Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] Feyenoord - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Van Bommel zal nu misschien ontslagen worden. Maar kijk dit elftal:

Unnerstall - Dumfries Schwaab Viergever Boscagli - Rosario Ihattaren Guti - Doan Malen Bergwijn

Het is heel erg matig. Maar betere opties zijn er ook niet.

Eigenlijk zijn alleen Malen en Bergwijn PSV nivo. Ihattaren een groot talent die te vroeg gebracht moet worden, Dumfries en Unnerstall zijn redelijk. De rest is hooguit subtop. Bedankt De Jong.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 15 december 2019 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 15 december 2019 om 14:55:

Het is toch godverdomme niet te geloven. Totaal tegen de verhouding in. Tactisch hebben we het juist prima voor elkaar, maar natuurlijk moeten we weer achter komen... En deze keer ligt het niet aan vBommel. We zijn juist de sterkste ploeg tot nu toe. Hopelijk trekken ze dit nog recht, want dit is ECHT zwaar onverdiend.



Geloof je het zelf dat ze dit nog rechttrekken? Dit wordt 4-1 ofzo.



Ik schreef dit bij de 1-0 gast. PSV was toen, en ook daarna nog steeds de betere ploeg. Dit IS onverdiend, dus waarom je het nodig vindt zo'n rottoontje aan te slaan tegen mij weet ik ook niet. Als fan hoop je toch, vooral als je club echt beter speelde over de hele eerste helft gezien, dat je loon naar werken krijgt?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 15 december 2019 om 15:24:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 15 december 2019 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 15 december 2019 om 14:55:

Het is toch godverdomme niet te geloven. Totaal tegen de verhouding in. Tactisch hebben we het juist prima voor elkaar, maar natuurlijk moeten we weer achter komen... En deze keer ligt het niet aan vBommel. We zijn juist de sterkste ploeg tot nu toe. Hopelijk trekken ze dit nog recht, want dit is ECHT zwaar onverdiend.



Geloof je het zelf dat ze dit nog rechttrekken? Dit wordt 4-1 ofzo.



Ik schreef dit bij de 1-0 gast. PSV was toen, en ook daarna nog steeds de betere ploeg. Dit IS onverdiend, dus waarom je het nodig vindt zo'n rottoontje aan te slaan tegen mij weet ik ook niet. Als fan hoop je toch, vooral als je club echt beter speelde over de hele eerste helft gezien, dat je loon naar werken krijgt?



Sorry lieverd, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen. Had niet gezien dat je dit postte bij de 1-0. Uiteraard wensen we het beste voor de club, maar nu ben ik even heel erg gefrustreerd. Nogmaals excuses.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 15 december 2019 om 15:27:

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 15 december 2019 om 15:24:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 15 december 2019 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 15 december 2019 om 14:55:

Het is toch godverdomme niet te geloven. Totaal tegen de verhouding in. Tactisch hebben we het juist prima voor elkaar, maar natuurlijk moeten we weer achter komen... En deze keer ligt het niet aan vBommel. We zijn juist de sterkste ploeg tot nu toe. Hopelijk trekken ze dit nog recht, want dit is ECHT zwaar onverdiend.



Geloof je het zelf dat ze dit nog rechttrekken? Dit wordt 4-1 ofzo.



Ik schreef dit bij de 1-0 gast. PSV was toen, en ook daarna nog steeds de betere ploeg. Dit IS onverdiend, dus waarom je het nodig vindt zo'n rottoontje aan te slaan tegen mij weet ik ook niet. Als fan hoop je toch, vooral als je club echt beter speelde over de hele eerste helft gezien, dat je loon naar werken krijgt?



Sorry lieverd, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen. Had niet gezien dat je dit postte bij de 1-0. Uiteraard wensen we het beste voor de club, maar nu ben ik even heel erg gefrustreerd. Nogmaals excuses.



Ik vergeef het je grif hoor schat, reken maar dat de frustratie hier zeker aanwezig is. Godverdegodverde wat zou ik graag de pootjes van de bergjuis dubbelvouwen. Bij wijze van

 

+1/-0

die handsbal regel zo gauw mogelijk afschaffen, wat een flauwekul!

 

+1/-0

Het is niet een regel, met hands, gewoon een kutbeslissing van de meest irritante rukscheids die er rondloopt. Misschien klinkt er frustratie door 😅.

 

+1/-0

Ach krijg toch gloeiende nakende het stervensty.... Dit is werkelijk waar niet te geloven. Waar zit ik hier naar te kijken? Hoe KAN dit? En dan de hele verdediging van PSV geel geven omdat ze protesteren tegen de meeste zwakzinnige beslissing ooit. En de VAR doet NIETS, HELEMAAL NIETS??!!! Het meest ongeloofwaardige van alles is dat PSV gezien het spelbeeld (ruk aan beide kanten, maar minder ruk van PSV) eigenlijk gewoon moet winnen.. What the f is dit, echt kan er dan ook niets goed gaan in dit ongelooflijke kutland waar je nondeju een betere scheidsrechter in elk cafe vindt na een avond zwaar zuipen.

 

+1/-0

Spelbeeld koop je niks voor. Als je de goals weggeeft en niet scoort, houdt het wel een beetje op.

Dat de VAR niks deed, snap ik. Het is interpretatie van Nijhuis en geen overduidelijke fout.

Maar als je die handsbal van een jaar geleden erbij pakt, van van Beek, dan is het een gotspe dat wij 'm niet kregen en zij wel.

Dit bericht is gewijzigd op 15 december 2019, 16:18:17.

 

+1/-0

En Pereiro heeft weer maar 5 minuten nodig in een topwedstrijd. Wat een beleid toch jongens..

 

+3/-0

idd onbegrijpelijk dat ze die niet vaker laten ballen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 15 december 2019 om 16:06:

Spelbeeld koop je niks voor. Als je de goals weggeeft en niet scoort, houdt het wel een beetje op.

Dat de VAR niks deed, snap ik. Het is interpretatie van Nijhuis en geen overduidelijke fout.

Maar als je die handsbal van een jaar geleden erbij pakt, van van Beek, dan is het een gotspe dat wij 'm niet kregen en zij wel.


Idd en iedereen ook bij langs de lijn vond het een lachertje.
En een ding snap ik niet. Vorige week moest er bij Fortuna bij elk fluitsignaal 5 min naar de var worden gekeken en nu is het in eens klip en klaar.

De var is gewoon samen met Nijhuis een grote schande!!!

 

+2/-0

Je mist gewoon gif om de tegenstander pijn te doen. Feyenoord was zwak, Feyenoord maakte fouten in de opbouw, maar wij profiteren niet. Blaffen wel (een klein beetje) maar bijten niet. Vervolgens een halve kans voor Feyenoord en 1-0. Daarna een terechte penalty en een onterechte penalty en wedstrijd gespeeld. Dit PSV laat alles maar gebeuren. Het zijn een stel mooi weer voetballers waarbij alles vanzelf moet gaan. Ze zijn te beroerd om écht te vechten en om te zeggen "tot hier en niet verder". Alhoewel, ik hoor het ze heel vaak zeggen, maar ik heb op het veld sinds Utrecht uit nog niet 1 keer die mentaliteit gezien.

Voor Van Bommel moet het nu echt klaar zijn en daarnaast moet er een hele dosis winnaarsmentaliteit aan dit slappe zootje worden toegevoegd.

 

+3/-0

Wat een héél raar commentaar Nijenhuis: "Schiet er eerst maar twee in". Hoe kan je dat nou zeggen? Wat heeft dat met een strafschop te maken? Kut VAR kut KNVB en dat heeft niets met ons eigen spel te maken!

 

+2/-0

Die arrogante kwal denkt werkelijk dat heel de wereld om Basje Nijhuis draait. Compleet ongepaste opmerking na een overduidelijk foute beslissing. Enige bescheidenheid zou gepast zijn voor een lullig scheidsrechtertje. Grote jongen voor de camera maar als een klein jochie met kaarten lopen te zwaaien als er aan meneer zijn beslissingen wordt getwijfeld.

VAR wederom om te janken. Niet ingrijpen bij de penalty en de benenbreker van Malacia.

Doet echter niks af aan het resultaat van de wedstrijd. PSV begint goed, geeft het uit handen door persoonlijke fouten en gebrek aan 'over mijn lijk mentaliteit'.

Van Bommel valt vandaag maar 1 ding te verwijten. Niet starten en daarna te laat brengen van Pereiro. De enige spelers die heeft bewezen topwedstrijden te kunnen beslissen.
Wordt vandaag in de steek gelaten door de zogenaamde sleutelspelers.

Bergwijn wederom ondermaats en kansen verprutsend in een echte wedstrijd
Dumfries bij de penalty
Schwaab meermaals slap verdedigend

Tel daarbij op dat Ihattaren totaal niet in de wedstrijd zit en het resultaat is helaas wat het is.

Meest treurige conclusie is nog wel dat het een stuk minder erg is dan wat ik vooraf had verwacht.

 

+1/-0

Psv was onwaarschijnlijk heer en meester tot aan de tegengoal. Maar als je niet speelt om te winnen dwing je het niet af. Vervolgens gebeuren er allemaal domme dingen. Gratis corner van Schwaab,niet aangaan van een kopduel van Boscagli, oliedomme strafschop Dumfries, verstandverbijstering bij Nijhuis en de VAR die een snipperdag had genomen. Toen stond daar opeens een man die al zo vaak heeft bewezen er te staan in topwedstrijden. Die dankzij zijn keuze voor een verkeerde zaakwaarnemer persona non grata is geworden in Eindhoven. De enige veldspeler die zich 4 jaar qua niveau kon meten met de spelers van Atletico. Onze Pereiro maakte een onwaarschijnlijk mooi doelpunt vanmiddag in de kuip en zorgde voor een lichtpunt. Stel deze man op de 2e seizoenshelft!

 

+1/-0

Feyenoord speelde echt ongelooflijk slecht, maar had 2 a 3 individuele acties die het beslissen. Ik vind niet dat van Bommel gelijk had dat PSV goed speelde maar het leek alsof PSV de touwtjes in handen had omdat Feyenoord zo slecht speelde. Wij speelden nog niet eens zo slecht qua veldspel maar het leverde niets op en dat is ook een beetje het probleem wat Ajax nu al een maand heeft.

Boscagli zag er niet goed uit, maar de 1e goal komt op conto van Schwaab als je het mij vraagt. Dumfries maakte een foutje inderdaad omdat Feyenoord die bal gelukkig mee kreeg. De penalty die voor 3-0 zorgde was geen penalty. Feyenoord kon daardoor met 3-0 winnen en een gelijkspel was een betere afspiegeling geweest van de werkelijkheid.

Het uitvallen van Malen is de grootste tegenslag van het weekend. PSV is klaar voor de winterstop en ik ook.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] Feyenoord - PSV