 of 2 kunnen hebben? Dan breng je wat extra's en ben je echt een toegevoegde waarde.
Heel simpel gezegd: Als je ca. 4 miljoen uitgeeft voor een keeper terwijl je al een redelijke keeper onder contract hebt staan die je transfervrij laat gaan, verwacht ik dat PSV er daadwerkelijk op vooruit gaat.
Als jij vndt dat we vooruit zijn gegaan, okay dan verschillen we van mening.
Ik vond Drommel vorig jaar namelijk geen geweldenaar en dit jaar zie ik het ook niet en ook al is hij voetballend beter dan bijv. Unnerstall of Mvogo, primair staat het tegenhouden van ballen en punten voor je ploeg pakken. Ik zie het nog niet, maar ik wil je nog wel matsen door te zeggen dat we slechts 2 maanden onderweg zijn. Het wordt dan langzaam wel tijd dat hij zijn eventuele talent laat zien.
In mij eerste post suggereerde ik dat we mogelijk beter voor wat meer geld hadden geprobeerd Bijlo los te weken bij Feyenoord. Volgens mij heeft die meer potentieel.
Maar van mij hadden we ook gewoon het geld in de zak kunnen houden, zeker nu er weinig goede keepers rondlopen.



Ik begrijp het juist prima - jij wilt na elke fout hier roeptoeteren dat PSV een andere keeper had moeten nemen. Die Bijlow die jij noemt krijgt afgelopen weekend 3! doelpunten om de oren van NEC, waarvan jij bij 2 daarvan als Drommel ze tegen had gekregen, het een fout van hem had gevonden. Dus die pakt echt niet meer onhoudbare ballen. Daarnaast is Bijlow een stevige geschiedenis met lange blessures; hij heeft in geen enkel seizoen meer dan 16 wedstrijden in de eredivisie gekeept, dus om daar veel geld in te steken is nogal een risico. Dan heb je eigenlijk een reserve keeper nodig die beter is dan Bijlow, want die gaat vaker keepen.

Het probleem is ook dat je met een Unnerstall op doel, niet het spel kan spelen dat PSV wil spelen, doordat de keeper wel degelijk een voetballende rol heeft. Als je dan een keeper hebt die prima op de lijn is, maar niks kan met de ruimte die achter de verdediging van PSV ligt en werkelijk elk bal naar voren over de zijlijn of naar de tegenstander schiet. Daarnaast ziet hij er erg weifelend uit bij hoge ballen, helemaal voor een keeper van 1.98m. Daarnaast heeft Unnerstall dit seizoen ook al meerdere ballen van buiten de 16 tegen gekregen - die had jij Drommel wél aangerekend.

Dus ik snap prima dat PSV niet voor Unnerstall gegaan is, waar met zijn 31 jaar de rek uit is en waarmee je niet het systeem kunt spelen dat je wil spelen, tov een keeper van 24 die een sterke ontwikkeling laat zien en die een hoger plafond kan hebben. Maar blijkbaar is de meetlat waarlangs de keeper van PSV ligt een heel andere dan waarlangs de keepers liggen die niet bij PSV keepen.

 

+2/-1

Nog voor de winter staat Mvogo erin verwacht ik. Hij krijgt 3 ballen en laat er 2 door.
Maar hij kan meevoetballen, hetgeen belangrijk is onder deze trainer.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 27 september 2021 om 07:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 23:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 26 september 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 14:23:

open/sluit de onderstaande quote:










Volgens mij doe je er alles aan om me niet te willen begrijpen. Waar heb ik het over een keeper die uitsluitend onhoudbare ballen doorlaat? Maar van die 3-5 in mijn ogen mogelijk houdbare ballen had hij er toch wel 1 of 2 kunnen hebben? Dan breng je wat extra's en ben je echt een toegevoegde waarde.
Heel simpel gezegd: Als je ca. 4 miljoen uitgeeft voor een keeper terwijl je al een redelijke keeper onder contract hebt staan die je transfervrij laat gaan, verwacht ik dat PSV er daadwerkelijk op vooruit gaat.
Als jij vndt dat we vooruit zijn gegaan, okay dan verschillen we van mening.
Ik vond Drommel vorig jaar namelijk geen geweldenaar en dit jaar zie ik het ook niet en ook al is hij voetballend beter dan bijv. Unnerstall of Mvogo, primair staat het tegenhouden van ballen en punten voor je ploeg pakken. Ik zie het nog niet, maar ik wil je nog wel matsen door te zeggen dat we slechts 2 maanden onderweg zijn. Het wordt dan langzaam wel tijd dat hij zijn eventuele talent laat zien.
In mij eerste post suggereerde ik dat we mogelijk beter voor wat meer geld hadden geprobeerd Bijlo los te weken bij Feyenoord. Volgens mij heeft die meer potentieel.
Maar van mij hadden we ook gewoon het geld in de zak kunnen houden, zeker nu er weinig goede keepers rondlopen.



Ik begrijp het juist prima - jij wilt na elke fout hier roeptoeteren dat PSV een andere keeper had moeten nemen. Die Bijlow die jij noemt krijgt afgelopen weekend 3! doelpunten om de oren van NEC, waarvan jij bij 2 daarvan als Drommel ze tegen had gekregen, het een fout van hem had gevonden. Dus die pakt echt niet meer onhoudbare ballen. Daarnaast is Bijlow een stevige geschiedenis met lange blessures; hij heeft in geen enkel seizoen meer dan 16 wedstrijden in de eredivisie gekeept, dus om daar veel geld in te steken is nogal een risico. Dan heb je eigenlijk een reserve keeper nodig die beter is dan Bijlow, want die gaat vaker keepen.

Het probleem is ook dat je met een Unnerstall op doel, niet het spel kan spelen dat PSV wil spelen, doordat de keeper wel degelijk een voetballende rol heeft. Als je dan een keeper hebt die prima op de lijn is, maar niks kan met de ruimte die achter de verdediging van PSV ligt en werkelijk elk bal naar voren over de zijlijn of naar de tegenstander schiet. Daarnaast ziet hij er erg weifelend uit bij hoge ballen, helemaal voor een keeper van 1.98m. Daarnaast heeft Unnerstall dit seizoen ook al meerdere ballen van buiten de 16 tegen gekregen - die had jij Drommel wél aangerekend.

Dus ik snap prima dat PSV niet voor Unnerstall gegaan is, waar met zijn 31 jaar de rek uit is en waarmee je niet het systeem kunt spelen dat je wil spelen, tov een keeper van 24 die een sterke ontwikkeling laat zien en die een hoger plafond kan hebben. Maar blijkbaar is de meetlat waarlangs de keeper van PSV ligt een heel andere dan waarlangs de keepers liggen die niet bij PSV keepen.



Precies dit. Bovendien zou Feyenoord nooit meegewerkt hebben aan een transfer als PSV zich gemeld zou hebben (los van het feit of Bijlow het zelf zou willen).

Als PSV de twee tegentreffers die Unnerstall gisteren om zijn oren kreeg zou hebben, zou Drommel hier ook direct weer kritiek krijgen dat hij ze niet pakte. En inmiddels lijkt Mvogo de volgende speler die getroffen wordt door de magische krachten van deze site en de nieuwe verlosser schijnt te zijn.

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 27 september 2021 om 07:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 23:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 26 september 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 26 september 2021 om 14:23:

open/sluit de onderstaande quote:











Ik begrijp het juist prima - jij wilt na elke fout hier roeptoeteren dat PSV een andere keeper had moeten nemen. Die Bijlow die jij noemt krijgt afgelopen weekend 3! doelpunten om de oren van NEC, waarvan jij bij 2 daarvan als Drommel ze tegen had gekregen, het een fout van hem had gevonden. Dus die pakt echt niet meer onhoudbare ballen. Daarnaast is Bijlow een stevige geschiedenis met lange blessures; hij heeft in geen enkel seizoen meer dan 16 wedstrijden in de eredivisie gekeept, dus om daar veel geld in te steken is nogal een risico. Dan heb je eigenlijk een reserve keeper nodig die beter is dan Bijlow, want die gaat vaker keepen.

Het probleem is ook dat je met een Unnerstall op doel, niet het spel kan spelen dat PSV wil spelen, doordat de keeper wel degelijk een voetballende rol heeft. Als je dan een keeper hebt die prima op de lijn is, maar niks kan met de ruimte die achter de verdediging van PSV ligt en werkelijk elk bal naar voren over de zijlijn of naar de tegenstander schiet. Daarnaast ziet hij er erg weifelend uit bij hoge ballen, helemaal voor een keeper van 1.98m. Daarnaast heeft Unnerstall dit seizoen ook al meerdere ballen van buiten de 16 tegen gekregen - die had jij Drommel wél aangerekend.

Dus ik snap prima dat PSV niet voor Unnerstall gegaan is, waar met zijn 31 jaar de rek uit is en waarmee je niet het systeem kunt spelen dat je wil spelen, tov een keeper van 24 die een sterke ontwikkeling laat zien en die een hoger plafond kan hebben. Maar blijkbaar is de meetlat waarlangs de keeper van PSV ligt een heel andere dan waarlangs de keepers liggen die niet bij PSV keepen.



Ik hang niet alles op aan Drommel of welke naam dan ook, ik stel slechts vast dat we een bundeltje geld armer zijn en ik de 'winst' van de keeperswissel nog niet zie.
Prima als we met Drommel het spel kunnen spelen wat PSV voor ogen had maar mag ik wat meer verwachten? Met 15 uit 7 incl. onterechte overwinning bij AZ en onterechte nederlaag bij W2 is het nog niet echt bijzonder toch?
Naturlijk zijn Mvogo en Unnerstall ook niet onfeilbaar, ook dat zijn hooguit gemiddelde keepers maar waar jij die sterke ontwikkeling bij Drommel vandaan haalt is mij echt een raadsel.
Hopelijk laat Schmidt 'm gewoon staan en pakt hij het snel op, dat is de enige redding voor 'm.

 

+1/-0

Unnerstall was sowieso onhoudbaar bij PSV. Dat is al zo vaak benoemd. Dus PSV moest sowieso een nieuwe keeper halen, of met Müller en wat huurlingen het seizoen in gaan.
Aangezien Bijlow waarschijnlijk minder houdbaar geweest zou zijn, is Drommel niet zo'n rare keuze.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 27 september 2021 om 09:28:

Unnerstall was sowieso onhoudbaar bij PSV. Dat is al zo vaak benoemd. Dus PSV moest sowieso een nieuwe keeper halen, of met Müller en wat huurlingen het seizoen in gaan.
Aangezien Bijlow waarschijnlijk minder houdbaar geweest zou zijn, is Drommel niet zo'n rare keuze.



Als Unnerstall eerste keeper was gebleven dan was ie ook bij PSV gebleven. Overigens vind ik het onzin om te stellen dat je met Unnerstall niet aanvallend zou kunnen voetballen. Het is een keeper, er staan nog tien voor hem. Als PSV zijnde ben je in de eredivisie vaak te vinden op de helft van de tegenstander. Wat in hemelsnaam zou een keeper dan moeten toevoegen? Als profvoetballer moet je toch een bal van A naar B kunnen verplaatsen. Ik vind het veel belangrijker dat een Keeper een bal tegen kan houden.

 

+1/-0

Is dit nu serieus dat je geen flauw idee hebt wat een keeper moet toevoegen aan een ploeg die ver van het eigen doel af speelt?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ShinyAzurill schreef op 27 september 2021 om 09:54:

Is dit nu serieus dat je geen flauw idee hebt wat een keeper moet toevoegen aan een ploeg die ver van het eigen doel af speelt?



Ik heb wel een idee, alleen vind ik het overdreven. Er zijn genoeg keepers die in de top spelen die minder kunnen voetballen maar uitstekend een bal tegen kunnen houden. En ja er zijn ook keepers die beide goed kunnen, maar die zijn zeldzaam. En al helemaal voor PSV, dan geef ik er de voorkeur aan dat iemand een bal tegen kan houden.
Het meevoetballende gedeelte wordt in mijn ogen overdreven belangrijk gemaakt. Gomes was ook geen held in het meevoetballen. Toch vond ik hem beter dan Waterreus (prima voetballende keeper). Maar als mensen liever een Waterreus in de goal hebben dan een Gomes, prima hoor. Ieder zijn mening.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ShinyAzurill schreef op 27 september 2021 om 09:54:

Is dit nu serieus dat je geen flauw idee hebt wat een keeper moet toevoegen aan een ploeg die ver van het eigen doel af speelt?



Dat pijnpunt van Unnerstall werd ook enorm uitvergroot met Baumgartl/Schwaab/Viergever voor hem. Met Ramalho/Boscagli/Obispo is er achterin veel meer voetballend vermogen waardoor het voor een keeper sowieso makkelijk voetballen is. Ik heb ook de indruk dat er dit seizoen veel minder wordt teruggespeeld op de keeper dan in de jaren met Zoet op goal.

Drommel is voetballend drie klassen beter dan Unnerstall en voegt daarmee absoluut iets toe. Dat weegt voor mij niet op tegen de veel betere pure keeper die ik Unnerstall vind als Drommel fouten zoals woensdag/zaterdag maakt.

Voor nu zou ik vasthouden aan Drommel. Je hebt een keuze voor de lange termijn gemaakt en dan voegt het weinig toe om nu Mvogo weer op te stellen, een huurling die vorig jaar ook niet overtuigend was. Het is lood om hout ijzer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

PSV Forum » Spelers » Joël Drommel