Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] PAOK Saloniki - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Tsja, je kan wel janken over Rosario, maar ondertussen staat het elftal een prima pot te spelen. Helemaal niets weggegeven, Teze, Rosario en Sangaré beresterk.
Verder weinig spectaculair (al zitten er af en toe wel leuke versnellinkjes in), maar wel gewoon oer- en oerdegelijk. En dat is in deze tijd al meer dan ik had verwacht.

Met deze mindset de tweede helft in nu. Dan moet het goed komen.

 

+2/-0

Ik zie een stel knechten die kopmannen hebben, en vorig jaar waren het knechten die kopmannen moesten zijn. Dat is het verschil.

Die Sangare en Gotze zijn zo goed, hoezo spelen die in godsnaam hier? :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 05 november 2020 om 19:53:

Helemaal niets weggegeven




Right

 

+1/-0

Jezus Christus, wat een gepruts.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El-Mik schreef op 05 november 2020 om 20:07:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 05 november 2020 om 19:53:

Helemaal niets weggegeven




Right



Ja, nabeschouwen is altijd makkelijker dan voorbeschouwen. :D

Wat een gepruts. Jezus, 3-1 zelfs. Flashbacks naar vorig jaar toen we bijna geplaatst waren. Hoe ken dit nou weer joh?!

 

+1/-0

Dat was het voor vanavond. Schandalig.

 

+1/-0

Gelukkig kunnen ze voorsprong lekker verdedigen...........ongelooflelijk

 

+1/-0

Wat hebben die Grieken in de thee gedaan in de rust? We staan iig weer met beide benen op de grond en Schmidt heeft werk aan de winkel!!

 

+1/-0

echt... HOE DAN? Nondeju!

Wederom na rust een compleet lamloos elftal! Wat doen ze toch in de kleedkamer???

 

+1/-0

Het was de eerste helft ook heel weinig. Maar daar stond een elftal tegenover dat er ook geen zin in had.

 

+1/-0

Puur mentaliteitskwestie :huh

 

+1/-0

gvd wat kut bras

 

+1/-0

En dat is vier. Wat een schande.

Missen we toch Rosario ;)

(En Unnerstall had deze gehad)

 

+1/-0

Wat een schandelijk optreden, denk dat ik in 20 jaar fan weinig wedstrijden als dit heb meegemaakt. Na 3 verliespartijen in 4 wedstrijden en 2 nipte overwinningen op Emmen en Fortuna thuis kunnen we toch spreken van crisis met een hoofdletter C. Sorry, maar heb er geen andere woorden voor.

 

+1/-0

Heb hem uitgezet, deze bende wil ik gewoon niet meer zien.
Lees het morgen wel in de krant.

 

+1/-0

Gewoon hop duiters naar huis, gewoon clubman aan het stuur. Toon opzouten de jong eruit.
Opkutten met die luie flikkers

 

+1/-3

Ongelukkige gelijkmaker die de tegenstander in het zadel helpt en daarna persoonlijke fout op persoonlijke fout met goals tot gevolg. Waar zit ik naar te kijken zeg...

 

+1/-0

Doelsaldo ook geheel naar de klote - dat scheelt (nog) een punt. Ai ai

 

+1/-0

Wat een schrijnend verval deze 2e helft. Ik begrijp dit helemaal niet. PSV leek een stijgende lijn te hebben maar het is heel broos. Schandalige achterstand. Het valt in de wedstrijden erna natuurlijk nog wel te repareren.

 

+1/-0

PAOK speelt in de 2e helft niet meer zo lamlendig, dat is het verschil. En PSV dacht het op hetzelfde dooie gemak als in de 1e helft te kunnen klaren.

Bij de 1-1 kun je nog spreken van pech, de 2-1 is een persoonlijke fout en daarna word je 2x geklopt in de omschakeling waar de laatste keer uiteraard ook dom balverlies van Mauro aan vooraf ging.

PSV brengt voetballend weinig tot niets. In de eerste helft had het gewoon 0-2 moeten staan na die kans voor Zahavi. Dan was het geloof van die Grieken gebroken geweest.

We wachten na de thuiswedstrijd tegen Sporting inmiddels al meer dan een jaar op een zege in een wedstrijd tegen een "beter dan gemiddelde" tegenstander.

Ik was na de afgelopen weken voorzichtig positief geworden, maar deze wedstrijd laat zien dat we nog helemaal nergens zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] PAOK Saloniki - PSV