Ro Van O
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 3
Reg.: 17 oktober 2018
Favoriete opstelling: geen
Artikel in De Volkskrant https://www.volkskrant.nl/sport/noa-lang-de-nieuwe-attractie-van-psv-mensen-komen-naar-het-stadion-voor-jongens-als-ik~b1f8c559/link
Mijn opinie: Ik houd niet zo van show-mannetjes en publieksprovocateurs bij PSV, die in de eerste plaats voor zichzelf spelen. Als het goed gaat heeft het team er ook wat aan, maar in een mindere periode willen deze lulletjes zich niet in dienst van het elftal stellen. Daar vinden ze zichzelf te groots voor. Dit soort gastjes horen bij Ajax. Maar goed, daar is de trainer voor, om dat aan te pakken.
Dan wat Jan Mulder in het artikel zegt: "In PSV ziet Lang een betere springplank naar de Europese top dan Club Brugge. Mulder met een zucht: ‘Naar PSV gaan, dat is als de trein van Winschoten naar Groningen nemen en dan plotseling uitstappen in Kropswolde. Erg jammer.’". Ik heb Jan Mulder hoog zitten om zijn droge humor en scherpe kritiek, maar soms komt zijn merkwaardige minachting voor PSV bovendrijven. Hij zal wel oud zijn geworden.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 augustus 2023, 15:41:51.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ro Van O schreef op 05 augustus 2023 om 12:26:
Artikel in De Volkskrant https://www.volkskrant.nl/sport/noa-lang-de-nieuwe-attractie-van-psv-mensen-komen-naar-het-stadion-voor-jongens-als-ik~b1f8c559/link
Mijn opinie: Ik houd niet zo van show-mannetjes en publieksprovocateurs bij PSV, die in de eerste plaats voor zichzelf spelen. Als het goed gaat heeft het team er ook wat aan, maar in een mindere periode willen deze lulletjes zich niet in dienst van het team stellen. Daar vinden ze zichzelf te groots voor. Het is wat lang geleden, maar René van der Gijp was er zo een. Maar goed, daar is de trainer voor, om dat aan te pakken.
Dan wat Jan Mulder in het artikel zegt: "In PSV ziet Lang een betere springplank naar de Europese top dan Club Brugge. Mulder met een zucht: ‘Naar PSV gaan, dat is als de trein van Winschoten naar Groningen nemen en dan plotseling uitstappen in Kropswolde. Erg jammer.’". Ik heb Jan Mulder hoog zitten om zijn droge humor en scherpe kritiek, maar soms komt zijn vreemde minachting voor PSV bovendrijven. Hij zal wel oud zijn geworden.
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 13:08:
Van te voren had ik mijn twijfels over hem maar ik ben nu toch blij dat hij bij PSV speelt. Het gif wat we naar mijn inziens misten bij PSV en wat betreft zijn maniertjes, daar weet Bosz wel raad mee.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
In zijn eerste officiele optreden is hij mij goed bevallen met leuke aanvallende impulsen en ook verdedigend verzaakte hij allerminst.
Als je dan in de 80e minuut op de juiste plek staat en de bal onberispelijk binnenschiet vind ik dat hij een uitstekend debuut heeft gemaakt.
Als hij deze lijn weet door te trekken is hij een prima vervanger van Gakpo.
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 05 augustus 2023 om 15:22:
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 13:08:
Van te voren had ik mijn twijfels over hem maar ik ben nu toch blij dat hij bij PSV speelt. Het gif wat we naar mijn inziens misten bij PSV en wat betreft zijn maniertjes, daar weet Bosz wel raad mee.
Ik hoop dat hij z’n gif op een goede manier gaat toevoegen.
Gisteren al z’n eerste compleet onnodige kaart gepakt door zich te laten provoceren door Geertruida. Dom.. daar moet je er niet teveel van krijgen.
Geloof oprecht dat het een goede jongen is, dat toonde hij na de wedstrijd wel (hoe hij met die kids omging). Maar in ‘t veld moet ie wel z’n koppie gaan leren gebruiken.
Van Bommel voegde als speler ook veel gif toe, maar gebruikte wel z’n verstand..
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
open/sluit de onderstaande quote:Casibari schreef op 05 augustus 2023 om 15:12:
Ik hoor Mulder al zingen onder de douche:
“A Lalalala Lang” van Bob Marley. Idee gejat van chromoky)
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
Gaat natuurlijk helemaal nergens over. Had ook mijn bedenkingen maar eerlijk is eerlijk hij is fantastisch begonnen. Dat hij kon voetballen wisten wij al maar als hij deze beleving kan blijven tonen dan zal ik de eerste zijn die zegt dat de bedenkingen geheel onterecht waren! Hopelijk houd hij dit vast - dan kan hij veel moois laten zien.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
mathildelaan
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 48
Reg.: 4 februari 2020
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 17:09:
Gisteren al z’n eerste compleet onnodige kaart gepakt door zich te laten provoceren door Geertruida. Dom.. daar moet je er niet teveel van krijgen.
Geloof oprecht dat het een goede jongen is, dat toonde hij na de wedstrijd wel (hoe hij met die kids omging). Maar in ‘t veld moet ie wel z’n koppie gaan leren gebruiken.
Van Bommel voegde als speler ook veel gif toe, maar gebruikte wel z’n verstand..
Van Bommel kreeg bij zijn terug keer ook veel gele kaarten, ook vaak om een scheet. Komt echt wel goed met Lang, zeker onder Bosz.
open/sluit de onderstaande quote:mathildelaan schreef op 12 augustus 2023 om 13:00:
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 17:09:
Van Bommel kreeg bij zijn terug keer ook veel gele kaarten, ook vaak om een scheet. Komt echt wel goed met Lang, zeker onder Bosz.
Vab Bommel kreeg kaarten omdat hij het niet meer kon belopen.
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 31 augustus 2023 om 14:26:
Vond Noa z’n optreden gisteren wisselend.
Zou graag zien dat hij z’n spel wat eenvoudiger houdt.
Ik denk dat hij daarmee efficiënter gaat zijn en minder balverlies gaat leiden.
Na het eindsignaal zichzelf weer laten provoceren.. suf.. moet ie boven staan..
Uit: Newcastle
Forumreacties: 32
Reg.: 28 augustus 2003
Hij heeft in ieder geval zijn act al klaar voor op het bordes van het stadhuis, lekkere beat Noa!
https://www.youtube.com/watch?v=hBQOy0e-IyQlink
legerjas
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Oost - X
Forumreacties: 291
Reg.: 7 juli 2011
Persoonlijk zie ik liever de manieren van bijv Bakayoko of Saibari, dan die van Noa. Saibari is Marrokaans, dus die zou een accent kunnen hebben, maar hij plaat plat Vlaams. Noa is Nederlands, maar heeft een Marokkaans accent. Ik kan me daar daar niet mee identificeren.
Maar goed, als hij er 25 ballen in jankt hoor je mij niet klagen.