Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Wordt helemaal niks met deze armoede. Echt wat een waardeloos k.t elftal.
Even mijn punten waar ik nog even op terug kom, want ze kloppen gewoon:
1: Geen voetbal van achteruit. Waardeloos
2: John De Jong heeft KEI HARD gefaald. Linksback en voetballende en scorende box to box ontbreken
3: Onder van Bommel gaat PSV NOOIT kampioen worden. Eigenwijze drol.
4: Zoet..............ik zeg niks meer
5: Rosario aanvoerder. Een woord: hahahahaha
6: Gemiddeld IQ van de laatste 6 is 69
Dit bericht is gewijzigd op 19 oktober 2019, 22:44:41 door een mod.
Spicy_Meatball
Mister PSV
Uit: Hilversum
Vak: Zuidwest - GG
Forumreacties: 2.527
Reg.: 21 maart 2000
Favoriete opstelling: geen
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:D 22 43 schreef op 19 oktober 2019 om 22:44:
Hier hebben de moreel superieure positivoos de plicht om met een goed verhaal te komen.
Kom maar. Niet bang zijn.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Spicy_Meatball schreef op 19 oktober 2019 om 22:48:
Als van Bommel Hendrix nu nog blijft opstellen na zijn schorsing dan is de trainer niet meer geloofwaardig en mag hij vertrekken. Hendrix out en nooit meer terug aub.
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 8.742
Reg.: 18 oktober 2003
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Spicy_Meatball schreef op 19 oktober 2019 om 22:48:
Als van Bommel Hendrix nu nog blijft opstellen na zijn schorsing dan is de trainer niet meer geloofwaardig en mag hij vertrekken. Hendrix out en nooit meer terug aub.
Vak: -
Forumreacties: 3.181
Reg.: 5 september 2010
Revolinho
Mister PSV
Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 4.085
Reg.: 1 september 2004
Hier hebben de moreel superieure positivoos ( want zijn toch de ' echte supporters ? ) de plicht om met een goed verhaal te komen.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Asmo schreef op 19 oktober 2019 om 23:05:
Wat gebeurde er nou op het laatst tussen PSV spelers en supporters? En waren dat supporters van PSV of Utrecht?
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Wat gebeurde er nou op het laatst tussen PSV spelers en supporters? En waren dat supporters van PSV of Utrecht?
Dit bericht is gewijzigd op 19 oktober 2019, 23:50:13 door een mod.
Revolinho
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Big Paul Castellano schreef op 19 oktober 2019 om 23:10:
Bedoel je ''supporters'' of supporters. Dat waren PSV ''supporters''. Heel triest.
Doe dat tegen Zoet. Die mag van iedereen hier stelselmatig in de fout gaan.
Het doet mij echt pijn dat ik gewoon de enige ben zowat die het wil zien. Hoeveel fouten mag die gozer nog maken? Topclub onwaardig.
Stefan V
site-admin
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 203
Reg.: 15 januari 2018
open/sluit de onderstaande quote:Big Paul Castellano schreef op 19 oktober 2019 om 22:52:
Hier hebben de moreel superieure positivoos de plicht om met een goed verhaal te komen.
Ik vrees dat je lang kunt wachten nu. En we mogen er niks van zeggen want voor je het weet krijg je een kaart (open kaart Stefan).
Lachwekkend. Je mag hier gewoon niet kritisch zijn. Vandaag is gebleken dat het toch 100% terecht is.
Revolinho
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Stefan V schreef op 19 oktober 2019 om 23:21:
open/sluit de onderstaande quote:Big Paul Castellano schreef op 19 oktober 2019 om 22:52:
Ik vrees dat je lang kunt wachten nu. En we mogen er niks van zeggen want voor je het weet krijg je een kaart (open kaart Stefan).
Lachwekkend. Je mag hier gewoon niet kritisch zijn. Vandaag is gebleken dat het toch 100% terecht is.
Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, of deze nu positief of negatief is. Op moment als je echter constant mensen weg blijft zetten als droeftoeters, kleuters of trieste figuren omdat ze niet dezelfde mening hebben, ga je inderdaad vanzelf kaarten krijgen.
Je hebt daar vanavond een waarschuwing voor gehad, maar gaat een kwartier later gewoon weer verder. Als je nu weer verder gaat, zal de gele kaart die je hier nu inmiddels voor hebt gekregen ook snel omgezet worden in een andere kleur. Het wordt tijd dat je een keer respect gaat krijgen voor de mening van een ander en hem/haar niet direct weer begint te schofferen.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Respect voor mensen die als een kleuter op de unlike button lopen te drukken zal ik nooit krijgen. En waar zijn ze nu dan Stefan? Ik hoor ze niet meer. Maar unliken kunnen ze wel. Is het nou zo moeilijk gewoon te accepteren dat er ook kritische supporters zijn waarvan vanavond ook qua uitslag gebleken is dat ze zeer terecht kritisch zijn? Als mensen hier denken dat alles maar positief moet zijn dan hak ik daar kei hard op in. En dat mag gewoon, we zitten niet in Noord-Korea toch?
Bedankt voor je reactie overigens. Dat siert je.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] FC Utrecht - PSV