Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Noa Lang

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Artikel in De Volkskrant https://www.volkskrant.nl/sport/noa-lang-de-nieuwe-attractie-van-psv-mensen-komen-naar-het-stadion-voor-jongens-als-ik~b1f8c559/link

Mijn opinie: Ik houd niet zo van show-mannetjes en publieksprovocateurs bij PSV, die in de eerste plaats voor zichzelf spelen. Als het goed gaat heeft het team er ook wat aan, maar in een mindere periode willen deze lulletjes zich niet in dienst van het elftal stellen. Daar vinden ze zichzelf te groots voor. Dit soort gastjes horen bij Ajax. Maar goed, daar is de trainer voor, om dat aan te pakken.

Dan wat Jan Mulder in het artikel zegt: "In PSV ziet Lang een betere springplank naar de Europese top dan Club Brugge. Mulder met een zucht: ‘Naar PSV gaan, dat is als de trein van Winschoten naar Groningen nemen en dan plotseling uitstappen in Kropswolde. Erg jammer.’". Ik heb Jan Mulder hoog zitten om zijn droge humor en scherpe kritiek, maar soms komt zijn merkwaardige minachting voor PSV bovendrijven. Hij zal wel oud zijn geworden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 augustus 2023, 15:41:51.

 

+1/-0

Van te voren had ik mijn twijfels over hem maar ik ben nu toch blij dat hij bij PSV speelt. Het gif wat we naar mijn inziens misten bij PSV en wat betreft zijn maniertjes, daar weet Bosz wel raad mee.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ro Van O schreef op 05 augustus 2023 om 12:26:

Artikel in De Volkskrant https://www.volkskrant.nl/sport/noa-lang-de-nieuwe-attractie-van-psv-mensen-komen-naar-het-stadion-voor-jongens-als-ik~b1f8c559/link

Mijn opinie: Ik houd niet zo van show-mannetjes en publieksprovocateurs bij PSV, die in de eerste plaats voor zichzelf spelen. Als het goed gaat heeft het team er ook wat aan, maar in een mindere periode willen deze lulletjes zich niet in dienst van het team stellen. Daar vinden ze zichzelf te groots voor. Het is wat lang geleden, maar René van der Gijp was er zo een. Maar goed, daar is de trainer voor, om dat aan te pakken.

Dan wat Jan Mulder in het artikel zegt: "In PSV ziet Lang een betere springplank naar de Europese top dan Club Brugge. Mulder met een zucht: ‘Naar PSV gaan, dat is als de trein van Winschoten naar Groningen nemen en dan plotseling uitstappen in Kropswolde. Erg jammer.’". Ik heb Jan Mulder hoog zitten om zijn droge humor en scherpe kritiek, maar soms komt zijn vreemde minachting voor PSV bovendrijven. Hij zal wel oud zijn geworden.



Jan Mulder: vlees geworden vergane glorie.

 

+3/-0

Ik hoor Mulder al zingen onder de douche:
“A Lalalala Lang” van Bob Marley. Idee gejat van chromoky)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 13:08:

Van te voren had ik mijn twijfels over hem maar ik ben nu toch blij dat hij bij PSV speelt. Het gif wat we naar mijn inziens misten bij PSV en wat betreft zijn maniertjes, daar weet Bosz wel raad mee.



Ik hoop dat hij z’n gif op een goede manier gaat toevoegen.
Gisteren al z’n eerste compleet onnodige kaart gepakt door zich te laten provoceren door Geertruida. Dom.. daar moet je er niet teveel van krijgen.
Geloof oprecht dat het een goede jongen is, dat toonde hij na de wedstrijd wel (hoe hij met die kids omging). Maar in ‘t veld moet ie wel z’n koppie gaan leren gebruiken.

Van Bommel voegde als speler ook veel gif toe, maar gebruikte wel z’n verstand..

 

+1/-0

In zijn eerste officiele optreden is hij mij goed bevallen met leuke aanvallende impulsen en ook verdedigend verzaakte hij allerminst.
Als je dan in de 80e minuut op de juiste plek staat en de bal onberispelijk binnenschiet vind ik dat hij een uitstekend debuut heeft gemaakt.
Als hij deze lijn weet door te trekken is hij een prima vervanger van Gakpo.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 05 augustus 2023 om 15:22:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 13:08:

Van te voren had ik mijn twijfels over hem maar ik ben nu toch blij dat hij bij PSV speelt. Het gif wat we naar mijn inziens misten bij PSV en wat betreft zijn maniertjes, daar weet Bosz wel raad mee.



Ik hoop dat hij z’n gif op een goede manier gaat toevoegen.
Gisteren al z’n eerste compleet onnodige kaart gepakt door zich te laten provoceren door Geertruida. Dom.. daar moet je er niet teveel van krijgen.
Geloof oprecht dat het een goede jongen is, dat toonde hij na de wedstrijd wel (hoe hij met die kids omging). Maar in ‘t veld moet ie wel z’n koppie gaan leren gebruiken.

Van Bommel voegde als speler ook veel gif toe, maar gebruikte wel z’n verstand..



Van Bommel kreeg bij zijn terug keer ook veel gele kaarten, ook vaak om een scheet. Komt echt wel goed met Lang, zeker onder Bosz.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Casibari schreef op 05 augustus 2023 om 15:12:

Ik hoor Mulder al zingen onder de douche:
“A Lalalala Lang” van Bob Marley. Idee gejat van chromoky)



Is van Inner Circle, volgende week zaterdag te zien op Reggae Sundance.

 

+2/-0

Sommige mensen zijn echt te sneu voor woorden. Zulke ‘fans’ kunnen we missen als kiespijn.

 

+5/-0

Gaat natuurlijk helemaal nergens over. Had ook mijn bedenkingen maar eerlijk is eerlijk hij is fantastisch begonnen. Dat hij kon voetballen wisten wij al maar als hij deze beleving kan blijven tonen dan zal ik de eerste zijn die zegt dat de bedenkingen geheel onterecht waren! Hopelijk houd hij dit vast - dan kan hij veel moois laten zien.

 

+1/-0

Dit is walgelijk inderdaad. Ik snap dat je op het eerste gezicht geen fan bent van de persoon Noa Lang, dat ben ik ook niet. Maar dit slaat helemaal nergens op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 17:09:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 05 augustus 2023 om 15:22:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 13:08:

Van te voren had ik mijn twijfels over hem maar ik ben nu toch blij dat hij bij PSV speelt. Het gif wat we naar mijn inziens misten bij PSV en wat betreft zijn maniertjes, daar weet Bosz wel raad mee.



Ik hoop dat hij z’n gif op een goede manier gaat toevoegen.
Gisteren al z’n eerste compleet onnodige kaart gepakt door zich te laten provoceren door Geertruida. Dom.. daar moet je er niet teveel van krijgen.
Geloof oprecht dat het een goede jongen is, dat toonde hij na de wedstrijd wel (hoe hij met die kids omging). Maar in ‘t veld moet ie wel z’n koppie gaan leren gebruiken.

Van Bommel voegde als speler ook veel gif toe, maar gebruikte wel z’n verstand..



Van Bommel kreeg bij zijn terug keer ook veel gele kaarten, ook vaak om een scheet. Komt echt wel goed met Lang, zeker onder Bosz.



Vab Bommel kreeg kaarten omdat hij het niet meer kon belopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

mathildelaan schreef op 12 augustus 2023 om 13:00:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 17:09:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 05 augustus 2023 om 15:22:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 05 augustus 2023 om 13:08:

Van te voren had ik mijn twijfels over hem maar ik ben nu toch blij dat hij bij PSV speelt. Het gif wat we naar mijn inziens misten bij PSV en wat betreft zijn maniertjes, daar weet Bosz wel raad mee.



Ik hoop dat hij z’n gif op een goede manier gaat toevoegen.
Gisteren al z’n eerste compleet onnodige kaart gepakt door zich te laten provoceren door Geertruida. Dom.. daar moet je er niet teveel van krijgen.
Geloof oprecht dat het een goede jongen is, dat toonde hij na de wedstrijd wel (hoe hij met die kids omging). Maar in ‘t veld moet ie wel z’n koppie gaan leren gebruiken.

Van Bommel voegde als speler ook veel gif toe, maar gebruikte wel z’n verstand..



Van Bommel kreeg bij zijn terug keer ook veel gele kaarten, ook vaak om een scheet. Komt echt wel goed met Lang, zeker onder Bosz.



Vab Bommel kreeg kaarten omdat hij het niet meer kon belopen.



Ja hoor dat was de reden..

 

+2/-0

Wat een grandioze zet van onze TD om Noa te halen … vandaag de enige goede speler en alweer belangrijk (tot nu, in de rust).

 

+3/-0

Vond Noa z’n optreden gisteren wisselend.
Zou graag zien dat hij z’n spel wat eenvoudiger houdt.
Ik denk dat hij daarmee efficiënter gaat zijn en minder balverlies gaat leiden.
Na het eindsignaal zichzelf weer laten provoceren.. suf.. moet ie boven staan..

 

+1/-0

Dat provoceren stoort me ook, maar bijvoorbeeld dat perfect gegeven balletje op Veerman was echt geniaal, juiste snelheid, juiste richting, Veerman legt m vervolgens bij Saibari op het hoofd, 1-0.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 31 augustus 2023 om 14:26:

Vond Noa z’n optreden gisteren wisselend.
Zou graag zien dat hij z’n spel wat eenvoudiger houdt.
Ik denk dat hij daarmee efficiënter gaat zijn en minder balverlies gaat leiden.
Na het eindsignaal zichzelf weer laten provoceren.. suf.. moet ie boven staan..



Je weet wat je binnenhaalt met Noa Lang. Dit soort dingen hoort bij hem, hoe zeer het ook af staat van mijn manier van denken. Hopelijk kan hij, met hulp van het team, dit soort rariteiten tot een minimum beperken.

Ik vind Noa Lang een ontzettende rommelaar, in de goede zin van het woord. Hij is aanwezig, eist de bal op, en probeert altijd iets te doen. En zijn acties zijn niet altijd even gepolijst, op de een of andere manier frommelt hij zich er toch regelmatig langs. Wat dat betreft heeft ie wel wat weg van Suarez, die had vroeger een beetje hetzelfde.

Tot nu toe ben ik zeer te spreken over zijn inbreng in het team. Hij is al beslissend geweest met goals in de JCS en tegen Utrecht en in de andere wedstrijden is hij ook belangrijk met zijn energie en bijdrage aan het spel.

 

+2/-0

Hij heeft in ieder geval zijn act al klaar voor op het bordes van het stadhuis, lekkere beat Noa! :D

https://www.youtube.com/watch?v=hBQOy0e-IyQlink

 

+1/-1

Persoonlijk zie ik liever de manieren van bijv Bakayoko of Saibari, dan die van Noa. Saibari is Marrokaans, dus die zou een accent kunnen hebben, maar hij plaat plat Vlaams. Noa is Nederlands, maar heeft een Marokkaans accent. Ik kan me daar daar niet mee identificeren.

Maar goed, als hij er 25 ballen in jankt hoor je mij niet klagen.

 

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Spelers » Noa Lang