Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [CL] PSV - Galatasaray \'21-07-2021\' - 21:00

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ook de wedstrijd voor morgen wordt spannend. De Turken kiezen voor de counter en PSV heeft in zijn sterkste opstelling maar 45 minuten samengespeeld door de vele wisselingen in de oefenwedstrijden. Verder doemt toch ook weer het vreemde verschijnsel van vorig seizoen op dat ze regelmatig maar 1 helft echt goed spelen... Benieuwd of dit lek nu boven is.

Dit bericht is gewijzigd op 20 juli 2021, 14:02:55.

 

+1/-0

Je moet de eerste helft scoren, of maybe zelfs 2x, om echt comfortabel te zijn. Ik verwacht dat ze er echt op klappen en dat ie binnen 20 minuten in het mandje ligt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 juli 2021 om 10:10:

Ze spelen in het stadion van Basaksehir, waar maximaal 17000 mensen in kunnen. Normaal gesproken zal de capaciteit een stuk minder zijn vanwege de coronamaatregelen. Anderhalve meter afstand van elkaar en constant een mondkapje dragen. Ik kijk er alleen niet raar van op als het gewoon volle bak is daar.


Scheelt wel een stuk tegenover de bijna 55.000 die er normaal zitten vol/niet vol :B

Deze selectie zou in principe sterk genoeg moeten zijn om het tweeluik met Galatasaray te overwinnen. Zeker indien PSV echt Champions League wil spelen -iets dat is uitgesproken- mogen er (mede gezien de al geariveerde versterkingen) geen enkele excuses gelden-.

Alles zal afhangen van de vorm van de dag, gezien beide ploegen op papier redelijk gewaagd zijn aan elkaar.

 

+1/-0

1 kaart te koop voor PSV-Galatasaray
OOST-tribune
Sfeervak X
€25,-

 

+0/-0

Galatasaray is niet erg sterk nu, ik ga er vanuit dat we doorgaan. Ook de volgende ronde zou nog moeten kunnen, als Dumfries en Malen er weer zijn, of er goede vervangers zijn gehaald. De laatste ronde zal lastig worden.

 

+1/-0

Waar kun je vanavond de westrijd live zien op scherm / tv in een café of terras in eindhoven, zonder corona test?

 

+1/-0

Beste mede-PSV-supporters,

Helaas is er vanavond iets tussendoor gekomen en kan ik vanavond de wedstrijd niet bezoeken.
Daarom bied ik mijn kaartje op de Oost-tribune (beneden) ter verkoop aan, tegen de normale aankoopprijs van € 20,-

Ik bied het hier aan, in de hoop dat het kaartje gewoon verkocht wordt aan een supporter van onze eigen club.
Ben je geïnteresseerd, dan zie ik graag je privé bericht tegemoet.

M.v.g.
PSV-supporter uit Beek en Donk


----

Update: kaartje is inmiddels verkocht. Iedereen een mooie wedstrijd gewenst!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 juli 2021, 11:10:11.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

b.vdlinden schreef op 21 juli 2021 om 10:09:

Waar kun je vanavond de westrijd live zien op scherm / tv in een café of terras in eindhoven, zonder corona test?


Ik denk eerlijk gezegd dat dat nergens kan vanwege de corona regels. Maar je zou even kunnen bellen naar bijvoorbeeld Underdog Café of At the Movies.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 21 juli 2021 om 10:59:

open/sluit de onderstaande quote:

b.vdlinden schreef op 21 juli 2021 om 10:09:

Waar kun je vanavond de westrijd live zien op scherm / tv in een café of terras in eindhoven, zonder corona test?


Ik denk eerlijk gezegd dat dat nergens kan vanwege de corona regels. Maar je zou even kunnen bellen naar bijvoorbeeld Underdog Café of At the Movies.



Thanks voor je reactie!

 

+1/-0

Er mag nog 3 weken geen entertainment in de kroegen.

Ik kijk er wel echt naar uit. Volgens mij komt het enkel op RTL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 21 juli 2021 om 11:14:

Er mag nog 3 weken geen entertainment in de kroegen.

Ik kijk er wel echt naar uit. Volgens mij komt het enkel op RTL.


Volgens tvgids.nl op RTL7 inderdaad.

 

+1/-0

Zoals verwacht heeft Galatasaray niet veel kwaliteit. Als je met Babel in de spits speelt.

Tot nu toe is Madueke weer de uitblinker. Die Ramalho zou wel eens de nieuwe smaakmaker kunnen worden. En ben misschien een uitzondering, maar Vertessen bevalt me eigenlijk ook wel. Handig om erbij te hebben. Zoals bekend moet je ook spelers hebben die er altijd voor gaan. Jammer dat hij niet iets meer talent voor de goal heeft. Sangare vind ik weer vrij slorig spelen, ik zie liever Propper.

 

+2/-0

Gezien de tegenstand zou je het vanavond eigenlijk af moeten maken.

 

+1/-0

Zahavi is natuurlijk ook goed bezig, meestal in belangrijke wedstrijden. Was al vorig jaar duidelijk, die moet je als diepste spits opstellen. Met Malen liep een stuk minder.

Desondanks moet er als Malen wordt verkocht wel nog een aanvaller bij.

 

+1/-0

Uitstekend. Nu hopen op Celtic en dan kun je met een schuin oog gaan kijken naar de playoff.

 

+1/-0

Propper is echt een verademing. Bel loopt zoveel makkelijker met hem in de ploeg + is lekker balvast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 21 juli 2021 om 22:55:

Propper is echt een verademing. Bel loopt zoveel makkelijker met hem in de ploeg + is lekker balvast.



Ik heb het idee dat het nu óf Marco óf Davy is die speelt. Dan kies is voor Marco.

Maar dat is wel een verschil met vorig seizoen. Nu wissel je 2 keer en breng je Propper en Gakpo. Vorig seizoen stond Rosario in de basis.

 

+1/-0

Mij viel echt in de voorbereiding en deze wedstrijd op hoeveel stappen vooruit sangare heeft gemaakt.

Vond hem begin vorig seizoen maar een matige houten klaas op het middenveld, bij wie elke bal van zijn schoen af sprong, het zag er echt niet uit. je vroeg je af wat ze in die jongen zagen want hij leek totaal niet te kunnen voetballen.

Maar hij blijkt ondertussen meer dan prima te kunnen voetballen.
Hij viel me echt op, ik weet dat iemand die er 3 intrapt en een prachtige assist de man van de wedstrijd is maar ik heb echt en meer genoten van Sangare. goede onderscheppingen, goede pases prima gespeeld.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 21 juli 2021 om 23:07:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 21 juli 2021 om 22:55:

Propper is echt een verademing. Bel loopt zoveel makkelijker met hem in de ploeg + is lekker balvast.



Ik heb het idee dat het nu óf Marco óf Davy is die speelt. Dan kies is voor Marco.

Maar dat is wel een verschil met vorig seizoen. Nu wissel je 2 keer en breng je Propper en Gakpo. Vorig seizoen stond Rosario in de basis.



Jij hebt gelijk in dit systeem met deze trainer us het hoogstwaarschijnlijk ‘of’

Persoonlijk zie ik dan liever Propper maar begrijp een keuze voor een Ginkel in goede doen ook wel.

In een iets ander systeem met Sangare als slot en Gotze als 10 zouden ze samen kunnen spelen, ook mooi.

Madueke zou dab in de spits komen te staan. Speelde gisteren heel goed. Bang dat daar nog een grote club met veel geld voor kont rammelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 21 juli 2021 om 22:52:

Uitstekend. Nu hopen op Celtic en dan kun je met een schuin oog gaan kijken naar de playoff.



Is Celtic zoveel minder dan vroeger? Want ik zou dat nooit een zekerheidje hebben genoemd, 10 jaar terug.

Goede wedstrijd, al wordt e.e.a. verbloemd door 3 blunders van de tegenstander. De manier waarop PSV echter de baas op het veld was, was indrukwekkend.

Jammer van die supporters die het nodig vonden de Turkse fans het stadion uit te jagen. Laat die lui gewoon hun 2-1 vieren. Had je erboven gestaan, had je met de 5-1 je sportieve wraak gehad. Nu heb je geweld gebruikt, omdat je je liet opfokken door wat juichgeluiden en liedjes. Bah.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [CL] PSV - Galatasaray \'21-07-2021\' - 21:00