open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 29 oktober 2020 om 21:32:
Inderdaad, 0.0 diepgang en vrijwel nooit aanwezigheid in de 16, ik snap er niks van.. Ga desnoods terug naar het 'countervoetbal' van onder Bommel.
Tegen Vitesse waren er nog veel excuses: 'de scheids' 'corona' 'nieuw systeem'. Zal allemaal wezen, maar zelfs nu staat er nog een middenveld en aanval wat in 'normale' tijden zomaar had kunnen spelen. Alleen 50% van de verdediging is geimproviseerd.
En daar is de 1-0... Wat een pover team is dit. Geen chemie, geen niks. Tijdperk Schmidt is tot nu toe een gigantische deceptie.
El Sombrero
Fan van PSV
Mister PSV
Winnaar Eredivisie klassement PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.029
Reg.: 10 december 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Super Mario schreef op 29 oktober 2020 om 21:34:
Genaaid door de scheids. Slaat nergens op hoe die bal werd genomen. Ligt niet stil, niet de juiste plek.
open/sluit de onderstaande quote:Mikelvb schreef op 29 oktober 2020 om 21:38:
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 29 oktober 2020 om 21:32:
Inderdaad, 0.0 diepgang en vrijwel nooit aanwezigheid in de 16, ik snap er niks van.. Ga desnoods terug naar het 'countervoetbal' van onder Bommel.
Tegen Vitesse waren er nog veel excuses: 'de scheids' 'corona' 'nieuw systeem'. Zal allemaal wezen, maar zelfs nu staat er nog een middenveld en aanval wat in 'normale' tijden zomaar had kunnen spelen. Alleen 50% van de verdediging is geimproviseerd.
En daar is de 1-0... Wat een pover team is dit. Geen chemie, geen niks. Tijdperk Schmidt is tot nu toe een gigantische deceptie.
Dit is toch al jaren het probleem? Goed in counter ja. Maar voetballend op eigen initiatief is het altijd matig. Geen beweging, altijd traag. Daardoor zo simpel te verdedigen.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 29 oktober 2020 om 21:48:
Bal ligt niet stil maar hij staat gewoon te ver voor zijn hok. Grote fout, opnieuw.
1913PSV.
Fan van PSV
Vedette
Winnaar PSV.Supporters.nl Pool 2020/2021
Derde plaats Eredivisie VoVo PSV.Supporters.nl 2020/2021
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2021/2022
Derde plaats PSV.Supporters.nl Pool 2021/2022
Runner-up PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Derde plaats PSV.Supporters.nl Pool 2021/2022
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Forumreacties: 597
Reg.: 27 januari 2010
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 29 oktober 2020 om 21:48:
Bal ligt niet stil maar hij staat gewoon te ver voor zijn hok. Grote fout, opnieuw.
Armada Sur
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 89
Reg.: 14 oktober 2017
open/sluit de onderstaande quote:Armada Sur schreef op 29 oktober 2020 om 22:02:
De heren in de studio kijken naar een heel andere wedstrijd.
Dit bericht is gewijzigd op 29 oktober 2020, 22:22:58.
open/sluit de onderstaande quote:legerjas schreef op 29 oktober 2020 om 22:01:
Inderdaad. Het oogt alsof de spelers geen idee hebben wat ze moeten doen. Alsof ze niet mogen trainen in deze coronatijd.
Ben benieuwd of Schmidt onderscheidend kan zijn met een verandering in tactiek en/of een wissel.
De commentator en in de studio zijn ies positiever als mij merk ik haha.
El Sombrero
Fan van PSV
Mister PSV
Winnaar Eredivisie klassement PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.029
Reg.: 10 december 2003
open/sluit de onderstaande quote:fido dido schreef op 29 oktober 2020 om 22:47:
Dit kan toch niet waar zijn. Beste man van het veld wisselen. Mentaliteit van lik me vestje, en die belachelijke voorzetten vanaf de zijkant. Echt, dit is niet om aan te gluren. Wat een collectieve wanprestatie. Niet te doen.
Super Mario
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 73
Reg.: 18 oktober 2020
Super Mario
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 73
Reg.: 18 oktober 2020
open/sluit de onderstaande quote:El-Mik schreef op 29 oktober 2020 om 22:04:
open/sluit de onderstaande quote:Armada Sur schreef op 29 oktober 2020 om 22:02:
Ihattaren speelt fantastisch volgens hun.
Ik zag alleen slechte passes, zoals altijd, en een zwak schotje over de grond van 30 meter.
Madueke is de beste PSV'er.
open/sluit de onderstaande quote:Super Mario schreef op 29 oktober 2020 om 23:06:
open/sluit de onderstaande quote:El-Mik schreef op 29 oktober 2020 om 22:04:
Ihattaren speelt fantastisch volgens hun.
Ik zag alleen slechte passes, zoals altijd, en een zwak schotje over de grond van 30 meter.
Madueke is de beste PSV'er.
Het ligt een beetje aan je referentiekader, maar ik had deze wedstrijd voor het eerst dit seizoen weer een beetje de oude-Mo-vibes. Paar heerlijke aannames en balletjes, wisselwerking met Götze loopt goed. Niet alles ging goed, soms was het wat nonchalant, maar vergeleken met afgelopen weken was het zeer aangenaam vandaag. Afgelopen weken was het vooral ergeren aan Mo.
Oh, en ik vond Hendrix vandaag eigenlijk wel de beste aan PSV zijde.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] Omonia Nicosia - PSV