Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Paul Wanner

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Na een periode van aanpassen aan Nederland en speelstijl van Bosz kreeg Paul Wanner de kans om zich te laten zien tegen Fc Volendam en SC Heerenveen.

Dat deed hij op een verdienstelijke wijze.
Ik zie gebeuren dat Veerman deze zomer of al eerder in de winterperiode weggaat bij PSV en zijn opvolger hebben we, naar mijn inziens, onlangs zien spelen.

+3/-0

Mee eens dat hij verdienstelijk zijn opwachting maakte want met zijn basistechniek zit het wel snor maar opvolger van Veerman vind ik een vroege constatering.
Ik heb hem nog niet die passes a la Veerman zien geven,laat staan structureel plus het scorende vermogen.
Maar dat hoeft ook nog niet na twee wedstrijden,wat dat betreft moet je iemand de tijd geven om volledig tot wasdom te komen.
Maar mooi voor hem dat hij zijn minuten heeft gemaakt en gepakt en zullen zien waar toe die ontwikkeling gaat leiden.

+1/-0

Dit is een Tilman inde dop. Misschien wel in het kwadraat. Zagen we in het begin ook niet meteen er aan af bij Tilman. Maar deze heeft altijd de bal aan een touwtje. Altijd de rust. Heel benieuwd als die dadelijk een paar wedstrijden op de goeie plek gaat staan.

+1/-0

Ik ben ook best enthousiast over deze speler, inderdaad wat meer minuten laten maken en ik denk dat we een basisspeler in huis hebben gehaald met Wanner.

+1/-0

Ik heb nog steeds geen beeld van deze jongen. Ik hoop dat hij nu wat serieuze minuten gaat maken nu Saibari even afwezig is. Tuurlijk is er tijd voor aanpassing nodig, maar als er 15 miljoen voor betaald wordt verwacht ik de speler toch al vrij snel kan meedraaien. Was geen aankoop voor jong psv.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Spelers » Paul Wanner