Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2025 - 2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Na gisteren toch maar de behoefte om een topic over dit CL seizoen te openen :B

Gezien onze op papier loodzware loting vooraf, en meteen beginnen met een nederlaag in de 'must-win' wedstrijd tegen Union SG, was ik er toen al van overtuigd dat ons CL seizoen er na 8 wedstrijden voor 100% zeker op zou zitten.
Dat gevoel werd niet minder na het gelijke spel bij Leverkusen. We speelden daar prima, maar om het verlies tegen Union ergens goed te maken, hielp een puntje hier ook nog niet direct.

Na de fantastische wedstrijd tegen Napoli gisteren, is de zon toch weer wat gaan schijnen. Niet dat we weg naar de tussenronde nu plots helemaal open ligt, maar we doen in ieder geval weer een beetje mee.

Ik ga er vanuit dat we 11 punten moeten halen (vorig jaar gingen 3 van de 4 ploegen met 11 punten door naar de tussenronde). Dus er zullen nog 7 punten bij moeten komen. Wat staat ons nog te wachten:
- Olympiakos uit: gezien ons puntenaantal en overig programma, is dit toch echt een must-win, waar we 3 punten zullen moeten gaan halen.
- Liverpool uit: Ik ga er vanuit dat we deze 'gewoon' verliezen. Liverpool draait nu alles behalve goed, maar de wedstrijd is pas over een maand, op Anfield, tegen een ploeg die kwalitatief zo veel borgt.
- Atletico thuis: Hier zullen we minimaal 1 punt moeten halen, het liefst 3. Atletico is natuurlijk ook een topploeg, maar ook niet helemaal de schier onverslaanbare ploeg van een aantal jaren terug. Daarnaast is dit voor ons een thuiswedstrijd, waarin, als we top zijn, tegen weinig ploegen kansloos zijn.
- Newcastle uit: Ik ga er vanuit dat we hier puntloos vertrekken. Meer kwaliteit dan bij ons, een ploeg die zich op CL niveau ook eindelijk wil manifesteren, en waarschijnlijk op dat moment nog niet zeker van top 8. Dus die gaan onze wedstrijd aanvliegen om dat veilig te willen stellen.
- Bayern Munchen thuis: Als we tegen Atletico 3 punten hadden gehaald, zou een puntje hier genoeg kunnen zijn. Als we gelijk zouden spelen tegen Atletico, dan zullen die 3 punten moeten zijn. Maar dat hoeft niet onmogelijk te zijn. Het zou zomaar kunnen zijn dat Bayern tzt al volledig zeker is van top 8, en met een B-team naar Eindhoven komen. Zie Liverpool scenario afgelopen seizoen.

Maar goed, allemaal leuk en aardig, als we niet winnen bij Olympiakos, kan deze hele analyse/verwachting direct de prullenbak in. Dus laten we eerst maar eens kijken of we daar kunnen winnen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Petrovic schreef op 22 oktober 2025 om 12:46:

Na gisteren toch maar de behoefte om een topic over dit CL seizoen te openen :B

Gezien onze op papier loodzware loting vooraf, en meteen beginnen met een nederlaag in de 'must-win' wedstrijd tegen Union SG, was ik er toen al van overtuigd dat ons CL seizoen er na 8 wedstrijden voor 100% zeker op zou zitten.
Dat gevoel werd niet minder na het gelijke spel bij Leverkusen. We speelden daar prima, maar om het verlies tegen Union ergens goed te maken, hielp een puntje hier ook nog niet direct.

Na de fantastische wedstrijd tegen Napoli gisteren, is de zon toch weer wat gaan schijnen. Niet dat we weg naar de tussenronde nu plots helemaal open ligt, maar we doen in ieder geval weer een beetje mee.

Ik ga er vanuit dat we 11 punten moeten halen (vorig jaar gingen 3 van de 4 ploegen met 11 punten door naar de tussenronde). Dus er zullen nog 7 punten bij moeten komen. Wat staat ons nog te wachten:
- Olympiakos uit: gezien ons puntenaantal en overig programma, is dit toch echt een must-win, waar we 3 punten zullen moeten gaan halen.
- Liverpool uit: Ik ga er vanuit dat we deze 'gewoon' verliezen. Liverpool draait nu alles behalve goed, maar de wedstrijd is pas over een maand, op Anfield, tegen een ploeg die kwalitatief zo veel borgt.
- Atletico thuis: Hier zullen we minimaal 1 punt moeten halen, het liefst 3. Atletico is natuurlijk ook een topploeg, maar ook niet helemaal de schier onverslaanbare ploeg van een aantal jaren terug. Daarnaast is dit voor ons een thuiswedstrijd, waarin, als we top zijn, tegen weinig ploegen kansloos zijn.
- Newcastle uit: Ik ga er vanuit dat we hier puntloos vertrekken. Meer kwaliteit dan bij ons, een ploeg die zich op CL niveau ook eindelijk wil manifesteren, en waarschijnlijk op dat moment nog niet zeker van top 8. Dus die gaan onze wedstrijd aanvliegen om dat veilig te willen stellen.
- Bayern Munchen thuis: Als we tegen Atletico 3 punten hadden gehaald, zou een puntje hier genoeg kunnen zijn. Als we gelijk zouden spelen tegen Atletico, dan zullen die 3 punten moeten zijn. Maar dat hoeft niet onmogelijk te zijn. Het zou zomaar kunnen zijn dat Bayern tzt al volledig zeker is van top 8, en met een B-team naar Eindhoven komen. Zie Liverpool scenario afgelopen seizoen.

Maar goed, allemaal leuk en aardig, als we niet winnen bij Olympiakos, kan deze hele analyse/verwachting direct de prullenbak in. Dus laten we eerst maar eens kijken of we daar kunnen winnen.

Ik ben gek op koffiedik kijken doe even mee. Altijd leuk om in januari terug te kijken en zien hoeveel er terecht is gekomen van onze voorspellingen.

Op voorhand had ik ons na 4 wedstrijden ingeschat op 4 punten; 3 tegen Union, 0 in Leverkusen en 1 tegen Napoli. Enfin, wat dat betreft op schema.

Dan het resterende programma:
- Olympiacos uit; een must-win-game. Ik zie het als een zware wedstrijd, die wij wel gaan winnen met 2-3;
- Liverpool FC uit; meestal is dit een regelmatige nederlaag en ook ditmaal voorzie ik een 2-0;
- Atléti thuis; gezien de nederlaag tegen USG wederom een must-win-game. Met het publiek erachter zie ik ons deze winnen met 3-2. Ook omdat Atléti inderdaad een klein jasje uit gedaan heeft en minder solide oogt dan voorheen;
- Newcastle uit; deze vind ik onvoorspelbaar, eentje a la Napoli thuis. Het kan vriezen het kan dooien. Tegenstander zal gebrand zijn. Hier is het zaak compact te spelen en te sprokkelen wat er te sprokkelen valt;
- Bayern thuis; Duitsers sparen zich nooit, ook niet als ze na 7 potjes 21 uit 21 gehaald hebben. Normaliter is dit een nederlaag. Feyenoord had vorig jaar het geluk aan haar zijde dat wij gisteren tegen Napoli hadden en speelde die pot de wedstrijd van hun seizoen. ONS PSV zal dat dit seizoen minimaal nog een keer moeten overdoen om de tussenronde te kunnen halen.

Het LIJKT erop dat de Europese topteams in deze editie wat minder fouten maken, waardoor het niet uit te sluiten valt dat 10 punten in deze editie genoeg blijkt te zijn voor een plaatsje bij de eerste 24. Wat dat betreft betekende de 6-2 van gisteren dat wij eigenlijk 4 punten gepakt hebben tegen Napoli. Het doelsaldo is immers opgepimpt van -2 naar +2.

Lang verhaal kort: bij winst tegen de Grieken zitten wij sowieso tot en met speeldag 8 vol in competitie en zijn wij up-and-running voor een plaatsje in de tussenronde. Deze zouden wij dan eigenlijk thuis tegen Atléti min of meer veilig moeten (kunnen) stellen. Maar dan moet het Zwitsers uurwerk weer net zo nauwkeurig tikken als het gisterenavond deed. Want het was een magisch klokje gisteren!

+1/-0

Duitsers sparen zich misschien niet. Maar toch kan het helpen als ze 'er al zijn'. Ze spelen in januari iedere week een dubbel programma. Dus een speler met een pijntje zal misschien net iets eerder een keertje aan de kant worden gehouden. En ook als voetballer weet je, dat als het niet hoeft met het mes tussen de tanden, dat je dan toch onbewust een paar procentjes minder bent. Ook voor Duitsers geldt dat :D
Maar dat is nog ver weg. Nog maar niet te veel mee bezig zijn.

Ook interessant vind ik althans, maar ook weer nietszeggend, de voorspellingen van Opta.
Volgens hun huidige prognostiek gaan we op 8,97 punten eindigen, en op een 22e plaats eindigen. Dit bewijst al meteen dat deze statistische voorspellingen deels op lucht zijn gebaseerd, want met 9 punten ga je simpelweg niet door. Zij voorspellen namelijk obv verleden, teamsterktes, etc. Hierdoor worden verrassingen niet meegenomen. Maar die heb je altijd er tussen zitten (waardoor een aantal middenmotors met name meer punten zal halen dan verwacht).
Maar goed, hun voorspelling is wel consistent, dus overal zijn verrassingen niet meegenomen, dus men denkt op basis van huidige stand en programma dat PSV alsnog net bij de best 24 gaat eindigen (met een percentage van 58,36%).
Laten we eens zien hoe zich dat ontwikkelt...

+1/-0

Petrovic schreef op 23 oktober 2025 om 09:14:

Duitsers sparen zich misschien niet. Maar toch kan het helpen als ze 'er al zijn'. Ze spelen in januari iedere week een dubbel programma. Dus een speler met een pijntje zal misschien net iets eerder een keertje aan de kant worden gehouden. En ook als voetballer weet je, dat als het niet hoeft met het mes tussen de tanden, dat je dan toch onbewust een paar procentjes minder bent. Ook voor Duitsers geldt dat :D
Maar dat is nog ver weg. Nog maar niet te veel mee bezig zijn.

Ook interessant vind ik althans, maar ook weer nietszeggend, de voorspellingen van Opta.
Volgens hun huidige prognostiek gaan we op 8,97 punten eindigen, en op een 22e plaats eindigen. Dit bewijst al meteen dat deze statistische voorspellingen deels op lucht zijn gebaseerd, want met 9 punten ga je simpelweg niet door. Zij voorspellen namelijk obv verleden, teamsterktes, etc. Hierdoor worden verrassingen niet meegenomen. Maar die heb je altijd er tussen zitten (waardoor een aantal middenmotors met name meer punten zal halen dan verwacht).
Maar goed, hun voorspelling is wel consistent, dus overal zijn verrassingen niet meegenomen, dus men denkt op basis van huidige stand en programma dat PSV alsnog net bij de best 24 gaat eindigen (met een percentage van 58,36%).
Laten we eens zien hoe zich dat ontwikkelt...

Vorig seizoen hadden wij als PSV zijnde "last" van clubs als City en PSG, die normaliter veel meer punten hebben en niet bij ons in de buurt zouden moeten staan. In de huidige CL-editie lijkt het erop dat de topclubs hun wedstrijden vaker en eenvoudiger winnen, waardoor veel andere teams dus minder punten pakken. Dat is met name goed nieuws voor teams die net wel, net niet eindigen rond plek 24.

Verder heb ik de stand van vorig seizoen bekeken en toen hadden maar liefst zeven teams na 3 speeldagen nog helemaal geen punten. Dat is dit seizoen anders, maar te verklaren omdat veel laag ingeschaalde teams als Kairat, Pafos enz enz elkaar al ontmoet hebben.

Voor wat betreft PSV; in Griekenland winnen en je bent sowieso tot en met januari vol aan het strijden om door te kunnen gaan. Ik schat in dat 10 punten genoeg is, mits het doelsaldo enigszins op orde is!

+1/-0

Verder is ook dit leuk om te volgen: https://coefficienten.nl/wereld-kampioenschap-clubs-2029/link

Deze ranglijst geeft de clubs weer die in 2029 mee zouden mogen doen aan het WK voor clubteams. En virtueel staat ONS PSV daar nu ook tussen!

Wereld Kampioenschap Clubs 2029
Vanaf het seizoen ’24/’25 vindt er geen jaarlijks WK voor clubs meer plaats. Daarvoor heeft de FIFA een vierjaarlijks toernooi in het leven geroepen die de jaarlijkse variant vervangt. Aan dit nieuwe WK doen 32 clubs mee waarvan 12 afkomstig uit Europa. Om te bepalen wie hieraan mee mogen doen geldt een afzonderlijke coëfficiëntenranglijst waarop alleen punten behaald in de Champions League gelden en een andere puntentelling wordt gehanteerd. Verdere uitleg staat onder de ranglijst.

Club Totaal 27/28 26/27 25/26 24/25 Extra
1

🇮🇹 Internazionale 60.000 0.000 0.000 12.000 48.000
Q

🇫🇷 PSG 55.000 0.000 0.000 12.000 43.000 Winnaar 24/25
3

Engeland Arsenal 53.000 0.000 0.000 12.000 41.000
4

🇪🇸 FC Barcelona 50.000 0.000 0.000 9.000 41.000
5

🇩🇪 Bayern München 43.000 0.000 0.000 12.000 31.000
6

🇩🇪 Dortmund 41.000 0.000 0.000 10.000 31.000
7

🇪🇸 Real Madrid 39.000 0.000 0.000 12.000 27.000
8

Engeland Liverpool FC 39.000 0.000 0.000 9.000 30.000
9

🇳🇱 PSV 28.000 0.000 0.000 7.000 21.000
10

🇮🇹 Atalanta 25.000 0.000 0.000 7.000 18.000
11

🇫🇷 Lille OSC 23.000 0.000 0.000 0.000 23.000
12

🇧🇪 Club Brugge 23.000 0.000 0.000 6.000 17.000
13

🇵🇹 Sporting Portugal 23.000 0.000 0.000 9.000 14.000
14

🇵🇹 SL Benfica 22.000 0.000 0.000 3.000 19.000
15

🇳🇱 Feyenoord 19.000 0.000 0.000 0.000 19.000
16

Schotland Celtic FC 15.000 0.000 0.000 0.000 15.000
17

🇭🇷 Dinamo Zagreb 14.000 0.000 0.000 0.000 14.000
18

🇺🇦 Shakhtar Donetsk 10.000 0.000 0.000 0.000 10.000

+1/-0

SouBavaria schreef op 24 oktober 2025 om 10:07:

Voor wat betreft PSV; in Griekenland winnen en je bent sowieso tot en met januari vol aan het strijden om door te kunnen gaan. Ik schat in dat 10 punten genoeg is, mits het doelsaldo enigszins op orde is!

Mee eens. Ik begreep echter dat de kans dat we op een B-team van Bayern kunnen rekenen (net als afgelopen seizoen Liverpool) dit jaar een stukje kleiner is. Afgelopen seizoen maakte het niet uit of je nu 1e of 8e in de league phase was geeindigd. Deze gingen gemixt de pot in voor de loting voor de achtste finales, zonder enig onderling voordeel.
Ik begreep dat de regels dit jaar iets zijn aangepast. De nummers 1 en 2 van de League phase zouden tot de finale een extra voordeeltje hebben dat ze de returnwedstrijd altijd thuis spelen. Als dat inderdaad zo is (ik heb de regels er niet op nagelezen), dan hebben ploegen als Bayern (mits ze tzt hier nog reëel kans op hebben) een extra reden hebben om de laatste wedstrijd ook serieus aan te pakken.

+2/-0

Vorig jaar waren er toch ook steeds koppeltjes van 2 ploegen? Het maakte dus niet uit of je 1e of 2e werd, maar de nummer 3 kent een ander pad naar de finale. Uiteindelijk bleek, mede door het laag eindigen van Man City en PSG, dat het niet zoveel uitmaakte waar je uiteindelijk op de ranglijst eindigde. Maar volgens mij kan Bayern, als het voor speeldag 8 al zeker is van de 1e of 2e plaats, nog steeds met een B-team aantreden. Net als Liverpool vorig jaar.

+1/-0

BasArnhem schreef op 24 oktober 2025 om 14:24:

Vorig jaar waren er toch ook steeds koppeltjes van 2 ploegen? Het maakte dus niet uit of je 1e of 2e werd, maar de nummer 3 kent een ander pad naar de finale. Uiteindelijk bleek, mede door het laag eindigen van Man City en PSG, dat het niet zoveel uitmaakte waar je uiteindelijk op de ranglijst eindigde. Maar volgens mij kan Bayern, als het voor speeldag 8 al zeker is van de 1e of 2e plaats, nog steeds met een B-team aantreden. Net als Liverpool vorig jaar.

Klopt! En wat DAT lastig maakt is dat zij nu nog uit gaan aantreden tegen zowel PSG als Arsenal.

Maar laten wij wel wezen; wij vegen Napoli en Juventus; Feyenoord vernederde Bayern vorig jaar al en de Eagles pakken Villa. Als we met een plan komen en tegenstanders die zelf gewend zijn de bal te hebben, met als mooi voorbeeld Kevin Debruyne, kunnen dwingen om zelf achter de bal aan te lopen....dan kunnen wij zeker in Eindhoven echt alles en iedereen verslaan.

+1/-0

Zal nog niet meevallen om door te gaan. Alle vier de ploegen die we gehad hebben staan onder ons. En we spelen nog tegen de huidige nummers 1, 6, 11 en 14.🤔
Maar hopen op het B team scenario dan.

+1/-0

Hendrikus schreef op 05 november 2025 om 11:00:

Zal nog niet meevallen om door te gaan. Alle vier de ploegen die we gehad hebben staan onder ons. En we spelen nog tegen de huidige nummers 1, 6, 11 en 14.🤔
Maar hopen op het B team scenario dan.

Die standen zeggen niet zoveel op dit moment.
Napoli staat mede onder PSV door de uitslag in Eindhoven. In de tussentijd staat Napoli na 10 potjes 'gewoon' bovenaan in Italie. Het feit dat ze nu onder PSV staan maakt ze niet ineens koekenbakkers.

+1/-0

Napoli staat mede onder PSV door de uitslag in Eindhoven. In de tussentijd staat Napoli na 10 potjes 'gewoon' bovenaan in Italie. Het feit dat ze nu onder PSV staan maakt ze niet ineens koekenbakkers.

Klopt maar de ploegen die wel een resultaat gehaald hebben tegen ons staan dus ook onder ons en dat zegt al veel meer.
Leverkusen pas twee puntjes waarvan één tegen ons.
Olympiakos pas twee puntjes waarvan één tegen ons.
Union pas drie puntjes, alledrie tegen ons.

+2/-0

Klopt maar de ploegen die wel een resultaat gehaald hebben tegen ons staan dus ook onder ons en dat zegt al veel meer.
Leverkusen pas twee puntjes waarvan één tegen ons.
Olympiakos pas twee puntjes waarvan één tegen ons.
Union pas drie puntjes, alledrie tegen ons.

Ik ben het wel met je eens! Maar we kunnen ook omdenken en zeggen: wetende dat je de must-win tegen Union verloor en dan na die wedstrijd zeggen: na 4 potjes hebben wij 5 punten....daar had ik destijds voor getekend!

Al met al denk ik dat PSV toch net een paar puntjes tekort gaat komen, maar het is wat het is. Atlético MOET je nu winnen, ga er maar aan staan!

+1/-0

De "experts" denken dat je dit seizoen met tien punten, of heel misschien negen punten, ook door kunt gaan. Vijf punten halen is dus noodzaak en dat wordt lastig, 1 x winst, 2 x gelijk. Zo doodzonde dat je niet minimaal gelijk hebt gespeeld tegen die Belgen dan had je met 1 x winst en een gestolen gelijkspel waarschijnlijk wel de tussenronde gehaald.
Maar ja achteraf is mooi wonen zeggen ze. En inderdaad Atletico is nu een must win geworden normaal gesproken.

+2/-0

Bayern is al nagenoeg geplaatst, hopelijk zit dat het laatste duel een beetje mee voor ons, zoals we dat vorig jaar ook met Liverpool hadden.
Dan zouden dat wel 3 bonus punten kunnen zijn.

+2/-0

Thuis van Atletico winnen en uit bij Newcastle en thuis tegen Bayern een puntje pakken, dan denk ik dat we gewoon keurig de tussenronde in rollen.

+1/-0

We staan nu op 8 met een rits clubs op 6, 7 en 8 waarvan we er minimaal 1 achter ons moeten laten in 3 wedstrijden. Dan zijn er nog wat met 4 of minder, met soms gevaarlijke programma's.

Van het groepje met 6, 7 en 8 zijn er een aantal die waarschijnlijk nog wegsprinten. Daaronder zie ik Barcelona, Tottenham, Leverkussen, Qarabag, Napoli, Juventus en Marseille.
Monaco, Pafos en USG blijven dan over als clubs om in de gaten te houden.

Van de lagere clubs zie ik Vilareal en Olympiacos nog opstomen met makkelijke programma's. Het groepje op 4, met Club, Kopenhagen, Frankfurt en Bilbao zullen geen 8 punten met hoger doelsaldo halen verwacht ik.

Mijn hot take derhalve; daar waar vorig jaar 11 punten te weinig was voor Zagreb, zie ik dit seizoen een club met 8 punten de tussenronde halen.

Voor PSV dus zaak om het doelsaldo goed te houden en liefst nog een punt te halen.

+2/-0

Trots.. man, wat een euforisch gevoel gisteravond..
Prachtige overwinning!

Na afgeschreven te zijn na de eerste wedstrijd tegen Union (wat had PSV te zoeken in de CL?!) op fantastische wijze de boel om weten te draaien. Napoli, Liverpool, wat een overwiningen!
Hopelijk pakken we nog een puntje of 3 a 4 en plaatsen we ons in elk geval voor de tussenronde (hoogst haalbare).
Zowel Atletico en NewCastle hebben op dit moment 1 punt meer dan wij.. Belangrijke directe onderlingen strijd dus met beide ploegen.

Blijf erij dat Bayern (ondanks de verliespot tegen Arsenal) de laatste wedstrijd wellicht met een B/C elftal kansen moet bieden :)

+1/-0

Voor PSV dus zaak om het doelsaldo goed te houden en liefst nog een punt te halen.

Nadeel is natuurlijk wel dat je dus drie keer verliest als je op 8 punten eindigt. En verliezen is per definitie slecht voor het doelsaldo :)
Dan maar drie keer met 1-0 verliezen en hebben we nog steeds +2 doelsaldo.
Als ik zo de resterende wedstrijden zie hebben we inderdaad minimaal een punt extra nodig en zelfs dan is het nog billen knijpen in de laatste speelronde tegen Bayern.

Maar hee, dat we sowieso nog aan die tussenronde kunnen denken is al pure winst wat mij betreft.

+1/-0

Albert Trestena schreef op 27 november 2025 om 09:50:

We staan nu op 8 met een rits clubs op 6, 7 en 8 waarvan we er minimaal 1 achter ons moeten laten in 3 wedstrijden. Dan zijn er nog wat met 4 of minder, met soms gevaarlijke programma's.

Van het groepje met 6, 7 en 8 zijn er een aantal die waarschijnlijk nog wegsprinten. Daaronder zie ik Barcelona, Tottenham, Leverkussen, Qarabag, Napoli, Juventus en Marseille.
Monaco, Pafos en USG blijven dan over als clubs om in de gaten te houden.

Van de lagere clubs zie ik Vilareal en Olympiacos nog opstomen met makkelijke programma's. Het groepje op 4, met Club, Kopenhagen, Frankfurt en Bilbao zullen geen 8 punten met hoger doelsaldo halen verwacht ik.

Mijn hot take derhalve; daar waar vorig jaar 11 punten te weinig was voor Zagreb, zie ik dit seizoen een club met 8 punten de tussenronde halen.

Ik trek exact dezelfde conclusie! ONS PSV moet vooral kijken naar de Belgische clubs en een aantal teams die daar in de buurt staan. Ook clubs als Pafos mogen niet meer punten pakken dan ze nu hebben gedaan. Daarom was een Amsterdamse gelijkmaker tegen Benfica voor één keertje niet ongunstig geweest. Maar aan de andere kant met 0 punten staan die Amsterdammers daar ook wel prima, zo onderaan. Zelf denk ik in ieder geval dat 9 punten in deze editie genoeg gaat zijn om door te gaan naar de tussenronde!

Ik heb de speelschema's erbij gepakt en onze grootste concurrenten voor P24 (als wij daar even vanuit gaan) zijn Pafos FC, Qarabag, Union SG, Club Brugge en Athletic Club.

Dit bericht is gewijzigd op 28 november 2025, 11:28:13.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2025 - 2026