Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Sam Lammers

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ik kon geen topic vinden van onze Sam maar aangezien ie binnen is bij deze

+1/-0

Mooie technische voetballer en een zeer logische aanwinst. Twee being en goed in de combinatie / kleine ruimte. Gezien het feit dat psv - zeker in de ED - veel op de helft blvd. de tegenstander speelt en met Bommel / Til etc veel diepgang heeft een prima aanwinst. Ben er blij mee.

+1/-0

Is het al rond? Heb dacht ik nog geen bevestiging of presentatie gezien?

+1/-0

Ze hebben het druk bij de PR van PSV. Gisteravond Ouaissa, zojuist Santos. Ik verwacht Lammers in de middag (om het een beetje te spreiden).

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 02 september 2026 om 10:43:

Ze hebben het druk bij de PR van PSV. Gisteravond Ouaissa, zojuist Santos. Ik verwacht Lammers in de middag (om het een beetje te spreiden).

2e keuring vindt plaats, dus ik vermoed dat er iets gevonden is en dat de arts/chirurg een 2nd opinion wil.

+1/-0

Dat verhaal van die 2e keuring is allang naar het land der fabels verwezen:

"Doordat nieuws over de uitkomst van de medische keuring lange tijd uitbleef, ontstonden er speculaties dat de spits vanwege zijn fysieke problemen mogelijk niet door de keuring was gekomen. Die speculaties kunnen inmiddels de prullenbak in. Volgens PSV-watcher Rik Elfrink heeft Lammers de medische keuring zonder problemen doorstaan."

Gisteravond is klokslag 22 uur en vanmorgen klokslag 10 uur iemand aangekondigd. Verwacht dat dit vanmiddag/ vanavond ook nog gaat gebeuren met Lammers en Bro Hansen

+1/-0

Ik was eerst sceptisch, maar ik verwacht dat hij het echt goed gaat doen bij ons. Vooral tegen de kleintjes die zich ingraven is hij bruikbaar met zijn behendigheid en techniek. Daarmee kan hij anderen laten scoren.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Spelers » Sam Lammers