Souza Faria 11
Fan van PSV
Vedette
Vak: Oost - W
Forumreacties: 1.651
Reg.: 4 april 2010
Favoriete opstelling: geen
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.364
Reg.: 23 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:antonh schreef op 02 april 2022 om 21:55:
De grote vraag is wie er volgend seizoen onder de lat moet.
Iemand een idee?
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:Souza Faria 11 schreef op 03 april 2022 om 00:39:
Ik vind degene die deze vent gescout heeft die moet ook meteen zijn ontslag krijgen. Bye Sjonnie.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:SouBavaria schreef op 03 april 2022 om 10:42:
open/sluit de onderstaande quote:antonh schreef op 02 april 2022 om 21:55:
De grote vraag is wie er volgend seizoen onder de lat moet.
Iemand een idee?
Flekken!
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:De Tsaar schreef op 04 april 2022 om 09:35:
Volgend jaar mag John de Jong weer met een pak geld de markt op.
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
Komt simpelweg tekort voor PSV. Volgend jaar mag John de Jong weer met een pak geld de markt op. Dat wordt weer je hart vasthouden, want zo veel goeds heeft John nog niet binnen weten te halen. De balans slaat negatief door. Afscheid nemen van Drommel lijkt me het beste.
open/sluit de onderstaande quote:
Offtopic:
(kom niet aan dat Schmidt een aantal gehaald heeft, want een trainer haalt geen spelers, want dat doet de TD!).
FlorisTHFC
Legende
Winnaar Algemeen Klassement PSV Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Relatief Klassement PSV Netwerk VoVo 2011/2012
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Uit: Philips Stadion
Vak: Oost - V
Forumreacties: 10.231
Reg.: 22 juni 2008
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:FlorisTHFC schreef op 04 april 2022 om 13:59:
Ja als je een groep van spelers haalt zijn er altijd spelers bij die uitblinken en spelers die tegenvallen. Maar er zit wel een bepaalde ondergrens aan, en Drommel is op dit moment zo'n beetje de slechtste keeper van de Eredivisie.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
psvsupottie.com
Mister PSV
Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 4.834
Reg.: 18 maart 2000
open/sluit de onderstaande quote:Peejay schreef op 04 april 2022 om 13:15:
Komt simpelweg tekort voor PSV. Volgend jaar mag John de Jong weer met een pak geld de markt op. Dat wordt weer je hart vasthouden, want zo veel goeds heeft John nog niet binnen weten te halen. De balans slaat negatief door. Afscheid nemen van Drommel lijkt me het beste.
Offtopic:
Balans slaat negatief door: BS wat je daar zegt.
Max, Sangare, Boscagli, Ramalho, Doan, Maduek en Gotze blijken allemaal goede spelers, die naar PSV gekomen zijn onder JdJ (kom niet aan dat Schmidt een aantal gehaald heeft, want een trainer haalt geen spelers, want dat doet de TD!).
Daar tegenover staan een aantal spelers, die idd gefaald hebben, maar dat heeft elke TD, zelfs Marc "the Dickpick" Overmars.
Ontopic: je weet niet of een nieuwe keeper een pak geld kost.
Wellicht komt er een transfervrije keeper, die (veel) beter is dan Drommel.
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 04 april 2022 om 14:44:
Welke idiote club gaat Drommel in godsnaam willen kopen nu? Die raak je aan de straatstenen niet kwijt. Houdt hem er dan maar bij als 2e doelman. Van de 47 wedstrijden die PSV dit jaar gespeeld heeft was ie er 40 wel goed genoeg dus als 2e doelman prima.
FlorisTHFC
Legende
Winnaar Algemeen Klassement PSV Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Relatief Klassement PSV Netwerk VoVo 2011/2012
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Uit: Philips Stadion
Vak: Oost - V
Forumreacties: 10.231
Reg.: 22 juni 2008
open/sluit de onderstaande quote:psvsupottie.com schreef op 04 april 2022 om 16:09:
Als je, achteraf, ziet hoe weinig vertrouwen er in Zoet was na één minder seizoen... elke keeper daarna was beduidend minder.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Zoet heeft een leuk seizoen gedraaid, maar over de hele linie was ik niet tevreden over Zoet, vond ik dat PSV naar een hoger niveau moest streven. Met Unnerstall dacht ik dat we dat hogere niveau binnen hadden gehaald. Nu met Drommel zijn we nog lager gezakt dan het niveau Zoet en dat is PSV onwaardig.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:De Tsaar schreef op 04 april 2022 om 17:14:
Offtopic:
Max, Sangare, Boscagli, Ramalho, Doan, Maduek en Gotze blijken allemaal goede spelers, die naar PSV gekomen zijn onder JdJ (kom niet aan dat Schmidt een aantal gehaald heeft, want een trainer haalt geen spelers, want dat doet de TD!).
Daar tegenover staan een aantal spelers, die idd gefaald hebben, maar dat heeft elke TD, zelfs Marc "the Dickpick" Overmars.
Baumgartl/Bruma/Lato/Drommel/Vinicius/Thomas/Romero/Mvogo.
Om er maar een paar te noemen. En zeker iedere TD heeft missers, maar in mijn ogen slaat de balans negatief door. Neemt niet weg dat ik John de Jong een correct persoon vind die wat mij betreft een prima uithangbord is voor PSV. Maar de afgelopen jaren viel het transferbeleid mij tegen.
I
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 05 april 2022 om 09:11:
Offtopic:
Om er maar een paar te noemen. En zeker iedere TD heeft missers, maar in mijn ogen slaat de balans negatief door. Neemt niet weg dat ik John de Jong een correct persoon vind die wat mij betreft een prima uithangbord is voor PSV. Maar de afgelopen jaren viel het transferbeleid mij tegen.
I
Ik vind ook dat de Jong het ondermaats heeft gedaan, maar Romero is toch echt nog gekomen terwijl Brands nog een half jaar de scepter zwaaide. Daarnaast zat Brands ook al een aantal jaar zelfs achter Bruma aan, dus om die alleen aan de Jong toe te wijzen is net iets te kort door de bocht.
Nu zijn de spelers die afgelopen zomer/deze winter gekomen zijn nog altijd niet bepaald allemaal voltreffers (Veerman, Drommel, Vinicius, Propper, Mwene, van Ginkel en Ramalho). Wat mij betreft komt er ook een nieuwe TD, maar dat zie ik Brands niet doen.
Voor wat betreft een goede keeper halen hoorde ik in de NOS Voetbalpodcast gemakkelijk gezegd worden dat er in het buitenland wel even een prima keeper opgepikt moest kunnen worden, maar ontbrak het vervolgens wel aan namen. Het is ook niet voor niks dat Ajax met een volle geldbuidel zelfs afgelopen zomer geen fatsoenlijke nieuwe keeper aan heeft kunnen trekken. Dat zegt iets over de schaarste aan goede beschikbare keepers. Wekelijks kun je in de eredivisie bij minstens de helft van de wedstrijden blunders aanschouwen.
Zoet heeft altijd zn tekortkomingen gehad. Inmiddels ook bij het nietige Spezia vaste bankzitter, dat zegt wel wat. Niet meer aan beginnen.open/sluit de onderstaande quote:psvsupottie.com schreef op 04 april 2022 om 16:09:
Als je, achteraf, ziet hoe weinig vertrouwen er in Zoet was na één minder seizoen... elke keeper daarna was beduidend minder.
Offtopic:
I