Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 406
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd PSV-NAC Breda: -
Poeh Kopenhagen en Qarabag staan al voor, maar goed het kan nog.
Juve-Pafos en Napoli-Benfica ook maar een gelijkspelletje dan. Als Newcastle wint bij Leverkusen zijn ze al door, misschien helpt ons dat nog een beetje?
Op de site van UEFA kan je zelf wat resultaten invullen en meteen zien wat dat met de stand doet. Heb van alles ingevuld maar met 8 punten moet wel alles precies goed vallen dan zou je precies 24e kunnen worden. Dan zou Ajax de reddingsboei zijn door thuis van Olympiacos te winnen en moeten er heel veel gelijke spelen bij zitten.
9 punten en je bent door tenzij Olympiacos van Leverkusen en Ajax wint
Dit bericht is gewijzigd op 10 december 2025, 19:29:44.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 48
Reg.: 2 november 2018
Voorspel nu PSV-Bayern München
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.889
Reg.: 26 april 2007
Ik zie het nog steeds gebeuren dat we met 8 punten doorgaan. Wat belangrijke zaken:
Napoli en Kopenhagen spelen tegen elkaar. Liefst spelen ze gelijk en verliezen ze beiden hun laatste wedstrijd. De winnaar gaat ons voorbij. Denemarken is overigens nog in winterstop in die tijd.
Pafos speelt uit tegen Chelsea en thuis tegen Slavia. Ik vrees dat zij wel minimaal 3 punten halen.
USG speelt tegen Bayern en Atalanta. Die mogen ze beiden niet winnen.
Olympiacos moet verliezen tegen Leverkussen of Ajax. Dan kunnen ze niet meer over ons heen. Van Ajax en Olympiacos kan er max 1 over ons heen, maar ik verwacht beiden niet.
Qarabag haalt liefst max nog maar 1 punt. Met Frankfurt thuis en Liverpool uit nog te gaan dat realistisch, maar zal er om spannen.
Frankfurt gaat alleen over ons heen bij winst tegen Tottenham en Qarabag. Dat zie ik niet gebeuren.
Club moet winnen tegen Kairat en Marseille. Die laatste zie ik ze niet pakken.
Benfica krijgt Real en Juventus. Als ze een van die wedstrijden winnen gaan ze over ons heen. Ik hoop dat dat niet gebeurt.
USG mag niet winnen van Bayern of Atalanta.
Bilbao moet twee keer winnen tegen hogere teams. Dat zie ik niet gebeuren. Voor Bodo geldt hetzelfde.
Slavia ligt er ws uit volgende ronde in Barcelona.
Als verder álles goed valt blijven we 21e met twee nederlagen. Ik verwacht Napoli en Pafos over ons heen. Dan mag er nog maar één ding fout vallen en bij het volgende liggen we eruit. Ik denk zo'n 50% bij 8 punten, bij 9 punten 80%.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.429
Reg.: 23 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 12 december 2025 om 13:02:
Oei, nu zie ik wel dat ik veel herhaal wat al op de voorpagina vermeld was.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 12 december 2025 om 13:02:
Oei, nu zie ik wel dat ik veel herhaal wat al op de voorpagina vermeld was.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Al één tegenvaller en één meevaller. Nou ja, Bodo won verrassend, maar moet nog winnen bij A Madrid.
Napoli speelde gelijk en staat daarmee nog op 8. Kobenhavn is daarmee wel aangesloten. Ze kunnen daar beide blijven steken.
Van Ajax of Olympiacos komt er sowieso een over de 8-punters heen na de overwinningen gisteren. Die van Ajax was een tegenvaller.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 21 januari 2026 om 09:24:
Al één tegenvaller en één meevaller. Nou ja, Bodo won verrassend, maar moet nog winnen bij A Madrid.
Napoli speelde gelijk en staat daarmee nog op 8. Kobenhavn is daarmee wel aangesloten. Ze kunnen daar beide blijven steken.
Van Ajax of Olympiacos komt er sowieso een over de 8-punters heen na de overwinningen gisteren. Die van Ajax was een tegenvaller.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.616
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Laten we eerst maar eens zorgen dat we dat 'benodigde' punt nog pakken. Als ik zo de huidige stand bekijk dan lijkt 9 punten me allerminst een zekerheid om door te gaan. Het doelsaldo is op dit moment onze vriend, maar we zullen toch echt nog een keertje boven ons uit moeten stijgen om niet te verliezen van Newcastle en/of Bayern.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 21 januari 2026 om 12:16:
Laten we eerst maar eens zorgen dat we dat 'benodigde' punt nog pakken. Als ik zo de huidige stand bekijk dan lijkt 9 punten me allerminst een zekerheid om door te gaan. Het doelsaldo is op dit moment onze vriend, maar we zullen toch echt nog een keertje boven ons uit moeten stijgen om niet te verliezen van Newcastle en/of Bayern.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.318
Reg.: 30 november 2007
Forumreacties: 18
Reg.: 16 september 2025
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 375
Reg.: 6 februari 2018
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Helaas toch wat teveel verrassingen in ons nadeel. Met dezelfde taktiek uitgerekend gaan Olympiacos (of anders Ajax), Athletic (thuis tegen Sporting) en Pafos (thuis tegen Slavia) ons voorbij en worden we net 25e met 8 punten.
Met een punt meer is het ook nog penibel. Dan blijven we Pafos iig voor, maar er zijn ook nog 3 andere clubs (Napoli, Kobenhavn en Club) die tegen de odds in ons voorbij kunnen.
Edit: een salonremise helpt Bayern naar de top2, dus dat kan wel.
Dit bericht is gewijzigd op 22 januari 2026, 11:28:57.
mar88vdv
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: Noord - U
Forumreacties: 350
Reg.: 31 oktober 2003
Ik vond de tactiek van Bosz wel erg onbezonnen. Newcastle had voorin 4 man die diep stonden en direct druk zette op de bal. Onze backs stonden steeds op de helft van Newcastle. Als je dan wil opbouwen vanaf eigen zestien is de afstand tussen de man aan de bal en de rest van het team te groot. Als je Schouten dan ook nog laat opschuiven naar het middenveld ben je naar mijn mening gewoon dom bezig. Dat zag je al na een paar minuten waarbij Yarek al klaagte richting zijn medespelers over het gebrek aan afspeelmogelijkheden.
Natuurlijk zijn de fouten van (net pas 21 jarige) Gasiorowski ongelofelijk slecht. Maar het is niet de eerste keer dit CL-seizoen dat het precies daar mis gaat, maar schijnbaar leert Bosz niet van eerder gemaakte fouten. Waarom Salah-Eddine, Mauro of Veerman niet verder laten inzakken om onder de druk uit te voetballen en Gasiorowski te helpen? Waarom Schouten laten doorschuiven naar het middenveld steeds waardoor, bij balverlies, Yarek meteen in zijn eentje tegen 2 Newcastle spelers staat en gewoon kansloos is?
Ik vind het een voorspelbaar resultaat op basis van onze tactiek. Zeker met de spelers die ontbreken (Saibari, Dest) en nou niet echt overtuigende vorm de laatste wedstrijden.
forza vessem
Fan van PSV
Legende
Uit: vessem
Vak: West - K
Forumreacties: 667
Reg.: 22 juli 2006
Dit boek kan dus dicht. Op basis van gisteren hoeven we echt niet te verwachten dat we een resultaat halen tegen Bayern. Ook niet als zij met een B-ploeg komen (wat ik niet verwacht, omdat hun programma gewoon veel minder vol is dan bij Engelse ploegen). Met de blessures van gisteren erbij wordt het zelfs lastig om tegen NAC wat te creëeren.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 750
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:forza vessem schreef op 22 januari 2026 om 09:58:
Dit boek kan dus dicht. Op basis van gisteren hoeven we echt niet te verwachten dat we een resultaat halen tegen Bayern. Ook niet als zij met een B-ploeg komen (wat ik niet verwacht, omdat hun programma gewoon veel minder vol is dan bij Engelse ploegen). Met de blessures van gisteren erbij wordt het zelfs lastig om tegen NAC wat te creëeren.
forza vessem
Fan van PSV
Legende
Uit: vessem
Vak: West - K
Forumreacties: 667
Reg.: 22 juli 2006
We missen simpelweg stootkracht. Er ook even vanuitgaande dat Til er niet bij is. Voorin hadden we gisteren totaal niks in de melk te brokkelen. Zal komende week niet anders zijn.
Je moet soms ook reëel zijn; deze selectie is tot grootse dingen in staat, maar niet als je zoveel spelers gaat missen.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 750
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:forza vessem schreef op 22 januari 2026 om 10:55:
We missen simpelweg stootkracht. Er ook even vanuitgaande dat Til er niet bij is. Voorin hadden we gisteren totaal niks in de melk te brokkelen. Zal komende week niet anders zijn.
Je moet soms ook reëel zijn; deze selectie is tot grootse dingen in staat, maar niet als je zoveel spelers gaat missen.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2025 - 2026